ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Tiesos ir mitai apie sportą

KAROLINA

Sveiki !

Na, pabuvojau keletą dienų, šiek tai apsipratau, manau reikia pradėti dirbti.
Kadangi visi norime gražiai atrodyti vasarą, daug sportuojame.
Šiandien norėčiau pristatyti tiesas ir mitus apie sportą.

Mitas nr. 1 
Geriausiai sportuoti 5-7 kartus per savaitę.

Deja, ne. Tai gali daryti tik profesionalūs sportininkai. Normaliam žmogui optimalu intensyviai sportuoti 3-4 kartus per savaitę, na o pradedantiesiems 1-2. Trupesnes nei 10 minučių mankštas patartina daryti ryte, kad „prabustų“ raumenys.

Mitas nr. 2
Tempimo pratimai gali atstoti mankštą su svarmenimis.

Deja, tempimo pratimai neatstoja to, ką galima padaryti su svarmenimis. To dėl tempimo pratimus reikėtų derinti su mankšta.

Mitas nr. 3
Nebūtina keisti treniruočių sistemos ir keisti fizinį krūvį.

Ne, ne, ne. Taip organizmas pripras, ir raumenys nustos tvirtėti. Todėl treniruotes reikėtų keisti kas 3- 4 mėnesius.
---------
Tiesa nr. 1 
Per didelis krūvis kenkia. 

Taip, jis ne tik naikina vitaminus iš mūsų organizmo, bet ir gali sukelti stresą. Be to, jei turėsite per didelį krūvį gali labai rimtai nukentėti sąnariai, širdis. Todėl ne be reikalo sakoma : Kas per daug — tas nesveika !

Tiesa nr. 2 
Bėgiojant nuo pirštų galiukų, labiau sutvirtėja blauzdų raumenys.

Taip, nes didžiausias krūvis tenka blauzdoms, todėl čia greitai susiformuoja raumenys. Jei nenorit, kad taip atsitiktų bėkit pilna pėda, kaip einat paprastu žingsniu.

Tiesa nr. 3
Netaisyklingai atliekami pratimai mažiau veiksmingi.

Taip, atliekant pratimus netaisyklingai — netaisyklingai formuosis ir raumenys. Be to, galima pažeisti sąnarius, sausgysles.

Taigi, manau, pagelbės šie punktai, ne tik pradedančiosioms sportuoti, bet ir sportuojančioms.

Iki,

Karolina. ^^

DALINTIS:

7 komentarai:

Eglė :)* rašė...

Trumpas,bet naudingas :) Bet norėjosi šiek tiek daugiau informacijos :)

^^ Simona ^^ rašė...

Kaip pirmas tavo straipsnis - patiko! Tvarkinga, įdomu, naudinga. :)

Karolina Šmitaitė rašė...

Ačiū ^^

Aqilė rašė...

Patiko!

__________________________
http://tsgsapaliones.blogspot.com/

* Gintarija * rašė...

Norėtųsi spalvingesnio, akiai malonesnio straipsnio. Bet šiaip naudingas straipsnis. Nereikia tų įžanginių žodžių "Na, pabuvojau keletą dienų, šiek tai apsipratau, manau reikia pradėti dirbti." Sorriukas, skaitytojui tai neįdomu, jis laukia straipsnio, o ne tuščių žodžių. Tad patarimas, nereikia jokių įžanginių žodelių. :) O šiaip pats straipsnis išplėtotas, tema gera, tik dizainas nepatiko. Spaudžiu naudinga ir ačiū.

Karolina Šmitaitė rašė...

Ačiū labai, pasitaisysiu .:)

Agnė rašė...

Pilnai sutinku su Gintarija, del izangos ir straipsnio stiliaus, nors jis atrodo tikrai neblogai:) gal kiek trumpokas, kita karta palik juodrastyje, o vėliau papildyk. PATARIMAS ne tik tau, bet ir kitoms rasytojoms: stenkis išsiskirti iš kitu, susirask savo rašymo stilių, nekopijuok kitu, susirask temas, kuriomis rašai:) (tiesiog stenkis išpildyti skaitytoju pageidavimus). Čia tik patarimas, kuriuo vadovaudamasi, sulauksi daug dėmesio ir geru atsiliepimų. Sekmės!

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google