ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Kaip lengviau atsibusti ir jaustis energingai visą dieną

Labas :)

Tikiuosi jums Velykų atostogos ir pačios Velykos praėjo puikiai :) Tačiau, deja, kad ir kaip nesinori apie tai galvoti, miegojimas iki pietų, tingios dienos ir ilgi naktinėjimai baigiasi ir teks vėl priprasti prie įprasto mokyklos ritmo. turbūt daugelis jūsų jaudinasi kad vėl prasidės nauji darbai o su jais -  ir nuovargis bei stresas. Lyg to dar būtų maža, prisideda ir įvestas vasaros laikas, sujaukęs mūsų dienos ritmą. Šiandien paruošiau jums straipsnį, kaip užklupus naujiems pavasario projektams, gerai išsimiegoti ir išlikti energingoms.

Kaip pasiklosi, taip išsimiegosi

Turbūt vienas svarbiausių gero miego parametrų - patogi lova ir švari patalynė. Todėl stenkis kas keletą savaičių pasikeisti visą patalynę, o pagalvės užvalkalą - dar dažniau, nes jame kaupiasi bakterijos (kurios, beje, sukelia spuogų proveržius). Visada iš ryto pasiklok lovą, o jeigu nespėji šito padaryti, užklok ją dekučiu, taip tavo patalynė nesusitrins, neapdulkės - ilgiau liks švari. Nevalgyk trapaus maisto ant lovos, nes pritrupės trupinių ir bus nesmagu miegoti. Per dieną jos nesujauk - juk tvarkinga lova taip ir kviečia miegoti. Taip pat prieš miegą praverstų pravėdinti kambarį. Ant savo lovos dieną neužsiimk jokiais darbais - neruošk namų darbų ir neskaityk knygų, tam pasirink kitą vietą. Taip tavo pasąmonė lovą susies tik su miegu ir atsigulus į ją iškart jausiesi mieguista.  Daugiau patarimų susijusių su miegu, gali rasti čia.



Gera pradžia - pusė darbo
Taip pat ir puikus rytas garantuoja lengvą ir darbingą dieną. Turbūt kiekvienai būna dienų "lyg tyčia", kai viskas nesiseka ir žemė slysta iš po kojų. Jeigu atkreipei dėmesį, dažniausiai tokios dienos būna, kai rytas pasitaiko blogas - neišsimiegi, skubi, vėluoji ir t.t. Taigi, geriausiai ką gali atlikti, tai dieną pradėti žvaliai ir gerai nusiteikus. Kaip tai padaryti? Vos pabudusi šok iš lovos. Žinau, manote kad tai visiškas savęs kankinimas, nes rytais vienintelis noras yra kuo ilgiau išbūti įsitaisius šiltoje lovoje, bet patikėkite kuo anksčiau iš jos išsiversite, tuo bus geriau ir tuo žvaliau jausitės.  Iš vakaro prie lovos pasidėk stiklinę vandens ir vos pabudusi ją išgerk. Vanduo prižadina visus kūno organus ir "įjungia" virškinimą. Todėl kai pradėsi pusryčiauti, kūnas jau bus tam pasiruošęs. Giliai įkvėpk ir pasirąžyk. Puiki mintis būtų atlikti rytinę mankštą
įsijungus muziką. Ir dar vienas dalykas: ar pastebėjai, kad daug lengviau keltis ir ruoštis su šypsena, kai ko nors lauki, žinai kad koks nors svarbus įvykis vyks tą dieną? Todėl kiekvieną rytą pradėk skaidriomis mintimis, negalvok apie tai kas blogo ar nemalonaus įvyko vakar. Juk šiandien yra nauja diena! Buda moko, kad kiekvieną vakarą eidamas miegoti, turi pagalvoti, kad ši dieną gali būti paskutinė ir rytoj gali neatsibusti. Tokiu būdu, ryte jausiesi  dėkingas už tą dieną, kuri yra prieš akis. Žiūrėk į ją ne kaip į naštą, kurią turi išgyventi, bet kaip progą nuveikti kažką naudinga ir prasminga.

