Kaip atsikelti ryte žvaliai ir su šypsena



Štai ir prasidėjo vėsus ir rudeniškas oras... Atkeliavo tikrasis ruduo. Manau jog neatsirastų nei vieno žmogaus, o jei ir atsirastų, jų būtų vienetai, kuriam ryte būtų keltis vienas malonumas ir džiaugsmas. Turbūt žinote tą gerą jausmą, kai atsibundi ryte ir dar gali pasivartyti lovoje, patinginiauti. Tai nuostabu. Bet ką gi reikia daryti, kad įveiktum tą ryte užėmusį tingulį ir pasisemtai energijos, kurios reikės daug ir, kad užtektų visai dienai? Tad šiame straipsnyje ir pateiksiu keletą patarimų.

  • Atsibudę neskubėkite keltis iš lovos. Dar truputėlį pagulėkite, pasiraivykite, prasimankštinkite.
  • Kad labiau atsibustumėt, galit prilaikydamos delnais šlaunis, padaryti "žvakę" ir 5 min. ore kojomis "važiuoti dviračiu".
  • Tik dabar atsikelkite iš lovos ir pirmu taikiniu atsitraukite užuolaidas, kad į kambarį patektų šviesos. Ar žinojote, kad veikiant šviesai, jūsų kūne nesigamins miego hormonas melatoninas ir taip nenorėsite miego.

  • Turbūt esat girdėję pasakaites, jog šaltas dušas iš ryto pridės jėgų? Turbūt, jog taip. O ar žinojote jog tai tiesiog mitas? Iš ryto įgausite jėgų jei: šilta ar net karšta dušo srove šildysite stuburą, dušo purkštuką vedžiodami aukštyn ir žemyn. Po kelių sekundžių Jūs pajusite, kaip visas kūnas prisipildo naujų jėgų.
  • Bet jeigu neturite laiko ilgai praustis duše, į pagalbą pasiimkite natūralių šerių šepetį su ilga rankenėle. Ir tuo šepečiu tiesiog tvirtai pasitrinkite stuburą. Tai taip pat suteiks energijos ir šilumos.
  • Tačiau yra ir dar vienas, daug laiko neužimantis būdas. Abiejų plaštakų nugariniais paviršiais pamasažuokite juosmenį, kairėn dešinėn, aukštys žemyn. Kai ta vieta sušils, atsiras daugiau jėgų.
  • Indų receptas, kurį pasigaminę įgausite energijos: užvirkite 1/4 l vandens, supilkite šį vandenį į puodelį ir jį kuo karštesnį iš lėto išgerkite mažais gurkšneliais.
  • Dar vienas iš ryto geriamo žvalumo kokteilio receptas. Jo tikslas toks pats kaip ir pirmojo: mikseryje reikia suplakti 1/8 l šalto pieno, 1/8 l pomidorų sulčių, 1 valgomąjį šaukštą smulkiai sukapotų petražolių, 1 valgomąjį šaukštą išrūgų ir 2 valgomuosius šaukštus medaus.
  • Ar žinojai, jog iš ryto įgauti energijos gali padėti ir kvapai?  Tai įmanoma, reikia: ant nosinės užlašinkite arba 20 lašų rozmarino aliejaus, arba 20 lašų rožių arba 20 lašų bergamočių aliejaus ir nuolat vis pridėkite tą nosinę prie nosies bei įkvėpkite.
  •  Ideali priemonė iš ryto: 1/4 l mineralinio vandens be angliarūgštės, 2 valgomieji šaukštai obuolių acto ir 2 arbatiniai šaukšteliai medaus. Visa tai mažais gurkšneliais nevalgę išgerkite, kai atsikelsite iš lovos. Kokteilis paskatins veikti širdį ir kraujagysles.
  • Greitai jėgų įgyti padės ir raudonųjų vynuogių sulčių stiklinė. Arba galima išgliaudyti ir suvalgyti 20 saulėgrąžų.
  • Pusryčiams suvalgykite bent po vieną vaisių. Tačiau jokiu būdu nereikėtų valgyti bananų, nes jie ramina ir sukelia nuovargio jausmą.

Dar pora iš ryto tinkančių mankštos pratimų:
  • Sudėkite delnus lyg maldai,juos spausdami vieną prie kito. Šitaip aktyvuojami kūno energetiniai laidai. Šio pratimo poveikį pajusite dar greičiau, jeigu tarp delnų pasukiosite teniso kamuoliuką.
  • Sunerkite abiejų rankų pirštus ir tol trinkite delnus, kol jie įkais.


Tikiuosi, jog po šito straipsnio Jums bus žymiai lengviau ryte atsikelti žvalioms, su šypsena ir pilnoms energijos!

http://www.baltijosbrasta.lt/lt/duso_kabinos/

8 PAKOMENTAVO

  1. O ar žinojai, kad sakinio gale, kuris prasideda žodžiais 'ar žinojote', reikia klaustuko? Jei jau kopijuoju, tai nors tekstą sutvarkyk.

    Per dažnai kartojasi žodis 'jog', tad siūlyčiau jį pakeist žodeliu 'kad'.

    Yra nemažai klaidų su skyrybos ženklais.

    Kai kurie patarimai prasilenkė su realybe ir nuskambėjo keistai, tokie kaip tas su kvapais. Tas pats lyg pasakytum 'Ei, chebra, jei norit greičiau atsibust, šalia lovos pasistatykit amoniako buteliuką. Žinokit - padeda'.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Šiaip geras straipsnis, tik esu tokios nuomonės: jei jau naktį pakankamai ilgai, tiek, kiek reikalauja organizmas, miegojai, tai ir ryte jausies žvali :)
    Sutinku su tuo, jog nereikia iškart pabudus šokti iš lovos-įpač, jei yra problemų su širdim. Tik prabudus reikia apsiversti ant dešnio šono, šiek tiek, kokią minutę pagulėti, tada atsisėsti ar atsigulti ant nugaros, pasirąžyti ar pan. :)
    Čia tik šiaip, papildžiau Tavo straipsnį :)
    Kad išgerti karšto vandens, esu bandžius. Šiek tiek pražvalina :)
    O kitus patarimus... Reiks išbandyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šaunus ir naudingas straipsnis :) Buvo keletas skirybos ir rašybos klaidų, tačiau tai skaityti netrugdė :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gabija - turi talentą. Ne kiekvienas sugebėtų tokiam trumpam komentare padaryti dvi klaidas.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Man labiau patinka Tiesasakys komentatorius(ė) nei pats straipsnis. :D

    Jei noriu atsibusti ryte, tiesiog įsijungiu žadintuvą, o žvalumas anksčiau ar vėliau atsiranda, nes tenka prisiminti, jog nakties košmarai/sapnai baigiasi ir tenka vėl susidurti su realybe. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Įdomūs būdai, įdomūs, tik - kaip gerai - man jų visai nereikia taikyti savame gyvenime! Kadangi miegoti kiekvieną dieną einu beveik tuo pačiu metu, visad išsimiegu ir jaučiuosi žvali :)

    O man irgi labiau Tiesasakio komentarai patiko..:D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kur kiti straipsniai? Jau beveik 3 dienos jokių naujų straipsnių!!!!!!!!!! :@

    AtsakytiPanaikinti