Vasara - sporto metas!

Nenumaldomai artėja visų laukiama ir mylima – vasara. Per šį laikotarpį sportuoti ir lieti prakaitą galima ne tik namuose ar sporto salėje, bet ir gryname ore, gamtoje. Yra pačių įvairiausių sporto būdų, iš kurių belieka išsirinkti sau tinkamiausią. Ar tu jau žinai, kokį sporto būdą praktikuosi artėjančią vasarą? Jei ne – skaityk, sužinok ir išsirink!

VAŽINĖJIMASIS DVIRAČIU
Važinėjimasis dviračiu – tai labai smagus ir mūsų organizmui naudingas dalykas. Važinėjantis šia itin ekologiška transporto priemone, dirba visi mūsų kūno raumenys, tačiau didžiausia nauda atitenka kojoms. Minant pedalus jos stiprėja, lieknėja ir įgauna gražią formą. Taipogi užsiimant šiuo sportu galima atsikratyti nereikalingų kalorijų, sustiprinti širdį ir kvėpavimo sistemą, gerinti savo ištvermę, išsiugdyti valią ir netgi sumažinti stresą. Važinėdama dviračiu atmink, kad riebalai pradeda degti po mažiausiai 20 minučių mynimo.


BĖGIMAS
Turbūt kiekvienas bėgiojantis žmogus sutiktų su teiginiu, kad bėgimas yra gana sunki sporto šaka. Paprastai žmonės nusprendę pradėti bėgioti, po kiek laiko šio sporto atsisako. Norint reguliariai bėgioti - reikia turėti ypatingai daug valios ir ištvermės. Tačiau kaip sakoma - nieko nėra neįmanomo. Bėgimas yra naudingas ne tik sveikatai, bet ir figūrai. Jis labai naudingas širdies ir kraujagyslių sistemai. Bėgimas degina riebalus ir pagerina bendrą organizmo energetiką. Be to, bėgiojant didėja ištvermė! Ši sporto technika dar yra vadinama pigiausia sporto šaka, kadangi norint tuo užsiimti tereikia tinkamos aprangos bei patogios avalynės ir žinoma, vietos kurioje galėtum bėgioti. 

VAIKŠČIOJIMAS
Ar manai, kad vaikščiojimas – tai jau ne sportas? Klysti! Vaikščiojimą mes taip pat galime vadinti sportu, kadangi jis kaip ir kitos sporto šakos, teikia mums naudą. Vietoj važiavimo transporto priemone - rinkis ėjimą pėstute. Taip ne tik įkvėpsi gryno oro, bet ir pagerinsi kvėpavimą, treniruosi širdį ir žinoma, sustiprinsi kūno raumenis. Be abejonės, nuo vieno pasivaikščiojimo stebuklų tikėtis neverta, nes tuo ir vėl gi reikia užsiimti reguliariai. Kiekvieną dieną – vakare, ryte ar kitu tau tinkamu metu, griebk draugę ir eikite kartu, maždaug 30-40 minučių pasivaikščioti po parką ar kitą vietą. Be to, yra net keletas vaikščiojimo būdų: paprastas vaikščiojimas, vaikščiojimas basomis, vaikščiojimas su lazdomis ir net gi meditacinis ėjimas. Pasirink sau tinkamą būdą ir pirmyn!


BADMINTONAS IR TENISAS
Asmeninės sporto šakos, tokios kaip badmintonas ar tenisas, pakliūna į daugiausiai kalorijų deginančių sporto užsiėmimų dešimtuką! O juk šios veiklos – puikus pasirinkimas vasarai. Žaidžiant badmintoną labiausiai treniruojasi viršutinė kūno dalis ir kojos. Taip pat ši veikla lavina koordinaciją, šoklumą. Tenisas taipogi turi begalę pliusų. Žaidžiant šį žaidimą lavinamas greitis, tobulinami refleksai, gerinamas rankų judesių koordinavimas. Dirba rankų, kojų, pilvo preso raumenys. Verta prisiminti, kad užsiimant šiomis veiklomis, visų pirma dirba jūsų smegenys, protas ir akys!

