"Gyvenk sveikai" - pratimai kojoms tobulinti



 Sveiki!
Šį kartą sveikinuosi su jumis, kartu su nauja rubrika "Gyvenk sveikai"! Tai daug kam aktuali ir neišsemiama tema, kurioje galėsite rasti patarimų kaip sportuoti, sveikai maitintis ar numesti svorio ir t.t.. Kol kas šioje rubrikoje rašysiu aš, Gintarija ir Ingrida. Tikiuosi rubrika jums patiks, o mes stengsimės kuo dažniau jus džiuginti naujais straipsniais! 

Štai pirmasis straipsnis šioje rubrikoje:
"Pratimai kojoms tobulinti" 

Dabar, vasarą, kai dažniau renkamės sijonukus ar sukneles, vietoj ilgų kelnių,  visos norime turėti gražias, lieknas, tačiau ne į degtukus panašias kojas. Tai padaryti nėra taip sunku, kaip dažnai manome. Tereikia trupučio valios ir užsispyrimo.

 Pateiksiu jums keletą pratimų, kurių pagalba galėsite džiaugtis dailiomis kojomis.

1 pratimas. Pritūpimai. Kojos pečių plotyje, nugara tiesi, rankos prieš save. Pratimą darome 30 sekundžių. 
2 pratimas. Viršutinei kojos daliai. Tiesiai stovime ant vienos kojos, tuo tarpu kitą koją per kelį sulenkiame - ištiesiame. Pratimą darome pusė minutės. Po to tą patį atliekame su kita koja, taip pat pusė minutės.
3 pratimas. Pasispardymas. Nugara tiesi, kojos pečių plotyje ir viena koja spiriame atgal ir tiesiame į šoną, vėl pakartojame tą patį. Koja per kelį turi būti sulenkta. Kad jaustumėtės stabiliai, ranka galite pasilaikyti už kėdės ar stalo. Kiekvienai kojai skirkite 30 sekundžių.
4 pratimas. Sukryžiavimas. Stovime ant vienos kojos, o kitą koją tiesiame šiek tiek į šoną ir į priekį, kad šiek tiek susikryžiuotų su kita koja, kaip matote filmuke. 30 sekundžių vienai kojai, 30 sekundžių kitai kojai.
5 pratimas. Pritūpimai ir mostai. Šis pratimas sujungia kelis į vieną: padarome negilų įtūpstą ir tada vieną koją tiesiame į šoną, tada vėl įtūpstas ir tiesiame kitą koją į šoną. Ir taip - pusė minutės. Arba galite pusė minutės įtūpstą kombinuoti su viena koja, ir dar pusė minutės su kita koja. 
Štai vaizdo įrašas, kuriame visi šie pratimai. 


Sportuojant kiekvieną dieną, patariu nepamiršti šių pratimų:
Kojos sukimas

  Tai viršutinės ir vidinės šlaunų pusės pratimas. Atsigulkite ant nugaros. Sudėkite rankas po sėdmenimis, kad jos būtų dešinės pėdos pusėje. Kairę koją pakelkite ir atlikite 10 apsukimų pagal laikrodžio rodyklę ir 10 apsukimų prieš laikrodžio rodyklę. Koją nuleiskite ir atlikite tą patį dešine koja.
Kopimas laiptais

Tai dar vienas efektyvus šlaunis liekninantis pratimas. Geriausius rezultatus pasieksite tada, jei kopsite iš karto per du laiptelius. Jei yra galimybė, užlipti ir nulipti laiptais turėtumėte po 5 – 10 minučių per dieną.
 Iš tiesų, niekuomet nemaniau, kad net primityvus lipimas laiptais stiprina kojas. Juk atrodo, tai paprasta ir nesukelia jokio vargo mums.
Jei prieš tai minėti pratimai nepatiko, galite išbandyti  šiuos  , itin naudingus kalanetikos pratimus kojoms. Žiūrint atrodo lengvi tačiau, pabandykite teisingai atlinkti juos pačios. Manau greit pakeisite nuomonę.


 Aš jau du mėnesius sportuoju pagal šią programą. Kol kas sekasi neblogai ir pirmieji rezultatai jau matosi.

Pabaigai patarimas iš Evos Mendes trenerių.
Jei nori kojų kaip Evos , teks atlikti gilių įtūpstų. Per kelį sulenktą kairę koją statyk į priekį, dešinė ištiesta atgal. Tada dešinę į priekį, kairė lieka ištiesta. Na ir pažingsniuok taip. Atlik bent dvi sesijas po 30 tokių gilių įtūpstų.

Tikiuosi straipsnis buvo naudingas ir visos galėsite džiaugtis dailiomis kojomis.
Iki kito karto!
Beata

3 komentarai:

^^Simona^^ rašė...

Labai patiko! Labai naudingas bei tvarkingas straipsnis! Puikūs patarimai ir pratimai, sėkmės! :)

Anonimiškas rašė...

Turit tiek daug "rašytoju", ar kaip ten save vadinat, o blogas toks ne aktyvus.... GĖDA!!!

Beata Kirstukaitė rašė...

Simona- Ąčiū. :)
Anonime- nemanau, kad TD blogas neaktyvus. Juk tik vieną dieną nepasirodė straipsnių jokių. :p Juk vasara! :)