5 LIEKNĖJIMO KLAIDOS!



Po truputį artėjant vasarai, bikinio sezonui, norime turėti gražesnę figūrą ir numesti keletą kilogramų, tačiau svoris kartais gali nemažėti net sportuojant, o riebaliukai kauptis ant pilvo! Parašysiu kelias priežastis kodėl riebaliukai nepalieka mūsų kūno.


1. Nereguliari mityba.
Jeigu manai, kad atisisakiusi pusryčiu ar pietų „sutaupysi“ keletą kalorijų, labai klysti. Artėjant vakarui, būsi labai išalkus ir vakare persivalgysi ir sveiki patiekalai bei kalorijų skaičius tau neberūpės. Būtent dėl tokio valgymo merginos vakare persivalgo, o kalorijų perteklis kaupiasi pagrinde būtent ant pilvo!


2. Drastiškai pakeisti valgymo įpročiai.
Nusprendei tapti vegetare, nes manai, kad nevalgydama mėsos ir pieno produktų sulieknėsi? Tačiau pieno produktuose yra daug baltymų, kurie yra labai svarbūs medžiagų apykaitai. Kai trūksta baltymų, lėtėja medžiagų apykaita, ir organizmas pradeda „saugoti“ kiekvieną kaloriją.

3. Pilvas nemažėja darant vien atsilenkimus.
Galvoji, kad riebaliukai susikaupę ant pilvo sumažės vien darant atsilenkimus ar kitus pratimus? Klysti. Stiprėjo pilvo raumenys, bet riebaliukai nepalieka tavo kūno. Reikia užsiimti kardio treniruotėmis. Pasirinkti viena punktą, pavyzdžiui važiavimą dviračiu, plaukimą, bėgimą, elipsinius treniruoklius... Tačiau reikia sportuoti mažiausiai pusvalandį, tada riebalai pradeda po truputį mažėti.


4. Atsisakymas duonos ir kruopų.
Manai, kad duonoje ir kruopose pilna angliavandenių, todėl riebalai kaupiasi tavo kūne? Įvairūs dribsniai, tamsi duona reguliuoja insulino kiekį kraujyje,  todėl suvalę tu produktų jaučiamės labiau pasisotinę ir ilgiau nejaučiame alkio.

5. Manai, kad negalima valgyti maisto, turinčio daug riebalų.
Riebalai būna dviejų tipų „gerieji“ ir „blogieji“ riebalai.
 „Blogieji“ riebalai dažniausiai susidaro iš gyvulinių maisto produktų, pavyzdžiui „blogieji“ riebalai : sviestas, kiaulienos taukai ir gyvuliniai riebalai.
 „Blogųjų“ riebalų yra: riebioje mėsoje, svieste, kiaušiniuose, nenugriebtame piene, grietinėlėje.
„Gerieji“ riebalai mažina cholesterolio kiekį kraujyje, jie yra būtini palaikyti sveikatai.
 Jų yra riešutuose, žuvyje, avokaduose, alyvuogių aliejuje.Jeigu bijai riebalų geriau naudok mažiau arba išvis atsisakyk sviesto, margarino, riebių padažų, miltuose apvoliotų kepsnių. 



14 Komentarai

  1. Na, man su svoriu ir figūra problemų nėra, tad ir tema ši nebuvo itin aktuali. Tačiau, ką gali žinoti, gal už kokių poros metų būsiu apvali kaip bandelė... :DD
    Straipsnis patiko, tik kažkodėl neesu pripratus prie tokio didelio šrifto. :/

    AtsakytiPanaikinti
  2. O man patiko, iš dalies aktualu. Kažkiek. Truputuką. Nors plačiai domiuosi šia tema, apie geruosius ir bloguosius riebalus taip plačiai nežinojau. Ačiū. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Geras straipsnis, tačiau niekada nenaudok tokio didelio šrifto visam tekstui. Kartais tai atbaido nuo straipsnio skaitymo. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Patiko straipsnis, tik šriftas manau truputį per didelis.

    AtsakytiPanaikinti
  5. labai norėjau lieknėti, bet maistas visagalis : D
    patiko labai straipsnis ! c:

    AtsakytiPanaikinti
  6. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aviečių Uogienė.2014 m. vasario 2 d. 14:27

    Anglevandeniai - angliavandeniai (suduriamieji žodžiai niekad neturės jungiamojo balsio "e", tik "a" arba "ia".)
    Dripsniai - dribsniai (drimba [dribti] -> dribsniai, b nesikeičia)
    Išsitaisyk!
    Straipsnis geras, aktualus. Puiku.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Straipsnis informatyvus, patiko. Nors beveik visus faktus jau žinojau, manau naudinga toms, kurios nebuvo pasidomėjusios.:)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Nukopijuota nuo panele.lt http://www.panele.lt/straipsniai/grozis/6-lieknejimo-klaidos-del-kuriu-riebalai-kaupiasi-ant-pilvo.d?id=63750416

    Tik truputį pakoreguotas tekstas, įdėti kitokie paveiksliukai ir privelta gramatinių klaidų. :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Ugne, siūlyčiau tau daugiau pasidomėti ta tema, apie kurią rašai ir stengtis vengti visokių gramatikos klaidelių :)O ir su stiliumi problemėlių yra. Jau ne pirmas toks įrašas.
    Atsižvelk į Aviečių Uogienės ir MarionetteOfHarmony pastebėjimus.

    AtsakytiPanaikinti
  11. As asmeniskai neatkreipiau kazkaip demesio didelio i klaidas :D
    Straipsnis sudomino, man tikrai aktualus :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Suvalę - suvalgę *

    AtsakytiPanaikinti
  13. Parašius straipsnį - būtinai perskaityk antrą kartą, nes tik tuomet rasi priveltų klaidų. Na, o nors ši tema man aktuali, tačiau pateikimas nesudomino. Mano nuomone, įžangos paryškinti nereikėjo. Sėkmės toliau, Ugne. (:

    AtsakytiPanaikinti