Nemiga.





Sveikutės, na, štai aš ir vėl vaidenuosi.  Mąsčiau naująją temą ir nusprendžiau rašyti bent man labai aktualia tema: nemiga.

  Mane nuolat kamuoja nemiga. Kažkada juokais skaičiau, kad nemiga kamuoja labai protingus žmones. Nemanau, kad tai tiesa. Manau su su nemiga bent kartą yra susidūrę visi. Ypač tie kurie daug mąsto. Nors iš dalies taip – aš esu linkusi pergyventi iš anksto ir visada jaudinuosi dėl ateinančių įvykių, o tuo labiau, kad mano galvoje sukasi įvairiausios mintys. Esu išbandžiusi daugybę būdų ir vaistų tačiau man jie paprasčiausiai neveikia. Taigi šiandieną Jums pateiksiu problemas ir sprendimus. Jeigu Jus sudomino, skaitykite toliau :)



PROBLEMA

Jaudulys

 Kartais sunku užmigti jeigu tavęs laukia kažkoks kontrolinis, renginys ar tiesiog kalba prieš auditoriją. Tai gali būti beveik bet kas, kas tik kelia įtampą ir sukelia mintis. Dažniausiai galvojame apie nepasisekimą ir suklupimą ir nesijaudinti yra tiesiog neįmanoma.
Sprendimai:

  1.  Mąstyk, kad viskas bus gerai, tu nesuklupsi, tu viską moki puikiai.
  2.  Pasistenk per dieną išvargti: daug sportuok ir daryk įvairios veiklos kuri reikalauja daug fizinių jėgų. Taip vakare išsekusi greičiau užmigsi. 
  3.  Maždaug porą valandų prieš einant miegoti išgerk valerijono lašų arba tabletėlių. 
  4.  Jeigu valerijonas neveikia gali bandyti rimtesnes priemones kaip migdomuosius.
  5.  Nežinau ar tai veikia, tačiau kažkada vaikystėje man močiutė pasakė, kad prieš miegant reikia išgerti šilto pieno. Taigi aš truputį pasišildau pieną ir įsidedu šaukšteli šokolado (kakavos) miltelių (šokoladas pagerina nuotaiką ir nustumia blogas mintis)

 

Per dieną sukaupta neigiama energija.

Jeigu susipykai su drauge, išsiskyrei su vaikinu, susibarei su mama, gavai blogą pažymį arba tiesiog kažkas tave skaudžiai pažeidė per dieną yra aukšta tikimybė, kad su miegu bus sunku.

Sprendimai:
  1.   Pažiūrėk kokį romantinį, komedinį filmą, kuris sukeltu geras emocijas. (Jeigu labai nori gali rinktis ir siaubo)
  2.   Paskaityk knygą ar žurnalą
  3.   Pasiklausyk muzikos
  4.   Užsimerk ir pabandyk nukreipti savas mintis. Nuvyk tas neigiamas emocijas. Jeigu reikia išsiverk.
  5.    Paskaityk internete ar youtubėje kaip atsistoti ant kojų po sunkaus įvykio. Gerai pamastyk ir mintyse sau liepk nuo rytojaus atsigauti. Pamąstyk apie gyvenimą jeigu būtum kitas žmogus. Tada pagalvok ar negalėtum tuos įvykius atlikti dabartiniame gyvenime?
  6.  Jeigu labai blogai – išgerk valerijono, raminamosios arbatos

„Piktybinė“ nemiga

Kartais atrodo, na tikrai, kad nevyksta jokių renginių ar atsiskaitymų ar tuo labiau – įvyko kokia nelaimė, tačiau užmigti neina. Mane dažniausiai kamuoja tokia nemiga.

Sprendimai:

1.    Vėlgi čia puikiai veiks išvargimas. Sportuok, judėk.

2.    Klausykis muzikos

3.    Tiesiog atsikelk ir žiūrėk pro langą, skaityk knygą ar rašyk įdėjas (aš rašausi į telefono užrašus)

4.    Mąstyk apie aprangą, drauges, filmus, kitaip sakant – apie dalykus kurie tau patinka.

5.    Ir vėl – išgerk valerijono ar raminamųjų arbatų.



Keli patarimai:

  •  Jeigu nepavyksta užmigti – rašyk žmogui kuris nuolat naktiniauja. Rašinėkis su juo tol kol pajusi, kad jau „lūžti“.
  •  Klausykis lėtesnės muzikos
  •  Mintyse kurk savo filmą.
  •  Planuok savo veiklą arba ką veiksi vasarą.
  •  Mąstyk apie tau patinkantį vaikiną.
  •  Planuok aprangą.
  •  Jeigu tau trukdo tavo kaimynų triukšmingas vakarėlis, užsidenk ausis pagalve arba užsirišk ausis šaliku.

Vaistažolės kurios ramina, mažina stresą ir padeda miegui:
Melisa
Melisa kvepia labai skaniai ir raminačiai. Sumažina širdies susitraukimus ir mažina kraujospūdį. Padeda numalšinti stresą, įtampą.
 





 Valerijonas
Valerijono šaknys veikia labai raminančiai, mažina skausmus. Lengvina užmigimą ir atpalaiduoja.






Ramunėlė
Ramunėlė yra garsi netik natūraliu plaukų šviesinimu, tačiau ir teigiamai veikianti mūsų nervų sistemą. Ji ramina, mažina pilvo skausmus, taip pat yra ir priešuždegiminė.
 
 

 
Pasiflora
Pasiflora yra veiksminga nerimą mažinanti, raminanti ir užmigimą palengvinanti vaistažolė





Pipirmėtė
Pipirmėtėje esantys eteriniai aliejai ramina, atpalaiduoja, mažina kraujospūdį ir slopina galvos skausmus.






Jeigu yra kokių klausimų rašykite: http://ask.fm/Rramba
Beje gal yra kokių temų kuriomis norėtumėte, kad parašyčiau? Maloniai laukiu Jūsų pasiūlymų, nors ir turiu porą idėjų :)
Sėkmės!
Kristėė
 


10 komentarų:

Simona :)* rašė...

Naudingas, informatyvus straipsnis. :) Ačiū! :)

Laura Petrauskaite rašė...

ŽIAURIAI geras straipsnis, super :)

Gintarė rašė...

Nepaprastai patiko! Labai ačiū. :)

Anonimiškas rašė...

Deja, man nepravers :(

Kristina rašė...

Visoms - awww.... labai ačiū! :))

Rugilė Ehh rašė...

A man gerai miegu kaip užmušta tik tiek, kad būna tokių naktelių kaip mano Gėlytė narveliu groja bet šiaip visą laik užmiegu :)))

Kristina rašė...

Rugile - kaip tau fainiai!!! Mane tai nuolat kamuoja tos nemigos -_-

Eglinna.meow(Eglė) rašė...

Man labai patiko,kadangi mane pačią nemgia kankina itin dažnai ://

^^ Eve Lyn ^^ rašė...

Esu iš tų merginų, kurios prieš užmigdamos labai jaudinasi. Tuomet darau šitaip: kelis kartus lengvai, lėtai įkvepiu ir iškvėpiu. Taip darau tol, kol nusiraminu - padeda. Ačiū, labai patiko! ;)

MarionetteOfHarmony rašė...

Patiko :)