ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Geresnio miego link

Jau pirmadienio rytą teks iš lovos išlipti anksčiau ir keliauti į mokyklą. Dauguma prakeiks tą dieną ir visą dieną bus suirzę, guosis, jog nepailsėjo per atostogas, neišsimiegojo. Taip, atostogos baigėsi ir kiekvieną rytą teks keltis anksčiau. Tad ką reikia daryti, jog išsimiegotumėte, geriau jaustumėtės bei visą dieną būtumėt žvalūs?

Vakaro rutina.
Tereiks kiekvieną vakarą daryti tą patį. Tai turėtų rami veikla, nereikalaujanti daug pastangų. Pakanka kiekvieną vakarą tuo pačiu laiku išsivalyti dantis, nusiplauti veidą bei pasikloti lovą. Taip pat galite užsiimti ir kita veikla. Pvz: paskaityti knygą, megzti, paklausyti mėgstamą dainą ar rašyti dienoraštį. Tokia vakaro rutina duos protui signalą, kad jau laikas ilsėtis ir psichologiškai pradės ruoštis miegui.

Bananai.
Galima teigti, jog daugumai šis vaisius vienas iš mėgstamiausių. Bananai yra melatonino (miego hormono) šaltinis. Taip pat juose gausu žmogaus organizmui svarbios aminorūgšties - triptofano, kuris yra nepamainomas, norint gerai išsimiegoti. Pakaks suvalgyti vieną bananą prieš miegą ir ryte jausitės žymiai geriau. Įspėjimas: Nesinaudokite šiuo patarimu, jei laikotės dietos. Bananai yra vieni iš kaloringiausių vaisių.

Tvarkingas kambarys.
Išmesk nereikalingus daiktus, popierius ar kitas šiukšles, nes tai menkina miego kokybę. Kambario sienos turėtų būti nudažytos žalia, arba kokia kita raminančia spalva. Švelnios ir raminančios spalvos Jums vizualiai padės atsipalaiduoti ir primins apie miegą.

Planuojamas laikas.
Tam, kad išsimiegotumėte ir kitą dieną jaustumėtės puikiai, reikia miegoti bent 8 valandas. Nusistatykite sau tikslų laiką, kada eisite miegoti. Ir kiekvieną vakarą eikite miegoti ne vėliau, nei suplanuota. Stenkitės visus darbus atlikti iki poilsio laiko.

Dienos miegas.
Jei prastai išsimiegojote ar teko keltis anksčiau, raskite laiko nusnūsti dieną. Užtenka pusvalandžio, kad išvengtumėte mieguistumo ir nuovargio. Įspėjimas: Nepatariama miegoti dieną, jei jus kankina nemiga. 

Reguliari mankšta.
Tereikia skirti 20 min. mankštai ir pastebėsite, jog miegas pagerėjo. Tiesa, negalima mankštintis prieš pat miegą, nes pakilusi kūno temperatūra neleis užmigti. Galima tik tokiu atveju, jei tai jogos pratimai.

Kvėpavimo pratimai.
Tokio tipo pratimai padės atsipalaiduoti, įveikti stresą bei geriau išsimiegoti! Štai, vienas paprastas pratimas: užsimerkite, giliai įkvėpkite ir lėtai iškvėpkite. Stenkitės pratimą atlikti daug kartų, kiekvieną kartą įkvepiant vis daugiau oro.

Karšta vonia.
Tyrimai įrodė, jog moterys, kurios prieš miegą maudėsi karštoje vonioje, išsimiegojo geriau. Taigi, likus valandai iki miego atlikite šią ,,procedūrą''. Į vandenį įberkite jūros druskos bei įlašinkite kelis lašelius mėgstamo eterinio aliejaus. Tokioje vonioje pagulėkite apie 20 min.

Jei laikysitės šių kelių patarimų, greitai pastebėsite, jog miegas tapo geresnis, sapnai -gražesni, o nuotaika pakilesnė. 



DALINTIS:

9 komentarai:

Viktorija J. rašė...

,,Tai turėtų rami veikla" - manau, kad šiame sakinyje praleidai žodį ,,būti" . O taip straispnis man patiko tik nesutinku su žalios splavos sienomis, nes jos man visiškai nepadeda :D Pabandysiu visus patarimus, ačiū ;)
Sėkmės ir toliau!

^^ Simona ^^ rašė...

Kažkada pati šia tema rašiau straipsnį, tai visus dalykus, išskyrus apie tuos bananus, viską žinojau. Bet vis tiek buvo įdomu paskaitinėti ir viską prisiminti. :) Patarimai tikrai vertingi, straipsnis tvarkingas. Šaunu!

BENZO PJŪKLAS rašė...

Mmmm, banaaanai. Dabar noriu bananų. Bet iš tiesų tai galiu patikint, kad mankšta prieš miegą padeda. Neintensyvi, bet toks pasirąžymas man padeda užmigti. Ir joa, panikuoju dabar, kaip aš atsikelsiu, jei be 4 ryto nenueinu miegoti. Hm. :-/

-gabi rašė...

Ačiū :)

Anonimiškas rašė...

Ačiū, reikės pasinaudoti tokiais patarimais :) .

tiesiog Kris :) rašė...

Puikūs patarimai :)

Ramunyte rašė...

Patarimai labai vertingi, straipsnyje neradau nei vienos klaidelės. Džiugu :)

JustinaBeatt rašė...

Pastaruoju metu man labai trūksta miego. Padės. Ačiū :)

Miglė K rašė...

puikiai! taip ir toliau :)

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google