Europos sveikos mitybos diena

   Sveikinuosi su jumis šį vėsų ir niūrų lapkričio vakarą norėdama šiek tiek papasakoti apie Europos sveikos mitybos dieną ir sveiką mitybą.
   Lapkričio 8d. - Europos sveikos mitybos diena.
   Šiandien visa Europa skatina sveikai maitintis, mokyklose organizuojami įvairūs renginiai, kuriuose  pasakojama apie tinkamos mitybos principus.
   Sveika mityba yra tuomet, kai jūsų organizmas gauna visas reikalingas medžiagas idealiam svoriui
palaikyti. Ką daryti, kad mityba taptu sveika?

  1. Saikingai maitinkis. Labai svarbu nepersivalgyti, bet ir nebadauti. Jei jautiesi soti, o lėkštė dar netuščia- nevalgyk. Padėk lėkštę į šalį ir neversk savęs.
  2. Valgyk kuo įvairesnį maistą. ( mėsą, žuvį, daržoves)
  3. Valgant kuo ilgiau kramtyk.
  4. Venk greito maisto ir užkandžiavimo.
  5. Valgyk kuo daugiau šviežių vaisių, daržovių.
  6. Stenkis kuo mažiau vartoti cukraus ir druskos.
  7. Valgyk reguliariai ir gerk pakankamai skysčių, ypač vandens.

  Sveikos mitybos piramidė padės pasirinkti maisto produktus, kad mityba būtų sveika.
  Pabaigai šiek tiek atsakymų į įvairius klausimus:

  1. Kuo skiriasi sotieji ir nesotieji riebalai? Sotieji- tai daugiausia gyvūninės kilmės riebalai, o nesotieji- augalinės.
  2. Kokie saldumynai yra naudingi organizmui? Tai juodasis šokoladas, medus ir zefyrai. Šiuose saldumynuose gausu geležies, magnio, kalcio, baltymų, taip pat jie turi mažiau kalorijų nei kiti saldumynai.
  3. Ar norint sulieknėti būtina nevalgyti po 18 valandos? Ne, tai visai nebūtina, tiesiog patartina nevalgyti kaloringo maisto tris valandas prieš miegą.
  4. Kodėl valgant maistą nepatartina gerti? Valgant nepatartina gerti, nes skrandis neturi būti visiškai pilnas. Svarbu palikti vietos skrandžio sultims, orui. Taip maistas susivirškina greičiau.
* Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką! Rink taškus, tapk aktyviausiu mėnesio skaitytoju ir laimėk nemokamą sąskaitos papildymą! *

10 komentarų:

Anonimiškas rašė...

borring...

NaOku YuMe rašė...

pati dabar pradėjau sveikiau valgyt, nes bandysiu mažint svorį ;DD nu ta prasme nuo 55kg iki 50kg eiti ;DD nors ir ankščiau gan sveikai maitinausi, bet dėl tam tikrų dalykų reikia keisti racioną, plius, jei su oda negerai, patartina kuo sveikiau maitintis :)

Ieva rašė...

Anonime- ačiū už nuomonę.
Milda- sekmės metant svorį ;]

Still Loving It rašė...

Skaitau tuos 7 punktus ir puikiai suprantu, jog ne vienas man netinka... :(

Justė rašė...

Man taip pat netinka :D

^^ Eve Lyn ^^ rašė...

Turbūt laikas ir man maitintis sveika, nors nepasakyčiau, kad nesveikai maitinuosi. Tiesiog norisi numesti svorio ir sveikai maitintis (žinant jog mano skrandis labai jautrus rūgštims). Ačiū tau už straipsnį tik trūko daugiau informacijos :)

Gabija rašė...

super :))

LILĖ rašė...

žinoma informacija, bet kadangi yra tokia diena tai šitas straipsnis reikalingas :)

Barbora ;* rašė...

Naudinga,tačiau neįdomu ;/

Edith rašė...

Straipsnis šiaip sau, galbūt galėjai pateikti šią temą įdomesniu būdu. Pati aš pradėjau nesenai sveikai maitintis + sportas ir svoris jau po truputi pradėjo kristi :)