Kaip slapčia sulieknėti


Daug žmonių norėtų atsikratyti kelių papildomų priaugtų kilogramų. Jie tvirtai nusprendžia laikytis dietos. Tačiau tinkamai jos laikytis jiems nepavyksta. Kiti sumano laikytis vieno ar kito specialaus recepto, tačiau jau labai greitai jiems nebelieka tam nei noro, nei valios. Arba draugas sugundo skaniai pavalgyti ir geri norai taip ir lieka gerais norais.



JAV gydytojas iš San Diego atlikdamas tyrimą nustatė, kaip galima "apgauti" patį save ir lieknėti. Tad dabar pateiksiu Jums kelis būdus, kaip slapčia sulieknėti, pagal  prof. dr. Charlesą Doornfieldą:

  • Neplanuokite dietos, reikalaujančios sudėtingų, varginančių kalorijų skaičiavimų. Elkitės taip, lyg išvis nenorėtumėt sulieknėti.
  • Jūsų pusryčių stalas turi virsti egzotiška fiesta. Prie kavos ar arbatos valgykite tik šviežius, kvapius vaisius. Lieknėti bus lengviau, jeigu valgysite ananasus, kivius, mango vaisius, melionus, paprikas, agurkus, ridikėlius, obuolius. Prisivalgykite iki soties.

  • Jeigu staiga užeis alkis, visuomet turėkite pasiruošę vaisių: kišenėje, darbo vietoje (tiks obuolys, apelsinas, kriaušė).
  • Kad organizmas "neišdžiūtų", keturis kartus per dieną padarykite "gėrimo pertraukėlę": kiekvieną kartą išgerkite po 1/4 l mineralinio vandens.

  •  Apsipirkdami pirmenybę teikite nekaloringiems maisto produktams. Kaip ir anksčiau, galite pirkti varškę, sūrį, tepamus produktus. Tačiau jeigu jie bus liesi, tuomet tokiame pačiame jų kiekyje bus mažiau riebalų bei kalorijų.
  • Pavakarieniaukite iki 20 val. Po to galima suvalgyti tik obuolį (ir tai blogiausiu atveju).



  •  Namuose valgykite daug daržovių, mažai kitokių garnyrų (ar šių išvis nevalgykite), labai mažai mėsos. Valgio įsidėkite mažą porciją, į mažoje lėkštelėje - taip atrodys, kad to valgio yra daugiau.
  • Nusistatykite taisyklę, kad du vakarus per savaitę draudžiama praleisti prie kompiuterio. Anksčiau atsigulkite miegoti. Šitaip apsisaugosite nuo įvairių kramtomų produktų ir saldumynų, kurių, atsisėdę priešais televizorių, anksčiau ar vėliau vis vien užsigeistumėte.

  • Arba pakeiskite televizorių (arba kompiuterį, telefoną) vakariniu pasivaikščiojimu. Judėjimas laisvalaikiu atitraukia nuo minčių apie valgį. Be to, judant riebalai verčiami raumenimis.
  • Pamėginkite apsivilkti senus rūbus, likusius iš tų laikų, kai jūsų svoris buvo gerokai mažesnis - tai puiki motyvacija mažiau valgyti.


*Komentuok šį straipsnį - gauk 1 vieną tašką. Dalyvauk rubrikoje ar konkurse - gauk 3 taškus. Tapk aktyviausiu "Teenage Dreams" blog'o skaitytoju ir laimėk knygą "Laumės vaikas"!

11 PAKOMENTAVO

  1. Labai intriguojantis pavadinimas. :D Bet radau klaidelę "Valgio įsidėkite mažą porciją, į mažoje lėkštelėje - taip atrodys, kad to valgio yra daugiau.". Ar neturėtų būti "į mažą lėkštelę" ar "mažoje lėkštelėje" (šiuo atveju tiesiog ištrinti 'į'.)
    Iš tiesų, nelabai patiko ta dalis, kad valgyti mažai mėsos. Augantiems paaugliams reikia medžiagų, vitaminų, kurie būna dažniausiai mėsoje.. (nebent kažką ne taip supratau..)
    Bet šiaip buvo įdomu!^^

    AtsakytiPanaikinti
  2. Subalansuota mityba ir sportas, o ne alinančios dietos (vienokios ar kitokios) padeda atsikratyti papildomų kilogramų.

    AtsakytiPanaikinti
  3. aquile- del mesos sutinku- pati buvau vegetare du metus ir turejau sveikatos problemu. manau tureta omenyje rukyta mesa, desros, kas yra nesveika:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Straipsnio pavadinimas privertė šyptelti, kiek neįprasta ir intriguojama. Viskas tikrai gerai, tik man asmeniškai buvo visiškai nereikalinga, nes man REIKIA SUSTORĖTI ;D Spaudžiu Ačiū reakciją :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na straipsnis įdomus tačiau laaabaaai trumpas.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Anonime, dėl to ir parašiau skliausteliuose, kad galiu klysti.. Gali būti, kad esi teisi. :)
    Nors iš tiesų turėti šiokį tokį riebaliukų sluoksnį yra gerai. Žiemą nebūna šalta. :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Agne, tavo straipsniai ne ka ilgesni

    AtsakytiPanaikinti
  8. Kaip visada sulieknėti man trukdo tai, kad išgėrus nors truputį vandens iškarto pradeda skaudėti galvą :( Spaudžiu "Ačiū" ;]

    AtsakytiPanaikinti
  9. Anonime nevaryk ant kitų, nes ne taip jau ir lengva parašyti gerą straipsnį...

    AtsakytiPanaikinti
  10. Jau per daug straipsnių apie sulieknėjimą. Kiekvieną savaitę juos deda (jei ne dažniau).

    AtsakytiPanaikinti