"Gyvenk sveikai" - Pratimai sėdmenims!

Į rubrikos "Gyvenk sveikai" sukurį, įsitraukiu ir aš! Ir šiandieną, trečiame šios šaunios rubrikos straipsnyje, suteiksiu Jums šiek tiek informacijos ir pasidalinsiu pratimais, kurie bus skirti sėdmenims.

KOKIĄ NAUDĄ DUODA PRATIMAI SĖDMENIMS? 
Merginoms dažnai pasitaiko, kad šią kūno sritį subjauroja celiulitas. Būtent darydami pratimus, skirtus sėdmenims, galite ne tik atsikratyti celiulito, padailinti ir sustangrinti šią kūno vietą, bet ir sustiprinti užpakalines šlaunis bei sėdmenis.

AR DARANT ŠIUOS PRATIMUS, TRENIRUOJASI RAUMENYS? 
Tikrai taip! Darant šiuos pratimus, dailiname ne tik užpakaliuką, bet ir treniruojame raumenis! Darant pratimus treniruojasi didieji, vidutiniai bei mažieji mūsų raumenys.

AR PRATIMUS BŪTINA DARYTI REGULIARIAI?
Norint matyti rezultatus, šiuos, kaip ir kitus pratimus, reikėtų daryti reguliariai. Bet tai nereiškia, kad juos reikia daryti kiekvieną dieną! Tikrai ne. Jeigu nesate pratusios prie sporto, pradžiai užtenka į savaitė šių pratimų junginį atlikti tik vieną kartą. Jeigu sportuojate dažniau, galite pratimus atlikinėti kas antrą dieną. Svarbu, kad susidarytumėte pratimų darymo grafiką, ir nedarytumėt to, kada Jums šauną į galvą.


PRATIMAI:

1. Pradinė padėtis:  tiesiai atsistojame ir kiek praplečiame kojas. Pritūpiame ir stodamiesi, keliame koją atgal, rankas į viršų - išsitiesiame. Darome 20 kartų vis pakeisdami koją.
2. Pradinė padėtis tokia pati kaip ir pirmojo pratimo. Pritūpiame ir pašokame. Pritupiant, kojų padėtis turi būti, žergtai - siaurai. Darome 20 kartų.
3. Pradinė padėtis: Tiesiai atsistojame. Darome įtupstą atgal, ištiesiame rankas ir koją, su kuria įtupiame ir pakeliame į priekį. Darome su skirtinga koja, po 10 kartų.
4. Pradinė padėtis: Atsigulame ant kilimėlio ir sulenkiame kojas. Atsigulę ir sulenkę kojas, keliame užpakaliuką į viršų ir taip darome 30 kartų.
5. Pradinė padėtis: Kojos šiek tiek plačiau, pilvukas įtrauktas, kulnai prispausti prie žemės. Nugarą laikome tiesiai, rankos prie šonų. Iš lėto tupiame - įkvėpime, stojame - iškvėpime. Darome 10 kartų.
6. Pradinė padėtis: Kojos plačiai. Ir po truputį, lengvai pradedame bėgti, rankas pradedame sukti į šalis ir į viršų. Taip darome apie 2 minutes.
7. Pradinė padėtis: Atsistojame, pečius nuleidžiame, rankas sudedame atgal, krūtinė į priekį, rankos ištiestos. Iš pradžių darysime viską lėtai. Dešinę koją atvedame atgal, tupiame žemyn ir kylame į viršų. Su kita koja padarome viską taip pat. Darome 15 kartų.

TAIP PAT SIŪLAU IŠBANDYTI:

Užpakaliuko tobulinimo programa








Iki susitikimų!
Simona Š. 

3 PAKOMENTAVO

  1. Nepaminėjai svarbiausio dalyko - mitybos. Kadangi būtent ji yra vienas iš svarbiausių, o gal netgi svarbiausias veiksnys, lemiantis rezultatą. Arba turėsi gražius sėdmenis, arba ne. 70% reikšmės turi mityba, jei valgysi bet ką arba naktim, sportas turės mažai naudos, ypač, jei turi kriaušės formos figūrą. Manau, kad gali tiesiog paredaguoti šį straipsnį jį papildydama. Internete gausu informacijos, tereikia ją surinkti ir tvarkingai išdėstyti. O šiaip, ačiū už pratimus. Tiesa, jei jau tema "Pratimai sėdmesnims", tai galbūt ir nereikėtų kibti, bet galėjai plačiau išrutulioti temą, ne vien apie pratimus parašyti, kadangi rubrikoj ne vien apie sportą rašoma. :) O kiek buvo, man patiko. Išdėstymas, dizainas. :) Spaudžiu ačiū ir patiko.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tavo pastabos teisingos. Nors, jeigu kalbama apie pratimus, tai mityba nelabai jau čia tinka, bet manau, kad galėjau bendrą straipsnį parašyti, apie viską išsamiai, temą labiau išpkėtot.. Ačiū už komentarą. :))

    AtsakytiPanaikinti
  3. trumpas laiskelis TD komandai ir skaitytojams:
    nezinau kodel. bet TD nebesijauciu gerai. manau kad daugelis skaitytoju- taip pat. Rasytojos. jos irgi po truputi iseina. Visi tapo tokie kritiski... po kiekvienu straipsniu- piktas komentaras, jei ir nepiktas, ai kritikuojantis, ir del tokiu mazmoziu kaip izdestymas, sriftas. taip, ir man ne visi straipsniai prie sirdies, bet... suprantu zmogu, kuris, parases straipsni, idejes darbo ir laiko, gauna negraziu atsiliepimu. pasidaro liudna. jei nepatinka- nekomentuok, arba jei jau nori tai padaryti- stenkis priekaistus ireiksti graziai.
    suarsejo ir rasytojos. nepykstu, kad nebe tokios aktyvios, juk vasara, suprantama. bet keista, kuomet rasytoja paraso 1 straipsni i menesi. kad ir koks jis geras.
    tiesiod... man TD nebe toks jaukus. daug ka pasako ir TD susitikimas- nuspresta buvo daryti kaune, bet tiek nedaug tu kaunietuku atejo. ir ne vienos skaitytojos...
    Tiesiog, nezinau ka siu kmentaru norejau pasakyti, tik reikejo isipasakoti

    AtsakytiPanaikinti