ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Šokdynės nauda

Labas jums sako Virginija :) Šiandien, ganėtinai aiški tema, na dabar visos norime dailios figūros, kai jau ne už kalnų ir vasara. Norisi pasipuikuoti dailia figūra prieš vaikinus, ar pavydžias drauges, asmeniškai aš esu iš tų, kurias priversti sportuoti yra neįmanoma misija, tačiau radus tinkamą būdą ir patinkančius pratimus, viskas eina tik į gerą :) Tad ėmiau skaitinėti, apie šokdynę, tai tikrai ne vien mažų mergaičių pramoga, bet puikiai tinka ir padailinti formas.
Kodėl šuoliukai?
Yra ne viena svari priežastis, kodėl norint sulieknėti ir pramankštinti kūną verta rinktis šokdynę.
  • Nereikia eiti į sporto klubą. Šokdynė puikiai gali pakeisti ne vieną treniruoklį, kuris stiprina viso kūno raumenis ir padeda pakelti tonusą. Ji neužima daug vietos, galima šokinėti kambaryje, balkone ar kieme.
  • Ugdoma ištvermė. Užsibrėžkite, kad kiekvieną dieną atliksite penkiolika ar dvidešimčia šuoliukų daugiau. Ir savo plano griežtai laikykitės.
  • Treniruojama širdis. Taip pat kraujagyslių ir kvėpavimo sistemos veikla.
  • Stiprinami raumenys. Ypač kojų. Taip pat pečių, rankų ir pilvo preso raumenys. Šokinėjant per šokdynę, dirba viso kūno raumenynas – tiek apatinės, tiek viršutinės raumenų grupės.
  • Lavina koordinaciją. Šuoliukai su šokdyne lavina lankstumą, gerina laikyseną, pusiausvyros jausmą.
  • Prilygsta bėgimui. Valandą pašokinėjęs jautiesi tarsi po penkių kilometrų kroso. Efektas irgi panašus – netenkama apie tūkstančio kalorijų!
  • Ne tik vaikų žaisliukas. Šokinėti per šokdynę gali įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonės. Pagal savo savijautą kiekvienas pats gali pasirinkti krūvį – atlikti daugiau ar mažiau šuoliukų.

Ne visiems tinka
Šokinėjant per šokdynę rezultatų ilgai laukti nereikia. Tačiau tokios treniruotės tinka ne visiems. Jeigu neseniai patyrėte stuburo traumą arba jį skauda dėl kitų priežasčių, šuoliukų geriau atsisakykite, nes galite dar labiau pakenkti nugarai.

Svarbu šokinėti taisyklingai
Regis, didelio mokslo, norint šokinėti per šokdynę, nereikia. Tačiau šuoliukai vietoje – didelė apkrova keliams, todėl svarbu juos atlikti taisyklingai.
  • Kur šokinėti? Treniruokitės ant plokščio ir lygaus paviršiaus.
  • Šokdynės ilgis. Jeigu šokdynė bus per ilga, ji painiosis po kojomis, jei per trumpa – už jos kliūsite. Todėl svarbu, kad ji tiktų būtent jums. Prispauskite pėda šokdynę, paimkite jos galus į rankas ir susiraskite šokdynės vidurį. Jei šokdynės galai siekia jūsų krūtinės vidurį, vadinasi, ilgis idealus.
  • Nesistenkite aukštai pašokti. Kojas laikykite pečių plotyje, nugara turi būti tiesi. Pašokite aukštyn tik tiek, kad užtektų vietos šokdynei pralįsti po jūsų pėdomis – maždaug apie 2,5 cm.
  • Virvutę sukite riešais. Taip jūsų pečiai nebus įsitempę.
  • Nepersistenkite. Šokinėkite iš lėto. Atlikite tiek šuoliukų, kiek galite. Ir kasdien vis didinkite jų skaičių. Bet jei norite sulaukti rezultato, per šokdynę reikia peršokti ne mažiau kaip 200–300 kartų.



Tikiuosi sužinojote, ką nors naujo, o jei ne, galbūt tiesiog prisiminėte :) Dėkui jog skaitote, Virginija ;*


DALINTIS:

4 komentarai:

^^ Eve Lyn ^^ rašė...

Patiko. Buvo įdomu nors jau ir žinojau viską. Labai ačiū, smagu skaityti tokio tipo straipsnius :)

Aqilė rašė...

Ką gi, teks traukti šokdynę ir man.:D
Ačiū už straipsnį!

Anonimiškas rašė...

gaila kad viskas copy-paste ://

MarionetteOfHarmony rašė...

Einu pašokinėt!
Ačiū! :)

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google