Gyvenimas pro rožinius akinius: sportas - „Skirtumas tarp neįmanomo ir įmanomo priklauso nuo žmogaus nusiteikimo“

Sveiki visi!
Šį kartą, rubrikoje „Gyvenimas pro rožinius akinius“ - sportas.
Visai neseniai, visame pasaulyje, bene kiekvieno žmogaus širdį aplankė noras tapti sveikesniais ir pagražinti savo kūno formas. Vieniem pavyko, o kiti vos pradėję nuleido rankas ir vėl leido dienas kiurksodami prie kompiuterio ar televizoriaus ekrano, kimšdami viską kas pasitaiko po ranka.
Nors ir daugybę kartų diskutuota būtent šia tema, šiandien į ją pažiūrėsime „pro rožinius akinius“. Dar ir dar kartą suprasime aktyvumo naudą, rezultatus, o galbūt net žalą?

Kuo užsiimti?

Tik sumąsčius sportuoti namuose, daugeliui kyla įvairių klausimų. Kokią vis dėl to sporto rūšį pasirinkti? Kuo ji man bus naudinga? Ar ji man bus tinkama? Taigi, kad atsakyti į visus šiuos klausimus, visų pirmiausia, mano nuomone, sportuoti pradedantiems, reikėtų imtis paprasčiausio susipažinimo su galimomis treniruotėmis. Taip Jūs galėsite išvengti nežinomybės ir iš visų išsirinkti priimtiniausią veiklą, pagal tai kokių rezultatų siekiate.

  • Jei norite padailinti savo laikyseną, tapti lankstesniais, sustiprinti savo nugaros raumenis ar net pagerinti miego kokybę, rinkitės pilatesą. Ši treniruotė puikiai tiks tiems, kurie nori pajausti ir sustiprinti savo kūną, pratęsti jaunystę.
  • Na, o tiems, kurie siekia numesti kelis papildomus kilogramus ir sutvirtinti raumenis, derėtų rinktis kalanetiką. Šie pratimai skirti visoms kūno dalims ir sudaryti taip, kad vienu metu dirbtų kuo daugiau giliųjų raumenų.
  • Sportuoti, žinoma, galime ir smagiai. Taigi tiems, kurie pasižymi didele meile šokiui ar muzikai, patariama rinktis zumbą. Kadangi ši treniruotė yra fitneso ir šokio sintezė, sportuoti galime ne tik sveikai ir naudingai, bet ir maloniai. Aktyvus darbas atliekamas šių treniruočių metu ne tik degina kalorijas ir formuoja gražias kūno linijas, bet ir kartu su užburiančiais latino muzikos ritmais ypatingai įtraukia ir apsvaigina ilgam laikui.
  • Na ir turbūt jau visi girdėjote apie jogą. Ši kūno treniruotė tarsi savęs pažinimas pradedant nuo kūno tobulinimo ir meditacijos. Jogos pozos (asanos) ne tik mankština kiekvieną kūno dalį, bet ir ištempia raumenis, sąnarius, stuburą ir visą griaučių sistemą. Tai puikus užsiėmimas tiems, kurie siekia daryti poveikį ne tik savo išorei, bet ir vidaus organams, nervų ir endokrininei liaukų sistemoms.
Jei jūs vis dar nenusprendėte, kuri treniruotė Jums patiktų labiausiai - išbandykite jas visas! Svarbiausia nepersistengti ir pradžiai rinktis lengvus, puikiai tau suprantamus pratimus. Juk tuo ir smagus šis užsiėmimas - sportas. Jis turi daugybę krypčių, taigi tau suteikiama didesnė pasirinkimo laisvė. Bėgant laikui suprasite kokią treniruočių rūšis Jums tinka ir patinka, bei pastebėsite, jog Jums vis lengviau pajusti treniruočių ritmą. Nesustokite, nes tik Jūsų valios pastangomis įveiksite sunkumus ir galėsite džiaugtis gautais rezultatais!


Mityba

Jau esate girdėję, jog geriausias sporto palydovas - sveika mityba. Tai tiesa, tačiau daugelis yra linkę persistengti, norėdami kuo greičiau gauti tobulą kūną. Viena iš pagrindinių ir veiksmingiausių taisyklių, kurios būtina laikytis - valgyti nedideliais kiekiais, tačiau kuo dažniau. Nesvarbu kokį maistą Jūs rinksitės, norėdami ateityje pasiekti rezultatų, bet Jums teks laikytis būtent tokios taisyklės. Žinoma, kiekvienas gali mažinti miltinių patiekalų kiekį savo dienos valgiaraštyje ar atsisakyti aštrių bei labai riebių užkandžių, bet valgyti reikia visko. Juk, bene kiekvienas žinome, jog to reikia tam, kad mūsų organizmas kas dieną gautų reikiamą kiekį naudingųjų medžiagų.
Skysčių, o ypač vandens vartojimas taip pat yra būtinas. Jei Jūs norėsite pagerinti savo organizmo veiklą, Jūs pastebėsite, jog pamažu imate „prisijaukinti“ vandenį. Nors kartais atrodo, jog toks skysčių vartojimas kvailas ir bereikalingas laiko švaistymas, o noro taip pat jokio, reikia suprasti ir pajusti to naudą. Tada į viską imsite žvelgti kitomis akimis.


Sportas ir jo žala

Kad atrodytų patraukliai, ne vienas griebėsi dietų, dienų dienas plušo ir prakaitavo sporto salėje. Tačiau ne gi to reikia?
Būtent čia dauguma ir daro klaidas. Apkraudami savo kūną ir visą organizmą nenutrūkstančiomis treniruotėmis, daugelis paprasčiausiai išsekina save. Tai gali privesti prie rimtų ir nemalonių nepageidaujamų pasekmių. Norint pasiekti kuo geresnių rezultatų reikia turėti kantrybės ir suprasti, jog tik taip gali pasiekti to ko nori. Kad ir kaip būtų sunku, reikia žinoti, jog kuo toliau, tuo bus lengviau. Ir tiesiog būtina žinoti, jog kuo daugiau turėsi valios ir kantrybės, tuo greičiau sulauksi rezultatų, kuriais būsi patenkinta. Ne gi to nenorime?


„Skirtumas tarp neįmanomo ir įmanomo priklauso nuo žmogaus nusiteikimo“
- Tommy Lasorda


*Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką. Dalyvauk rubrikoje ar konkurse ir gauk 3 taškus. Tapk aktyviausiu "TD" blog'o skaitytoju ir laimėk knygą "Trise prieš mafiją". Daugiau informacijos ČIA*

11 PAKOMENTAVO

  1. Kaip visuomet, Nijole, puiku, ir savotiskai ikvepia sio to siekti. Aciu!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Super! Tu visada nustebini su savo nuostabiais straipsniais, ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Deimante, N, Estera Pranciulyte dėkui! Džiaugiuosi, jog taip manote! :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Super! Kaip visada, taip ir šįkart sužavėjai. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Puikus straipsnis, tik perskaiciau irnusprendziau pradet sportuot :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Puikus straipsnis, tik perskaiciau irnusprendziau pradet sportuot :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Milda, iš ties smagu, jog mano straipsnis paskatino tave sportuoti! :)

      Panaikinti
  7. Labai šaunus straipsnis, kuris verčia motyvuoti ir eiti sporto ,,keliu". Taip ir toliau!

    AtsakytiPanaikinti