ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Sveika Gyvensena

Vasara vis greičiau ir greičiau artėja, o vis dažniau ir dažniau merginos nori atsikratyti po žiemos viso antsvorio! O kaip jį numesti, kad negrįžtų visas numestas svoris atgal?
Tikriausiai dauguma žino, bet pateikiu daugiau patarimų.


Norint sveikai maitintis:

~ Saikingai vartok saldumynus.
~ Turėtum vengti įvairių gyvulinių riebalų.
~ Mėsą turėtum vartoti apie 2-3 kartus per savaitę.
~ Kiaušinius turėtum vartoti ne per dažniausiai ir turėti saiką, tad vartoti turėtum apie 2-3 kartus per savaitę.
~ Žuvį geriausia valgyti būtų nedažnai,t.y. 1-2 kartus per savaitę.
~ Pieną ir pieno produktus vartoti mažiausiai du kartus per dieną.
~ Daržoves ir vaisius turėtum valgyti dažniau, t.y. 1-3 kartus per dieną.
~ Grūdinius produktus vartoti kelis kartus per dieną.
~ Gazuotų ir įvairių putojančių gėrimų geriausia yra nevartoti, bet jeigu jau niekaip neatsispiri, na tuomet tada 1,5l per dieną galėtum išgerti.
~ Valgyti kuo įvairesnį maistą.
~ Kuo mažiau vartoti druskos ir cukraus. 


Ir auksinės dvi taisyklės:
Pastovus fizinis aktyvumas (mažiausiai 2-3 kartus per savaitę).
Saikingas alkoholio vartojimas (jo vartoti nepatartina).


.



Nuo minčių iki darbų:

Kada pradėti gyventi sveikai? Ryt, poryt, po savaitės ar po mėnesio? Kodėl gi nepradėjus sportuoti ir sveikai maitintis nuo pat dabar – nuo šios minutės. Laiko atgal neatsuksi, tad pradėk sportuoti jau dabar!



Dietos:

Dieta yra neveiksminga. Laikantis dietos ir baigus jos laikytis visas numestas svoris sugrįžta.
Dieta – tai tiesiog badavimas, o ir gydytojai dietų nerekomenduoja. Laikytis dietos geriausia yra tuomet kai tau ji yra specialiai paskirta. Laikydamasi dietos sutrinka ir organizmas, taip pat jausiesi pavargus ir neišsimiegojus.

Taigi, norint laikytis dietos turi įdėti valios ir pastangų, kitaip – jokių rezultatų.



Sveika ir reguliari mityba:

Rytais valgyti tinka nuo 7h – 9h ir valgyti lengvai ir greitai virškinamus produktus – košės, daržovės.
Priešpiečius valgyti geriausia
 tarp 10h – 14h ir valgyti daugiausiai.
Pietus valgyti tarp 14h – 18h laikotarpio. Rekomenduojama valgyti gan baltymingą maistą.
Vakarienę valgyti 18h – 20h. Vėliau nerekomenduojama kadangi valgis nebus greitai suvirškinamas, taip pat gali sukelti inkstų ir kepenų akmenligę.

(Informaciją  konsultavo  Ingrida  Kraujutienė).



Sporto įranga:

Sportui įranga nebūtina, galima sportuoti tiesiog paprastomis namų sąlygomis.
Sportuojant gali būti naudojama įvairūs prietaisai t.y. Svoriai, treniruokliai, barjerai ir t.t.
Pradedantiesiems puikiai tiks svareliai, bėgimo takeliai ir visiškai nemokamas ir mylimasis - krosas.


Sporto šakos:

Manau visi pradedantieji sportininkai renkasi įvairiausias sporto šakas, kad rastų sau tinkamiausią. Ir dažniausiai nežino kurią sporto šaką pasirinkti, tad su šią tema norėčiau jus pagelbėti.


Lenktyniavimo sporto šakosbėgimas, eitynės, plaukimas, dviračių sportas, irklavimas, burlenčių ir automobilių sportas..
Pasiekimų sporto šakos: šaudymas iš lanko, golfas, gimnastika, jojimas, lengvioji ir sunkioji atletika, fitnesas..
Ekstremalusios sporto šakos: kartingas, burlentės, laipiojimas, riedlentės, riedučiai, snieglentės, motosportas..

