6 svarbios taisyklės, kurių turi laikytis, norint nuostabiai atrodyti ir būti sveika!

Labas rytas!
Pabudau ganėtinai anksti su TD blogu mintyse. Ilgai galvojau, kokią temą pasirinkti ir nusprendžiau, kad mums visoms aktuali tema - kaip būti sveikai, gražiai ir laimingai? 
1. Tinkamai maitinkis
Jei per dieną valgai tik vieną - du kartus, ir valgai taip, kad skrandyje nebelieka laisvos vietos, gali drąsiai teigti, kad tavo valgymo įpročiai yra visiškai nesąmoningi ir tikrai ne kokie. Na, pavyzdžiui, vakarienei vietoj lieso, sveiko jogurto, renkiesi picos gabalą ir, "užsiskaninimui" suvalgai gabalą torto... Atsargiai, tai gali atsiliepti  ne tik tavo savijautai, bet ir sveikatai! 
Nepraleisk pusryčių - jie labai svarbūs tavo dienos bėgyje. Taip pat, valgyk lėtai, gerai sukramtyk. Nepraleisk valgymų - pagal dietologus geriausia valgyti penkis kartus dienoje. Valgyk mažomis porcijomis.
2. Gerk pakankamai vandens
Artėja šilčiausias, ir tikriausiai, visų mėgstamiausias metų laikas vasara. Draugai, jūra ar kiti vandens telkiniai, naktiniai pasivaikščiojimai.. Veiklos tiek, kad pamirštame visus svarbiausius dalykus, o tarp jų ir vandenį. Klausimas, kodėl reikia gerti jo tiek daug? Pavyzdžiui pasirinkime tą pačią vasarą. Karšta, saulė kepina ir atrodo, kad nėra kuo kvėpuoti.. Prakaituodami prarandame daug skysčių, tad reikia atstatyti savo kūno temperatūrą. Tą lengvai galime padaryti per dieną išgerdami keletą litrų vandens.
So every time I see it, I remember to drink water...Vasarą vandens reikšmė suprantama. Tačiau, kodėl jis reikalingas, pavyzdžiui žiemą? Kad būtum sveika, gerai jaustumeisi, per dieną turi išgerti maždaug du litrus vandens. 
Patarimas: eidama į mokyklą ar kažkur kitur, pasiimk buteliuką šalto vandens. Jei ištrokši, išeitis visada bus po ranka!
3. Sportuok!
Dažniau guli prieš televizorių ar sėdi prie kompiuterio nei užsiimi aktyvia veikla? Tai nėra labai gerai, todėl geriau išeik į lauką, įkvėpk gryno oro, ir tiesiog bėgiok. Jei bėgimas nepatinka, gali rinktis bet kokią kitą sporto šaką. Svarbiausia - neapsileisk.
Daugelis merginų nesportuoja, nes... Neranda tokios sporto šakos, kuri patiktų. Būk drąsi ir išbandyk viską! Ar tai tinklinis, ar krepšinis, ar šokiai, ar dailusis čiuožimas, ar.. Išsirink tai, kas labiausiai patiks, paliks didžiausią įspūdį.
4. Nerūkyk
Daugelio šiuolaikinių paauglių problema - rūkymas. Esu tikra, kad tai yra darę, ar daro bent trečdalis šio blogo skaitytojų. 
Isabella Indie FashionistaDažnai paaugliai pradeda rūkyti tik dėl to, kad nori pasirodyti "kieti", pavaidinti prieš kitus ar net savo draugus. Tačiau mes juk gyvename sau, o ne kitiems, ar ne? Ir, žinoma, nėra tokio asmens, kuris nežinotų rūkymo žalos. Tad pagalvokime, ar verta dabar taip aukoti save? Ar būsime tokie kieti, po daug metų kovodami su tokia baisia liga vėžiu ar kitais sutrikimais?..
5. Būk teigiamai nusiteikusi
Blogai tas, blogai anas.. Ei, nebūtina dėl kiekvieno menkniekio gadinti sau nervus. Mąstyk pozityviai, būk tikra optimistė ir visada šypsokis! Juk visada yra ir teigiama pusė, tiesiog reikia mokėti ją įžvelgti. Atmink, kad dovanodama kitiems geras emocijas bei gerą nuotaiką, to paties tikėtis gali ir tu. Taigi, dabar pat nusišypsok, ir pasaulis nusišypsos tau! :)
6. Miegok mažiausiai aštuonias valandas per parą
Geras miegas ir poilsis būtinas, norint gerai jaustis dieną. Daugelis merginų kaltina mokyklą dėl to, kad neišsimiega, tačiau net nesusimąsto, kad dėl neišsiilsėjimo yra kalti patys! Pripažinkime, tarp mūsų tokių atvejų yra. Kaip išspręsti šią problemą?
Laisvą nuo mokyklos dieną, įsimink, kelintą valandą nueisi miegoti, ir kada pabusi. Jei jausiesi puikiai ir išsiilsėjusi, apskaičiuok, kiek valandų miego tau reikia. Tuomet, kitą dieną nusistatydama žadintuvą, eik miegoti ankščiau. apskaičiavusi, kada turėtum atsibusti.

Atrodo, reikia tiek nedaug iki geros savijautos ir nuotaikos, ar ne? Tikiuosi, kad šis, pirmas mano straipsnis JUMS patiko, ir labai laukiu išsamių jūsų nuomonių, bei pagrįstos kritikos, kuri man padeda tobulėti. :)x




3 PAKOMENTAVO

  1. Šiuos patarimus žinau, kaip penkis savo pirštus :D Bet buvo įdomu paskaitinėti. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pritariu Simonai. Bet... Patiko! Pati beveik visais naudojuosi :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Elementarus, bet tikrai geri patarimai :)

    AtsakytiPanaikinti