Pritūpimų nauda

Nors dar tik pavasario pradžia, vis dažniau susimąstome apie vasarą, po truputį mus aplanko begalinis laukimas, o galbūt ir trijų mėnesių veiklos planavimas... tenka prisipažinti, kad po truputį jau mąstome, kaip atrodysime šią vasarą, o kad vaizdas būtų kuo geresnis - siūlau daryti pritūpimus!

Teisingi pritūpimai


Jau seniai žinome, kad pritūpimai yra vienas iš naudingiausių pratimų, kuriuos galime daryti bet kurioje aplinkoje. Tačiau dažna mergina nemoka jų daryti teisingai!


Jokiu būdu negalima kūprintis, nuleisti galvos arba pasistiebti ant kojų pirštų galiukų darant pritūpimus. Žinoma, šie būdai yra daug lengvesni, tačiau jų nauda yra daug mažesnė.

Paprastieji pritūpimai
Teisingiausia šį pratimą daryti iš lėto, niekur neskubant - kojas laikykite pečių plotyje, rankas ištieskite priešais save arba sulenkite už galvos. Po truputi leiskite klubus žemyn, nepažeidžiant taisyklių, kurios yra minėtos viršuje. Pajutus tempimą grįžkite į pradinę būseną.

Pritūpimai su svarmenimis
Šioji pritūpimų rūšys yra naudingesnė, bet yra didesnė galimybė susižeisti. Pradedant daryti šį pratimą naudojant svarmenis svarbiausia yra nustatyti, kokio svorio turi būti tavo kilojami sunkumai. Pradžioje turėtų užtekti ir svarmenų, kurie atskirai svertų po vieną kilogramą.
Šie pritūpimai daromi taip pat, kaip ir paprastieji, tačiau rankose yra laikomi sunkumai ir jos yra nuleistos.

Taip pat šį pratimą galimą daryti su vienu, didele štanga, kuri būtų ant jūsų pačių, prilaikoma rankų, tačiau šioji rūšis nėra rekomenduojama pradedančiosioms.
Pradžioje plačiai atsistokite, kojų galiukus pakreipkite į šalis. Atsargiai užsikelkite štangą ant pečių ir rankomis tvirtai ją laikykite. Nugarą tieskite į priekį tol, kol štanga bus jūsų klubų juostoje. Pritūpimus darykite lėtai, prieš įtūpstą būtinai ikvėpkite.

Pritūpimų nauda
Galbūt šis pratimas neduos tau vidinio grožio, neišmokys laisvo bendravimo, o litearatūros akiratis neišsiplės... bet pripažinkime, juk išvaizda yra taip pat svarbi mūsų gyvenime. Liaudies išmintis byloja, jog svečią sutinka pagal drabužį, išleidžia pagal protą. Kas jau kas, o pritūpimai tikrai padės žengti žingnį link išsvajotosios figūros.
Celiulitas yra problema, kurią turi dauguma moterų. Vienos iš jų nešioja specialias kelnaites, kurios visas ringes padaro grožiu, paplūdimy dangstosi ilgiausiomis skaromis... kitos ieško priemonių, kurios gali būti ranka pasiekiamos. Pritūpimai nieko nekainuoja (nebent juos darai su štanga, tačiau tai tik vienintelė investicija), juos gali atlikti namų sąlygomis. 
Pritūpimai formuoja gražias sėdmenis, mažina kojų apimtis. Jau po savaitės trumpučių treniruočių matosi rezultatai, toliau jie tik ryškėja. Darant pritūpimus iki galo (paprastieji pritūpimai) didėja užpakaliuko apimtys, darant juos iki pusės Jūs formuojate jam apvalesnę formą. Juk žmogaus kūnas lyg plastelinas, išsilipdyk sau tobuliausią formą!
Pasitikėjimas savimi - tai irgi glaudžiai susijęs dalykas. Juk dažnai save varžome, galovodamos ką pasakys kiti. O kiti tuo tarpu gali tavo veiksmą susieti su išvaizdą. Tad pagražėjusios kūno formos gali padėti atsikratyti drovumo, būti laisvoms!

Pritūpimu tvarkaraščiai
Galime kiekvieną dieną daryti po 100 pritūpimų ir pradžioje - tai tikrai išeis į naudą. Tačiau reikėtų nepamiršti, jog sporte negalima jausti monotonijos, apsiprasti prie vienodo krūvio. Pritūpimų skaičių reikėtų didinti palaipsniui, kaitalioti įtūpstų gylį. Jeigu nenori tvarkaraščio susidarinėti, siūlau atlikti 30-ies dienų išbandymą! 

Taip pat galite pabandyti šiuose filmukuose siūlomas programas:

Svarbiausia turėti motyvacijos ir ištvermės - jeigu turėsi šiuos dalykus, manyk, kad vasarą atrodysi pribloškiančiai! :)
Gražios likusios savaitės!
Simona A.
*Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką. Dalyvauk rubrikoje ar konkurse ir gauk 3 taškus. Tapk aktyviausiu "TD" blog'o skaitytoju ir laimėk knygą "Trise prieš mafiją". Daugiau informacijos ČIA*



13 PAKOMENTAVO

  1. Pasirodo, kad moku daryti teisingai pritūpimus :D labai naudingas straipsnis! :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. sužinojau tikrai daug :D, pasirodo aš juos netaisyklingai darau, visada pasistiebus :/, ačiū ir spaudžiu visas trys knopkęs :*

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiūū!
    Simona, tai yra geriau negu nieko, tačiau nauda yra daug mažesnė, nes savo jėga sutelki pėdose. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Norėjau rašyt šia tema, (apie užpakaliuko tobulinimą) bet pabijojau. :D
    Geras straipsnis. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Straipsnyje palikai žioplų klaidelių, bet kalbant apie patį straipsnį ,tai jis yra kupinas naudingos informacijos. Ačiū,šaunuolė.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ech, tos klaidos visada pakiša koją..
    Ačiū!

    AtsakytiPanaikinti
  8. Geras straipsnis ir tikrai kažkam padėjai :D Šaunuolė!

    AtsakytiPanaikinti
  9. Darau paprastus ir plačius pritūpimus.Naudinga :).

    AtsakytiPanaikinti
  10. Labai geras straisnis! Aciu!!!

    AtsakytiPanaikinti