(Informacijos  truputį  skolinausi  iš  vikipedijos)


Po treniruočių:

Tikriausiai dauguma merginų kurios lanko mokyklą ar iškarto po treniruočių grįžta pavargusios ir kiek išsekusios, tiesa? Na tai yra gan vienas puikus būdas kaip pailsėti..
Taigi, nešame du šaukštelius į šaldiklį, 
o kokį šaukštą - ar didelį ar mažą pasirinksite, yra nesvarbu.. 
Kai tie šaukšteliai gerokai užšals galima išimti juos iš šaldiklio ir tiesiog uždėti ant akių

Taip pat yra būdas toks, kad galima tiesiog pirktinio arba naminio agurko pasiimti, susipjaustyti į griežinėlius ir užsidėti ant akių. Akys pailsės ir dėkos TAU!




Skanu ir sveika:

Po treniruočių norisi atsigaivinti, tiesa? O dažniausiai dauguma sportininkų geria specialiai skirtus gėrimus jiems, tačiau jų gerti nepatartina, taigi kaip atsigaivinti negeriant jų? Štai čia ir pateiksiu vieną iš kažin kiek "koktelių".

Galima pasigaminti bananų "kokteilį". Jums reikia dviejų bananų, ledukų ir jei norite - cinamono.
Taigi prieš treniruotę į šaldiklį įdedame dvejus bananus, o grįžę pasiimame ir į smulkintuvą juos įdedame, vėliau juos suplakus įmetame keletą ledukų, juos taip pat susmulkiname, o susmulkinus bananus ir ledukus, pagal skonį įberiame cinamono (būtų geriausia cinamono miltelių).

Pats paprasčiausias būdas yra išgerti šalto vandens.


O dabar stojamės ant kojų ir sportuot! :)
Iki kito karto,
Vakarė.


DALINTIS:

17 komentarų:

Agota Valanciute rašė...

Hmmm... Gan įdomus straipsnis ir manau aktualus, bet visada yra bet. :) Nekeitinėk šrifto dydžio, tai ganėtinai rėži akį. Taip pat nereikia tokių didelių tarpų tarp pastraipų ir atskirų temų. Tiesiog sutvarkyk išdėstymą, nors tai labai sunku ir aš pati, jau rašanti pusę ar daugiau metų, to dar iki galo neįsikaliau. :)

Anonimiškas rašė...

Straipsnis gana įdomus ir naudingas, tačiau kliūna dažno stiliaus klaidos ir neteisinga žodžių tvarka sakiniuose. Taip pat man nepaiko „suplakta“ informacija apie maisto piramidę.. Linkiu tobulėti ;)

Milda Matilda rašė...

Na juk cia ne koks lietuviu kalbos egzaminas! Kodel negalima tiesiog pasimegauti puikiu straipsniu? Saunuole Vakare, taip ir toliau ;))

Vakarė Mar rašė...

O jeetus, džiaugiuosi, kad bent tokios nedidelės ir klaidelės buvo, kitą kartą rašant straipsnį atsižvelgsu į jūsų visus patarimus, o kas svarbiausia esu pirmą kartą šiame bloge, tai man kiek sunkoka parašyti tokį tobulą straipsnį :D

Tiesasakys. rašė...

Mėgėjiškas straipsnelis, kuriame pateiktos žinios sutelpa į sarkastišką sakinį - 'Ačiū, kad pasakei. Nežinojau'. O prieš pateikdama informaciją, net ir tokią lėkštą, vistiek įsitikink jos teisingumu.
"Gazuotų ir įvairių putojančių gėrimų geriausia yra nevartoti, bet jeigu jau niekaip neatsispiri, na tuomet tada 1,5l per dieną galėtum išgerti." - Neskaitant sakinio išdėstymo tragedijos, kas čia per patarimas? Pusantro litro gazuotų gėrimų per dieną, 'jei jau neatsispiri' ? Jei taip stipriai trokštate dažiklių ir CO2 - išgerkite guašo indelį ar indų ploviklio. Same shit.
Sekanti klaida - Nustatymas kokiu laiku valgyti. Nė velnio ne 7h turėtų būti tavo pusryčiai, jei tu keliesi 5h ar 8h. NE VĖLIAU nei praėjus vienai valandai po prabudimo, o ne 'geriausia būtų lygiai septintą..'. Betrūko liepti laukti kol laikrodžio rodyklė sustos ties septinta valanda ir tik tuomet įsidėti pirmą kąsnį į burną.
Apskritai straipsnis ganėtinai padrikas ir sausas, tad jei jau mokot bendraamžius sveikos gyvensenos, bent jau darykit tai kokybiškai ir nustokit lyg užsikirtusi plokštelė kartoti tą patį per tą patį - 'Vaisiai ir daržovės, mažiau saldumynų, daugiau aktyvaus laisvalaikio ir tralialia'. Pasakykit ką nors naudingo.