PLAUKIMAS
Prognozuojama graži, saulėta ir šilta diena? Vadinasi, pats metas suplanuoti su draugais nuvykti prie ežero ar kito vandens telkinio! Daugelis sutiktų, jog plaukimas yra gražiausia sporto šaka, o ypač vasarą. Šis sportas turi begalę pliusų. Plaukimas grūdina, didina medžiagų apykaitą, stimuliuoja kvėpavimo sistemą, ramina nervų sistemą, masažuoja, teigiamai veikia judėjimo aparatą ir net gi didina sąnarių paslankumą. Be to, reguliariai plaukiojant  organizmas pamažu netenka nereikalingų riebalų! Jeigu nori plaukimu užsiimti ir žiemą, būtinai užsirašyk į plaukimo treniruotes.


RIEDUČIAI
Pasirodo, ši judėjimo rūšis užsienyje yra be galo populiari ir madinga. Vasarą riedučiais važinėjasi ne tik vaikai, o ir paaugliai ar netgi čiuožimo ar slidinėjimo sričių sportininkai. Važinėjant riedučiais, kaip ir dviračiu, dirba visi kūno raumenys – nugaros, kojų, sėdmenų, pečių ir panašiai. Ši veikla greitai degina riebalus, ugdo ištvermę, stiprina širdį, tvirtina kūną, gerina laikyseną ir žinoma, dailina kūno linijas. Specialistai pataria išbandyti intervalinį važinėjimąsi kalvotomis vietovėmis, taip padailinsi ir sustiprinsi pilvo presą. Šis užsiėmimas yra ne tik labai puikus sportas, bet ir tikras malonumas! 


KOMANDINIAI ŽAIDIMAI
Vasarą galima užsiimti ir komandiniu sportu, tokiu kaip paplūdimio tinklinis, krepšinis ar futbolas. Šios sporto šakos taip pat gerina ištvermę, širdies darbą, stiprina kūno raumenis, imuninę sistemą, aktyvina kraujo apytaką ir degina riebalus! Vos tik išlindus saulutei, suburk savo draugų komandą ir visi smagiai pažaiskite. Taip ne tik gausite didelę naudą, bet ir smagiai bei aktyviai praleisite laisvalaikį. Be to, internete galite rasti ir kitokių, ne ką mažiau įdomesnių ir smagesnių žaidimų ir jų taisyklių. Pasidomėk!



Kad vasara būtų ne nuobodi ir naudinga, pradėkime ją planuoti jau dabar! Būkime sveikos, aktyvios ir gražios! 

7 komentarai:

Žvakė rašė...

Man labai patiko. Kaip visada - viskas čia puiku ir įdomu!! Ačiū už naudingą straipsnį, Simona.

Anonimiškas rašė...

puikiai rasai straipsnius, Simona. atrodo kad kopijavai

^^ Simona ^^ rašė...

Ačiū ačiū. :) Anonime, jei rašau gerus straipsnius, tai vadinasi kopijuoju? Nejuokinkit. :D

Anonimiškas rašė...

ne ne, ne ta turejau uomeni. tu straipsni rasai kaip is internete buna parasyti.

^^ Simona ^^ rašė...

Tuoemt ačiū, malonu girdėt. :) Ne taip supratau. :)

Anonimiškas rašė...

Varinėju amžinai rolikais viena. Niekas kitas šitame mieste nevažinėja, bent jau nemačiau ir kiek klausinėjau tai ne. Netgi dviračių pusė neturi iš apklaustųjų. Tokie jau nesportiški ir supezę, net man gėda dėl jų. Jei žmonija ir taip toliau, tai nežinau kas čia bus. GI JO, geriau padrybsokim ant sofutės gurkšnodami kolą... Dabar supratau, kodėl straipsnių, kaip numesti svorį tiek daug. Tiesiog sportuoti reik aktyviai, va, kiek daug šakų yra, čia išvardytos tik kelios, ir viskas ok bus.

Lauryna Mlečkaitė rašė...

Privertei dar labiau laukti vasaros.