Ruošiamės vasaros sezonui!

GABIJA Č.


Nenumaldomai artėja vasaros sezonas. Nuo bandelių grotelės ant pilvuko neatsiranda, o riebaliukus paslepiantys maudymosi kostiumėliai dar neišrasti. Tad jei norite vasarą pasitikti lieknesnės, teks šiek tiek pasistengti.


Medžiagų apykaitą greitinantys produktai

Visos puikiai žinote, kad greita medžiagų apykaita neleidžia riebalams kauptis jūsų kūne. Vienos jau gimė turėdamos greitą apykaitą, kitoms teks pasistengti, kad tokią turėtų.

Greipfrutai.

Moksliniais tyrimais nustatyta, kad greipfrutuose randamos vitamino C savybės mažina insulino kiekį kraujyje ir padeda mesti svorį. Norint pamatyti akivaizdžius rezultatus, reikėtų prieš valgį suvalgyti pusę greipfruto. Tiesa, šį vaisių galima naudoti tik tuomet, jei nesate jam alergiška.


Aitrioji paprika.
Nesvarbu, ar vartosite čili miltelius, ar džiovintas aitriąsias paprikas, ar šviežią jalapeno pipirą. Tai puikus produktas norint pagreitinti medžiagų apykaitą. Aitriąją papriką galite dėti į salotas, kepsnius ar omletą.

Vanduo.

Vanduo ne tik palaiko gyvybę, bet ir padeda virškinti medžiagas bei deginti kalorijas. Vandens per dieną reikia išgerti apie 2l. Jei norite sudeginti daugiau kalorijų, vanduo turėtų būti šaltas. Stenkitės kuo mažiau gerti gazuotų ir angliarūgšte prisotintų gėrimų.

Obuoliai ir kriaušės.



Šie vaisai gali patenkinti saldumynų poreikį su žymiai mažesniu kalorijų kiekiu nei pyragas ar šokoladas. Tačiau pagreitinti medžiagų apykaitą ir patenkinti saldumynų poreikį ne tik obuoliai ar kriaušės. Tai gali ir bet kuris kitas vaisius

Brokoliai.
Mokslininkai ištyrė kalcio ir svorio metimo ryšį. Brokoliai pasižymi ne tik dideliu kalcio kiekiu, bet ir turi jo įsisavinimą gerinančio vitamino C. Jie turi labai mažai kalorijų, taip pat gerina imunitetą.






Sportas!

Norint pasiekti aiškių rezultatų, vien sveikai maitintis neužteks. Įsijunk mėgstamiausią grojaraštį ir marš sportuot! 

1.  Išsitiesk ant žemės su kamuoliu taip, kaip parodyta nuotraukoje. Lenkdamasi perduok kamuolį kojoms. Tuomet vėl išsitiesk ir vėl lenkdamasi perduok kamuolį rankoms. Visa tai kartok 25 kartus. Dirbs ne tik pilvukas, bet ir rankos, kojos.



2. Atsiklaupk keturiomis paėmusi į vieną ranką svarelį. Keldama ranką kelk priešingą koją. Tai pakartok 15 kartų. Tuomet svarelį perimk į kitą ranką ir pakartok pratimą. Atliekant šį pratimą dirbs tiek rankos, tiek kojos.


3. Atsigulk taip kaip parodyta nuotraukoje. Stenkis tokioje pozoje išbūti kuo ilgiau. Toks ''gulėjimas'' ne tik puikiai degina kalorijas, bet ir stangrina visą kūną. Žinoma, nesitikėkite, kad tokioje pozoje išbūsite ilgai.


4. Sėdint deginamos kalorijos? Gražėja kojos? Skamba neįtikėtinai, tačiau tai tiesa. Nugara atsiremk į sieną ir pritūpk taip, lyg sėdėtum ant kėdės. 


5. Atšilus orams pats metas iš garažo išsitraukti dviratį! Valandą važinėjantis kalvotomis vietomis sudeginama net 600 kalorijų! Pasikviesk draugę ir net nepajusi, kaip greit pralėks laikas ir ištirps kalorijos!


Taip pat svarbu:

Pusryčiai. Manymas, kad nepavalgius pusryčių suvartojama mažiau kalorijų visiškai neteisingas! Pusryčiai itin svarbūs norint numesti svorio. Pusryčių metu gaunamas didžiausias kalorijų kiekis, tad vėliau jų suvartojama mažiau. Pusryčių metu turėtų dominuoti anglevandeniai. Puikus pavyzdys - avižinė košė! Ją pagardinti gali vaisiais ar trupučiu uogienės. 

Porcijos. Jei anksčiau prisikraudavote maisto pilną lėkštę, dabar teks elgtis šiek tiek kitaip. Perpus sumažink porciją arba naudok mažesnę lėkštę. Taip save apgausi ir suvalgysi mažiau. Taip pat valgant nereiktų skubėti, nes organizmas nespėja pasisavinti maisto, ir atrodo, jog dar esi nesoti.

Juodasis sąrašas. Tai sąrašas, kuriame turėtų būti įrašyti visi neleidžiantys sulieknėti ''blogiukai''. Vertėtų į jį įtraukti batoną, bandeles, bulves, saldumynus, padažus, gazuotus gėrimus, greitą maistą. Tokį sąrašą gali pasikabinti ant šaldytuvo ar ant spintelės. 

Valgymas prie stalo. Mėgstate valgyti žiūrėdamos televizorių ar skaitydamos? Tokiu atveju ne noromis suvalgote žymiai daugiau. Ir dažniausiai tai būna nesveikas maistas. T.y. bulvių traškučiai, spragėsiai ir pan. Jei išalkai valgyk virtuvėje prie stalo. Neturėtų groti nei muzika! 

Miegas. Mokslininkai nustatė, kad žmonės miegantys 7-8 valandas per parą yra lieknesni nei tie, kurie miega mažiau. Dėl miego stokos didėja grelino, reguliuojančio alkio jausmą, lygis. 


Iki vasaros liko mažiau nei trys mėnesiai. Tad dar yra laiko sulieknėti! Būkime sveikos ir gražios!

12 Komentarai

  1. Ak, vasarėle, greičiau pas mus varyk!

    Jo, straipsnis patiko, dėkui

    AtsakytiPanaikinti
  2. parasyk kaip sustoreti :) man labai reikia!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip aš laukiau tokio straipsnio!! Ir aaaa, nuostabioji Gabija jį parašė! :)))Ačiū už tai, straipsnis labai patiko, lauksiu ir daugiau kažko panašaus!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū labai :*****
    Anonime- paieškok, jau buvo straipsnis tokia tema :O

    AtsakytiPanaikinti
  5. na, apie lieknėjimą irgi buvo ne vienas, tai...

    AtsakytiPanaikinti
  6. not cornfower - ačiū :)
    anonime - Gintarija jau rašė šia tema. Nenoriu, kad patarimai kartotūsi. Bet galbūt kita rašytoja parašys straipsnį tokia tema :)
    Agne - ačiū :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Gabija, kartotūsi- kartotųsi, anglevandeniai- angliavandeniai :)

    AtsakytiPanaikinti