TD virtuvėlė: dietiniai skanumynai


Kad ir kaip stengtumeisi atsisakyti saldumynų, dažniausiai nepavyksta to padaryti. Kodėl taip sunku atsispirti gabalėliui šokolado arba burnoje tirpstančiam pyragėliui? Nekankinkite savęs, juk galima pasigaminti sveiką, nekaloringą, bet saldų ir gardų desertą.
Yra merginų sakančių, kad jos turi priklausomybę skanėstams, bet tai negali būti tiesa, nes cukrus organizmui nėra būtinas, jo netgi galėtume visiškai atsisakyti, taip pat kaip ir druskos.

DIETINIAI SKANUMYNŲ RECEPTAI: 


Ledinukai:

Reikės:
Aviečių, bananų, medaus, pieno.
Gaminimas:
Viska sutinti į vientisą masę, pilti į formeles, jeigu turite įbesti pagaliuką ir dėti į šaldymo kamerą.





Pyragas be cukraus ir miltų:

Reikės:
1 stiklinė virtų avinžirnių, 1 bananas, 2 kiaušiniai, 1 tarkuota morka, 2.5 valgomojo šaukšto kokoso drožlių, 1 valgomasis šaukštas medaus, 1 valgomasis šaukštas grietinės, 1 arbatinis šaukštelis sodos, pagal skonį dėti cinamono, vanilio cukraus, nedidelė saujelė saulėgrąžų.
Gaminimas:
Viska sutrinti, užpilti grietine nugesinta soda, kepti apie 30 minučių 170 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Skanaus!

Dietinės bandelės su varške: 

Išeina 6 vienetai.
Reikės:
2 kiaušinių, 2 valgomųjų šaukštų avižinių sėlenų, 1 valgomojo šaukšto kvietinių sėlenų, 1 valgomojo šaukšto kukurūzų krakmolo, 3 valgomųjų šaukštų sauso ir lieso pieno miltelių, 1 arbatinio šaukštelio kepimo miltelių, 1 arbatinio šaukštelio sausų mielių, 180 gramų liesos varškės, saldiklio ir vanilės esencijos pagal skonį.
Gaminimas: 
 - Sumaišyti vieną kiaušinį, sėlenas, krakmolą, sausą pieną, kepimo miltelius, mieles ir dalį saldiklio. Drėgnomis rankomis suformuoti bandeles ir sudėti jas į silikonines kepimo formeles. Arba galima tiesiog dėti ant kepimo popieriumi išklotos skardos, bet tuo atveju gausis plokščios bandelės.
 - Kol bandelių tešla ilsisi ir kyla, paruoškit įdarą: sumaišyti varškę, likusi kiaušinį, saldiklį ir vanilės esenciją. Jei varškė skysta, galima pridėti 1 arbatinį šaukštelį kukurūzų krakmolo.
 - Paruoštose bandelėse padarykite įdubimus ir ten sudėkite įdarą. Pakildinti bandeles dar 15 minučių.
 - Kepti iki 160 laipsnių įš anksto įkaitintoje orkaitėje 30- 40 minučių. Kad gražiai blizgėtų, iškepusias bandeles galima aptepti pienu.

Avižiniai sausainiai:

Išeina 10 vienetų sausainių.
Reikės: 
1 banano, 2 kiaušinių, 150 gramų avižų, saujos razinų, 3- 4 datulių, sauja mėgstamų riešutų.
Gaminimas:
Bananą sutrinti šakute, įmušame kiaušinius, sudedame avižas, razinas, susmulkintas datules, riešutus. Viską išmaišyti, padaryti 10 sausainių, sudėti juos ant blėtutės, kurioje patiestas kepimo popierius. Reikia kepti 15 
minučių (arba kol gražiai apskrunda) ~200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje.


 Bananinis desertas:

Reikės:
Bananų (reikės tiek, kokio dydžio porciją norėsit daryt) , riešutų sviesto, "greek" jogurto, razinų.
Gaminimas: bananus supjaustyti, ant banano riekelių užtepti šiek tiek riešutų sviesto, įmerkti į jogurtą ir ant viršaus uždėjus raziną dėti į šaldymo kamerą. 



Verta žinoti:
  • Sveikuoliai teigia, kad noras smaližiauti gerokai sumažėja atsisakius druskos (arba labai sumažinus jos kiekį maiste).
  • Saldumynų norą kiek apmalšina mineralo chromo tabletės. Tačiau vartojamos ilgiau jos gali veikti toksiškai. Todėl prieš pradedant jas vartoti, derėtu pasitarti su šeimos gydytoju. 
  • Saldumynai, kaip ir alkoholis yra piramidės viršuje. Jų siūloma visai atsisakyti arba vartoti saikingai. Pavyzdžiui, suvalgyti 2 šokoladinius saldainius per parą ir daugiau - jokių saldumynų.
  • Nelygu žmogaus sudėjimas ir veikla, per dieną su maistu žmogui reikia gauti 250- 400 gramų angliavandenių. Jiegu jų suvalgoma per daug, organizme jie pradeda kauptis riebalų pavidalu.


*Komentuok šį pranešimą ir gauk 1 tašką. Dalyvauk rubrikoje ar konkurse ir gauk 3 taškus. Tapk aktyviausiu "TD" blog'o skaitytoju ir laimėk knygą "Trise prieš mafiją". Daugiau informacijos ČIA*

9 Komentarai

  1. Dietinės bandelės? IS THIS A REAL LIFE? ta prasme, tobulas išradimas!:D o šiaip. labai geras ir naudingas straipsnis, šaunuolė!:3

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vietoj greek joguto tiesiog rašyk graikiškas jogurtas. Straipsnis,pripažinsiu yra naudingas ir aktualus, bet man nelabai patiko: galbūt straipsnio struktūra, be to kažko trūko bent jau man :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. omg omg omg dietinės bandelės, pyragas...tobula <3

    http://gabijasun.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  4. omg omg omg dietinės bandelės, pyragas...tobula <3

    http://gabijasun.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  5. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Žodis "dietiniai" mane baugina... :D Įdomu ir aktualu. Ačiū, Ugne! :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Fainiai!Spaudžiu visas tris žvaigždutes! :)* Šaunuolė :)*

    AtsakytiPanaikinti
  8. Dietinės bandelės, oho.. :D Neblogai visai :)

    AtsakytiPanaikinti