ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Kaip pradėti sportuoti?

Kiekviena puikiai suprantame - sportas yra tiesiog tobulas sprendimas, norint išspręsti sveikatos problemas, pagražinti figūrą, sutvirtinti kūną, sustiprinti valią ar tiesiog norint smagiai praleisti laiką. Tačiau dažnai merginos pasižada tai daryti nuo kitos savaitės pradžios ir pan., o kai ateina tam skirtas laikas, tiesiog negali prisiversti padaryti nieko, ką buvo suplanavusi. Tad kaip pradėti sportuoti?


• Nuspręsk, koks yra tavo tikslas. Kiekvienas žmogus sportuoja dėl skirtingų priežasčių. Turi nuspręsti, kodėl nori pradėti sportuoti, ką nori pakeisti. Siek to ir kiekvieną dieną primink sau, dėl ko tai darai.

• Būk kantri. Tu privalai žinoti, jog jei nori pasiekti sveikų, gerų rezultatų, po kelių dienų tikrai jų nepasieksi. Sporte tu turi būti itin kantri, turi kentėti jaučiamą skausmą. Aišku, persistengti nereikia, tačiau jei jauti raumenų skausmą, turi suprasti, kad tai - normalu, juk tavo kūnas tikriausiai nėra pripratęs sportuoti.

• Motyvuok save. Kiekvienas sportininkas save motyvuoja skirtingai. Atrask tokį būdą, kuris tave motyvuotų ir daryk tai kuo dažniau. Pavyzdžiui, jeigu tave motyvuoja nuotraukos, kuriose rodomi gražūs kūnai, užsidėk jį ant telefono ekrano, kad galėtum dažniau matyti, ko sieki, ko nori. Jei tave motyvuoja kokie nors žodžiai, prisiklijuok prie kambario durų išspausdintus tuos žodžius ir juos skaityk.

Gerk daug vandens. Kai sportuoji, išprakaituoji daug daugiau skysčių, tad turi gerti ir daugiau vandens, antraip gali pradėti jaustis silpnai, blogai, gali pradėti svaigti galva.

• Sveikai maitinkis. Taip, galbūt tu ir sportuoji, tačiau jei po treniruotės sukimši penkis šokoladinius batonėlius ir dar bulvių traškučių pakelį, gali nė nesivarginti - jokios naudos iš to nebus. Tad atsikratyk nesveikų maisto produktų, o jei tau tai sunku, paprašyk ko nors iš šeimos narių ir draugių tave prižiūrėti.

• Atrask tokį sportą, kuris tau patiktų. Nė neabėjoju, kad jei lankysi, pavyzdžiui, lauko tenisą ir jis tau nepatiks, tu ir toliau norėsi jį lankyti. Tad ieškok tokios sporto šakos, kuri tau atrodytų įdomi ir mėgstama, nesikankink.

• Keisk savo pratimus, kad nebūtų rutinos. Jei darysi tuos pačius pratimus kelis mėnesius(ypač jei nekeisi ir pratimų kiekio), sumažės jų nauda ir tau pačiai atsibos daryti tą patį, dėl to mažės ir tavo noras sportuoti. Tad įvairink savo tvarkaraštį. Jei yra galimybių, gali vieną dieną treniruotis sporto salėje, kitą - žaisti tinklinį ir pan.

• Pasiimk kartu sportuoti draugę. Daugelis žmonių pripažįsta, kad sportuoti su drauge - daug smagiau, nei vienai. Tad pasikviesk į sporto salę savo draugę ir sportuokite abi kartu - tai net gali būti didesnė motyvacija tau. Juk norėsi pasiekti geresnius rezultatus ir pralenkti savo draugę, ar ne?
 
Apdovanok save bei nusibausk. Už pasiektą rezultatą gali save apdovanoti. Turiu omenyje, ne nusipirkti pilną maišą nesveiko maisto ir jį suvalgyti(nors kartais tu gali save pasilepinti, tik nepiknaudžiauk tuo), o gali nusipirkti naujus bei gražius bėgimo sportbačius. O jeigu vis dėl to neprisivertei išeiti vakare pabėgioti, nusibausk pati save, pavyzdžiui, nepirk batelių, apie kuriuos svajoji jau keletą savaičių.

Neužmirškite poilsio. Daugelis žmonių, degdami noru, pradeda sportuoti kasdien po kokią valandą ir visiškai nebesiilsi. Tai nėra nei naudinga, nei sveika. Dėl to tikrai netapsi sveikesne ar tikrai nesidžiaugsi gražesne figūra. Poilsis tiek pat svarbus, kiek ir pati treniruotė. Nepersistenk!

Daugelis merginų bei vaikinų vis ieško priežasčių, kodėl jie negali sportuoti, pavyzdžiui, neturi laiko. Tai - tik išsisukinėjimas! Jei nori, tikrai gali atrasti laiko sportuoti ir po kiek laiko džiaugtis nuostabiais rezultatais!

DALINTIS:

8 komentarai:

Ramunyte rašė...

Labai patiko, šaunuolė :)

Ema rašė...

Straipsnis geras, bet tokius rašo kiekvienas internetinis portalas, kuris tik netingi. Tu turėjai man duoti motyvacijos sportui, deja, šitiek man neužteko. :D Sėkmės. :)

Beatričė B rašė...

Dėkui už nuomones :) Tik Ema, nelabai ir atrasi iš vis niekur nerašytų straipsnių(tik vienos nagrinėtos labiau, kitos mažiau. Bet visada bus tokių, kurios tokių straipsnių dar neskaitė ir sumanys perskaityti, o kas skaitė ir kam tai neaktualu - tiesiog neskaitys). :D Plius čia labiau tikslas buvo ne duoti motyvacijos, o tiesiog duoti patarimus, kaip pradėti sportuoti :D Bet vis tiek dėkoju.:)

Ugnė rašė...

Nu, LABAI patiko! Tiek šis, tiek kiti tavo straipsniai. Ir šaunuolė, kad taip gausiai rašai straipsnių. Taip ir toliau, sėkmės ;)

Barbora ;* rašė...

Puikus straipsnis! Kaip pasiilgau rašymo šitame blog'e.. :)

Beatričė B rašė...

Dėkoju :)

Gabijaaa rašė...

Šita tema apkalbėta ir aprašyta milijonus kartų. Jei rašai tokia tema, tai turi pasakyti kažką naujo, kas tikrai padėtų. O dabar išvardinai tą patį, kas sakoma ir kituose straipsniuose. Todėl man šis straipsnis nepatiko :) Bet išdėstymas tvarkingas ir gražus :) Pagal mano skonį :D

Raminta Nežinoma rašė...

Motyvacijos man tai tikrai reikia :O

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google