Vakarė Mar rašė...

Kalbant apie pusryčius tai viskas ne iš manosios galvos, juk apačioje parašyta, kad konsultavo Ingrida.
Ir be to, esu nauja rašytoja, nerašysiu aš čia dabar jau ant tiek profesonaliai, kad visiems įtikčiau..

Rugilė (chocolate-lifes.blogspot.com) rašė...

Tema, kurią pasirinkai, itin slidi. Pirma, šia tema jau daugybe kartų rašyta. Antra, skirtingi šaltiniai skirtingai teigia, pavyzdžiui, vienur rašo, kad vaisių reikia valgyti daug, o kitur - kaip tik mažiau, (jei nori svorį numesti), nes juose yra gliukozės (jei tiksliai parašiau).
Ateičiai: rinkis temas, apie kurias čia nėra rašyta, arba rašyta, bet labai minimaliai. Tiesiog visiems bus geriau - skaitytojams bus įdomu ir jie neturės sukuo lyginti.
Buvo pora tikrai nelogiškų sakinių, bet čia jau kiti minėjo.
O šiaip šaunuole, ne kiekviena, pirmą kartą rašydama, sukurs tokį straipsnį:)
Sėkmės tobulėjant!

Raminta rašė...

O aš manau, kad laikas išmokti priimti kritiką. Tas kartojimas, kad tu tik nauja rašytoja niekuo nepadeda.

Anonimiškas rašė...

Viskas puiku tik gal kita karta galetum idet sporto pratimu namuose?

Dovilė rašė...

Pirmiausia pamačiusi pavadinimą ir perskaičiusi apie ką čia bus rašoma pagalvojau "o, pradėsiu sveikai maitintis, sužinosiu kažką". Tikėjausi motyvacijos, bet manęs sveikai maitintis, gyventi ir sportuoti šis straipsnis nemotyvavo. Nepadarė jokio didelio įspūdžio. Rašymo stilius labai sunkiai suvokiamas, ilgi sakiniai, daug priveli netinkamų ir ne pagal reikšmę naudojamų žodžių ir žodelių. Sakinius rašyk kuo trumpesnius ir aiškesnius. Nes kai pradedi skaityti sakinį, kol jį perskaitai ir pamiršti ką rašei pradžioj. Tada vėl skaitai pradžią ir bandau sudurt su galu. Tai taip vargina...

Vakarė Mar rašė...

Dovile, priimu tavo kritiką, pasistengsiu kitą kartą. Ir juolab stengsiuosi tokių sakinių mažiau privelti :D

Anonimiškas rašė...

Dovilės kritika priimi, o kitų tai ne...

Dovilė rašė...

Anonime,
pati buvau rašytoja šiam bloge ir galiu sakyt iš patirties jog gaudavau daug kritikos. Na tikrai labai daug. Ir priimdavau kritiką tik tokią, kuriai pati pritariu. Nes kai sako "nepilnas straipsnis, juodraštis kažkoks" ir aš, žinodama, kiek daug darbo įdėjau, tiesiog tai praleisdavau pro ausis. Kai nereaguoji, tai ir pyksta...

Vakarė Mar rašė...

Dovile, visą tiesą atskleidei :D

Dovilė rašė...

Vakare, ;)

Chi,chi,chi rašė...

"Gazuotų ir įvairių putojančių gėrimų geriausia yra nevartoti, bet jeigu jau niekaip neatsispiri, na tuomet tada 1,5l per dieną galėtum išgerti." Uojjjj ;D SAKINYS KURĮ MATAU IR JUOKIUOSI :D ŠAUNUOLĖ:D PRASKAIDRINAI NUOTAIKĄ :D

Lauryna Mlečkaitė rašė...

Na taip, Vakare,šiame straipsnyje turėjai pasistengti labiau. Nerišlūs sakiniai, šokinėjimas nuo vienos temos prie kitos labai rėžia akį. Be to, mano nuomone straipsnis buvo trumpokas. Tai tiek. Bandyk stipriau kitą sykį. (Jei jis bus.)

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google