Gyvenu sveikai: pradedu sportuoti!


Sportas- puikus laisvalaikio praleidimo būdas, jis gerina tavąją sveikatą, stiprina ir teikia pasitikėjimo savimi. Kaip prisiversti save sportuoti ir mankštintis? Nenori bėgioti, tau gėda eiti į sporto klubą, o per kūno kultūros pamokas jautiesi silpna? Kaip save sustiprinti? Pirmas straipsnis naujoje rubrikoje: Gyvenu sveikai. Štai keletas patarimų!

Svarbu, kad sportas, nors ir mažas, teiktų malonumą, nereikėtų plušėti ir kankinti savęs. Pakaks mažos mankštelės kiekvieną dieną ir jausiesi žvali bei energinga!

Sportuoju namuose:

Atsilenkimai. Jie stiprina tavo pilvo raumenis. Svarbu, kad juos darytum taisyklingai: kojos turi būti pakreiptos 90 laipsnių kampu. Per dieną padaryk apie 20-imt atsilenkimų, taip sustiprinsi ne tik raumenukus, bet ir ugdysi valią!

Pritūpimai. Žemyn, aukštyn ir vėl žemyn... Išlaikyk taisyklingą nugaros poziciją, tai labai svarbu ir neskubėk. 15-ikos tobulinti savajai figūrai kaip tik!

Boksavimas. Kas kas? Taip, boksavimas stiprina tavo rankos raumenis. Nebūtina turėti kriaušės į kurią išlietum pyktį, tiesiog rankos mostais boksuok į orą. Boksavimas gerina širdies veiklą ir išdegina daug kalorijų (1val.=500kcal)


Atsispaudimai. Sunkūs ir visuomenėje priskirti tik vyriškos lyties atstovams. Bet ar tikrai? Jei tau nepavyksta, tai nereiškia, kad niekados nepavyks! Stenkis kiekvieną dieną ir daryk po kelis. Atsispaudimų kiekį didink po truputį kas savaitę.


Šokiai. Patinka šokiai? O gal tave ,,veža" kažkuri neseniai klausyta daina? Pasileisk ir šok, šok iki tol, kol griūsi negyva. Tai stiprina širdį, raumenis, vyksta greitesnis kvėpavimas bei gauni daugiau deguonies.

Tai buvo penki pratimai, kuriuos gali daryti namie savo tempu. Jų yra ir daugiau! Štai mano išbandyti pratimai, kurie iš tiesų veikia
(labiau pažengusiems ir pripratusiems prie didesnio krūvio).



Kiti pratimai:





Sportuoju kitur:

Esi drąsi? Štai kitų patarimų, tačiau imkis iniciatyvos pati!

Plaukimas. Stiprina raumenis. Taip pat tiesiną nugarą, atpalaiduoja ir ramina, gaivina odą.

Bėgimas. Dideliu ar mažu tempu- tavo pasirinkimas. Nepersistenk, didink atstumą po mažu. Bėgimas taip pat gerina širdies veiklą, kraujo aktyvumą, kvėpavimą, deguonies pasisavinimą. Puikus būdas metant svorį.

Sporto klubas. Ten rasi daug treniruoklių, bėgimo takelių, kurie tau labiau padės sportuoti. Pasitark su tėvais, gal kartu ir draugę pasiimk, juk dviese smagiau! Kartu galėsite ne tik pasportuoti, bet ir pasijuokti, o siekti tikslų kartu- stipriną draugystę, skatina draugui padėti nenuleisti rankų.


Mėgsti žaisti žaidimus? Futbolas, krepšinis, badmintonas, tenisas, tinklinis, ledo ritulys, čiuožimas... Daug sporto šakų! Pasirink, paieškok internete ar pasidomėk draugų, kur ir ką lanko, gal ir tu kartu?

Nebijok, visi esame skirtingi, nereikia gėdintis sportuoti. Taip dariau ir aš, bet pasakiau tam- ne! Jei labai norėsi ir pasistengsi, tai pasieksi daug gerų rezultatų. Viskas priklauso tik nuo tavęs! Tad skubėk sportuoti mėgaukis tuo.
P.S. Sportuodama pasileisk muziką. Bus linksmiau!



6 komentarai:

Simona rašė...

Man šis straipsnis tikrai buvo naudingas, nes pati pradedu sportuoti. Ačiū! :)

Eglė :)* rašė...

Ką jau ką,bet su sportu kol kas dar nedraugauju.Visad praleidinėdavau straipsnius apie sportą,bet šįsyk pamaniaukodėlgi neperskaičius,ir žinok man patiko! Bet dar tikrai nežinau ar sportuosiu,nes nežinau koks sportas tiktų man,o pinigų šiuo metų leisti negaliu ir sveikatai per daug neleidžia :)
Tiek tekstas tiek išdėstymas puikųs.Tik galėtum paryškinti visus sporto pavadinimus(nežinu ar suprasi ką noriu pasakyt :D),bet čia tik menkniekis.
Nusipelnei tikrai visų trijų reakcijų! :)

* Gintarija * rašė...

O aš pradėjus jau senokai, bet vis metu, po to vėl pradedu ir taip pasaka be galo. :)

Vilija. :) www.vilija-jankunaite.blogspot.com rašė...

Informatyvus, bet tuo pačiu paprastas, nepersunktas nereikalinga informacija straipsnis. :) Spaudžiu visas tris reakcijas.

Viktorija :)* rašė...

Ačiū visiems! :)

iiveta rašė...

Informatyvus straipsnis. Aš nusprendžiau, kad ne tik sveikai gyvensiu, bet ir sveikai sportuosiu. Sporto medicina tikrai puikus sprendimas sportininkams.