ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Ką valgyti jeigu...


Labas visom! Čia ir vėl aš. Žinau, kad mane retai matote, tiesiog mokykla, šiluma kuri trukdo sėdėti prie kompiuterio.
Senolių išmintis byloja:  „Ką valgai, toks ir esi“. Mes pasakytume kitaip - nuo to, ką valgai, priklauso, kaip jautiesi. Netinkamas maistas gali pakenkti, o tinkamai pasirinktas - padėti įveikti nuovargi ir nerimą. Tad maitinkis tinkamai ir jauskis gerai.

Ką valgyti jei...

Rytoj laukia svarbus atsiskaitimas, ir tu labai nerimauji
Per pusryčius suvalgyk avižinės košės(labai skanu su mamos ar močiutės gaminta uogienę). Nuo seno žinoma, kad avižose yra medžiagų, kurios puikiai malšina nerimą. Jei nori greito efekto, suvalgyk saują džiovintų abrikosų ir išgerk puodelį ramunėlių arbatos.


Daug mokaisi
Valgyk daugiau grūdų, vaisių, ir daržovių. Geriausias „maistas“ smegenims - riebi žuvis, pavyzdžiui, lašiša, riešutai ir gabalėlis šokolado. Taip pat tau reikia produktų, kuriuose gausu vitamino C, mat jis gerina atmintį.

Jau kuris laikas kankina nuovargis, nuolat jautiesi išsekusi
Kad visą dieną jaustumeisi energinga, iš ryto valgyk produktus, kuriuose gausu angliavandenių. Pavyzdžiui, dribsnius. Užpilk juos jogurtu arba sultimis, pagardink medumi, riešutais ir džiovintais vaisiais. Suvalgyk kokį nors vaisių: bananą, obuolį ar apelsiną. Dieną valgyk dažnai, bet po nedaug. Užkandžiauk šviežiais ar džiovintais vaisiais bei riešutais. Pietums būtinai suvalgyk šviežių daržovių sriubos užkąsdama rupia duona.

Kankina nemiga
Jei nori greitai užmigti ir ramiai miegoti, vakarienę valgyk dvi valandas prieš eidama gulti.  Vakarienei labiausiai tinka daug krakmolo turintys maisto produktai: ryžiai, bulvės, bananai, riešutai, sėklos ir grūdai. prieš pat miegą išgerk stiklinę šilto pieno, pagardinto šaukšteliu medaus.

Pradėjai aktyviai sportuoti
Puikiai žinai, jog aktyviai sportuojančiam kūnui reikia daugiau energijos. Turėtum valgyti daugiau šviežių daržovių, pieno produktų, paukštienos ir žuvies. Valgyk ne mažiau kaip tris kartus per dieną. Prieš mankštą ir po jos būtinai gerk daug vandens.

Tai tiek šiandien nuo manęs, nepamirškite kad ką valgai toks ir esi!
Myliu, bučiuoju ir iki greito!


Simona D.




DALINTIS:

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Patarimas: rašai info straipsnį, tai ne rašyk jokių sakinių straipsnio pradžioje, kai: seniai čia buvau, nepykit ir t.t. Ir pabaigoje: ate, Buckis, myliu (čia ne tau asm, apskritai) o straipsnis ok visai

GaBi* rašė...

Patiko straipsnis, spaudžiu visas tris reakcijas! :)

Simona Dirdaitė rašė...

anonime- ačiū už patarimą ;))
GaBi*- Dėkui ;>

* Gintarija * rašė...

Vavavava, pilnai pritariu anonimui, labai ne į temą būna ta įžanginė atsiprašymo kalba. Sakau tiesiai šviesiai, mums nerūpi. Mes laukiam straipsnio, o ne atsiprašymų. :) O šiaip straipsnis LABAI naudingas, man patiko, ačiū. Tvarkingas išdėstymas, nėra gramatinių klaidų. Kaip supratai, spaudžiu visas tris knopkes.

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google