ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Valgau ir lieknėju

  Gabija Č.

Buvo šokių tokių nesklandumų, todėl straipsnį turiu įkelti iš naujo :)

Turbūt pats didžiausias merginų noras yra lengvai sulieknėti. Tai įmanoma,bet reikia ir sportuoti, ir sveikai maitintis. Yra maisto produktų kurie padeda lieknėti. Taip, tai skamba neįtikėtinai, bet tai teisybė ir aš pateiksiu jums produktų sąrašą kurie padeda norint sulieknėti.

Obuoliai.

Visi dietologai teigia, kad metant svorį iš visų vaisių efektyviausi yra obuoliai. Obuoliai išskiria hormoną, kuris teikia sotumo jausmą. Todėl 15 minučių prieš valgį sukrimskite vieną vidutinio dydžio obuoliuką. Jis padės numalšinti apetitą, nepersivalgyti ir numesti svorio. 


Aitriosios paprikos.
Vos pusė šaukštelio užbarstytos susmulkintos aitriosios paprikos ant patiekalo sukelia sotumo jausmą. Aitrioji paprika išskiria hormoną, kuris suteikia sotumo jausmą. Tačiau šis produktas tinka tik aštrų maistą mėgstančioms merginoms.




Žalioji arbata
Turbūt visos žino, kad žalioji arbata greitina medžiagų apykaitą. Tačiau šis gėrimas suteikia ir sotumo jausmo. 3-6 puodeliai šio gėrimo per dieną paspartina medžiagų apykaitą 40 proc., taip pat pagreitina riebalų deginimą.



Kiaušiniai.
JAV mokslininkai įrodė, kad žmonės, pusryčiams suvalgę kiaušinienę iš dviejų kiaušinių, per kitas 36h suvartoja dvigubai mažiau kalorijų.


Dar keletas patarimų norinčioms sulieknėti:
  •          Priešpiečiams valgykite vaisius.
  •         Kai gaminate maistą kramtykite gumą. Taip neprisiragausite gaminamo maisto.
  •          Į gaminamą maistą įpilkite šiek tiek acto.
  •          Išgerkite stiklinę vandens prieš valgant.
  •         Būtinai valgykite pusryčius.







DALINTIS:

9 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Patiko šis straipsnis :) Labai naudinga informacija :)

Gabijaaa rašė...

Ačiū, malonu girdėti :)

^^ Simona ^^ rašė...

Kaip pirmas tavo straipsnis bloge - neblogai! :) Linkiu toliau tobulėti! Lauksime daugiau tavo straipsnių! :)

* Gintarija * rašė...

Kiek trumpokas. Bet laaabai naudingas! Spaudžiu visas ris knopkes, kaip bebūtų. :)

Agne rašė...

tikrai neblogas pirmasis straipsnis, bet sriftas siek tiek didokas, kita karta padirbek su stiliumi straipsnelio, bus maloniau skaityti:)
spaudziu "naudinga" nes... tai tikrai naudinga!!

Agny rašė...

Naudinga ir įdomu :)
______________________
lif-agny.blogspot.com

Anonimiškas rašė...

Sriftas!!!... :(

Liucija Ališauskaitė rašė...

Straipsnis man patiko. Informacija tvarkingai pateikta. Puiku ! :)

Lauryna Mlečkaitė rašė...

Informacijos negaliu palaikyti naudinga, nes nieko gero šiame straipsnyje neparašei. Jis buvo trumpas ir mano nuomone neįdomus. Atleisk.

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google