Energinga - visą dieną
Mokslininkai nustatė, kad darbingiausi esame 9 - 13 valandą, po pietų darbo našumas sumažėja, o apie 16 val. vėl pakyla. Deja, mokslai ir būreliai ne visada yra sudėlioti pagal mūsų biologinį laikrodį, o jaustis energingai visą dieną - tikras menas. Daugelis mano, kad litrai kavos yra vienintelis būdas to pasiekti. Tačiau yra ir daugiau paprastesnių ir sveikesnių patarimų. Pirmas patarimas, kuris galbūt pasirodys keistas - persirenk. Dažnai grįžę iš mokyklos tik pavalgome ir skubame į būrelius ar kitą popamokinę veiklą. Tačiau puikus triukas yra keisti kojines kelis kartus per dieną. Pėdos yra jautrūs kūno taškai, todėl persiavus švariomis kojinėmis jausiesi gaiviau ir smagiau. Antra - užkandžiauk. Jeigu mokykloje išalksti, neskubėk pirkti kaloringų pietų, geriau suvalgyk bandelę arba juodo šokolado, riešutų. Toks maistas suteikia daugiau energijos negu sunkus patiekalas. Į mokyklą visada nešiokis ir buteliuką vandens. tai netik atgaivins, suteiks energijos, bet ir sveika tavo kūnui. Dar vienas paaugliams labai naudingas įprotis - pamiegoti dieną. Ypač tai daryti verta, jeigu naktinėji iki vėlumos ir nepakankamai išsimiegi. Žinoma, nepatartina miegoti keletą valandų, nes taip tik jausiesi miegusta visą likusią dienos dalį, o naktį negalėsi užmigti. Pakanka 30 - 40 minučių.
  Kavą gerk tik kritiniu atveju - Kai reikia keltis anksčiau nei visada arba tenka visą naktį mokytis, todėl dieną jautiesi nekaip. Prie kavos greit priprantama. Jeigu pastebėjai, žmonės įpratę kasryt gerti kavą, vėliau be jos nebegali atsibusti. Na,o į energetinius gėrimus patariu žiūrėti kaip į energijos kreditinę kortelę - jie duoda stiprios trumpalaikės energijos, ateities energijos sąskaita. Vietoje to geriau rinktis žaliąją arbatą. Joje taip pat yra antioksidantų ir kofeino kaip ir kavoje, bet jie nekenksmingi, nors efektas būna panašus. Dar vienas stebuklas - citrusiniai vaisiai. Jų suvalgius iškart jausiesi ne tokia pavargusi. Praverstų įsigyti citrinų aromato losjoną arba šampūną - taip būsi apgaubta gaivinančio kvapo visą dieną.

Labos nakties :)- Akvilė.
DALINTIS:

14 komentarų:

* Gintarija * rašė...

Puikus straipsnis. Galvojau, kad jau viską žinau apie tai, ką daryti, jog miegas būtų kokybiškesnis, bet, nustebinai. Tikrai ne tokia aš jau ir visažinė. :D Ir klaidų nemačiau, kad laaaabai patiko, nes šiaip jos man dažnai bado akis . :)Spaudžiu visas tris knopkes, puikiai . :)

Greta Kvietkutė. rašė...

Labai išsamus, informatyvus straipsnis. Patiko labai, naudinga, todėl ačiū! Gintarija išsireiškė `spaudžiu visas tris knopkes`, tai ir aš patį darau :DD Nuostabu, sėkmės tau toliau, Akvile! :)

Derveliete rašė...

Straipsnis tikrai labai naudingas! Man šie patarimai tūrėtų tikrai padėti, nes šiaip tai nelabai tuo domėjausi :D Norėčiau daugiau panašių straipsnių kaip pagerinti (palengvinti) dieną, nes mano dienos rėžimas, kaip sakant, labai įtemptas. :)

^^ Eve Lyn ^^ rašė...

Akvile, tu esi viena iš tų rašytojų kurios nustebina visada! Šis tavo straipsnis buvo iš ties puikus. Lengvas, bet įdomus. Ačiū tau... :)

MildultexD rašė...

Puiku, reikės išbandyti :)

Akvilė rašė...

Ačiū, kam patiko :)) Tikrai patariu išbandyti, viskas man puikiai tinka :D

Karolina* rašė...

Labai naudinga ir informatyvu. Ech... Gal kaip nors prisiversiu daryti rytinę mankštą...

LΔURΔ ツ (justmeandmypc. blogspot. com) rašė...

O jergau, aš savo kambary taip ir tebūnu TIK ant savo lovos :DDD Viskas - namų darbai, TV, filmas, muzika ir t.t. visada viską darau sėdėdama ant lovos :D Kad ir dabar rašydama :P

Gabija rašė...

Žiauriai geras straipsnis. Man rytais laaaabai sunku išlipti iš lovos.

Laura Petrauskaite rašė...

Laaaaaaaaaaabai geras straipsnis, ačiū!

Milla rašė...

Vertingi patarimai ;).

Milla rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Estera Meow rašė...

Ech. Aš irgi kaip Laura. :DD Puikus straipsnis! :}

Eglė ė rašė...

Ačiū ačiū ačiū:D
Man jis labai naudingas,nes aš amžinai neturiu jėgų,o net nepamenu,kada buvau žvali :D

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google