Pratimai, padėsiantys sumažinti kojų apimtis


"Teenage Dreams" rubrika "Tiesiu pagalbos ranką" vėl skuba padėti bėdos ištiktai merginai. Ši skundžiasi per dideliu svoriu bei šlaunų apimtimis. Tad mes tiesiame pagalbos ranką ir pateikiame šūsnį patarimų, ką daryti. 


Dažna merginų problema yra per platūs klubai, celiulitas bei stambios šlaunys. Tačiau, kuri panelė visame pasaulyje yra visiškai patenkinta savo kūno formomis? Neraminanti tiesa, bet tokią rastume sunkiai. Viešai ne viena teigs, jog jai priimtina jos išvaizda, tačiau ne paslaptis, kad vakarais, žiūrėdamos į veidrodį, pamąstome, ką norėtume pakeisti, kurią vietą patobulinti, o kur atsikratyti kelių centimetrų.

Gamta moters kūną suformavo taip, jog dubuo yra pakankamai platus (palyginimui: platesnis nei pečiai). Dėl to savaime stambesnės tampa šlaunys bei klubai. Tad, kodėl mes turime priešintis šiam reiškiniui? Dėl moters ir vyro sukūrimų ginčijamasi jau ilgai, tačiau tai nekeičia išdėstymo ir paskirties. Platesni klubai merginoms yra reikalingi pastojant, taip lengviau pagimdyti vaiką. Beje, prasidėjus mėnesinėms, dauguma panelių pastebi paplatėjusius klubus bei kintančias kūno formas. Tai yra gamtos numatyta ir mes negalime tam priešintis vien dėl to, jog taip panorėjome. Kaip paskirta - taip ir bus. Jei užsimanysite atkakliai bei besąlygiškai tam priešintis, galite smarkiai pakenkti savo sveikatai.

Tačiau būna situacijų, kai svoris tampa akivaizdžiai per didelis. Tokiu atveju rekomenduojama kreiptis į gydytojus, dietologus, kurie paskirs jums specialią dietą bei sąlygas, kaip atsikratyti nereikalingų kilogramų. Merginoms, kurios nori padailinti savo kūno formas ir sumažinti apimtis keliais centimetrais, pateiksime patarimų, kurie pagelbės jums siekti savo tikslo.

• Nuolat gerkite vandenį. Ekspertai teigia, jog per dieną išgerti turime apie 2 litrus vandens. Tai priklauso nuo žmogaus kūno, fizinio aktyvumo ir kt. Nerekomenduojama pusę dienos išbūti negėrus nei lašo, o vėliau, prisiminus, vienu metu išgerti litrą vandens. Pasistatykite stiklinę šalia savęs ir pastoviai gurkšnokite. Naudingas patarimas: užsinorėjus valgyti, pirmiausia, išgerkite vandens. Jei alkis nepraeis, jūsų organizmas iš tiesų reikalauja maisto. Tačiau, jei noras praeina - kūnas pageidavo tik skysčių.

• Norint atsikratyti nereikalingo svorio, matuokite ne kilogramais, o centimetrais. Jei užsiimsite fizine veikla, jūsų kūnas pamažu atsikratys riebalais, kuriuos pavers raumenimis. Pastarieji sveria daugiau už riebalus, todėl neišsigąskite, jei po mėnesio pamatysite kelis priaugtus kilogramus. Priešingą situaciją išvysite, jeigu pamatuosite savo apimtis prieš metant svorį ir jau po kurio laiko.

• Aktyviai leiskite laisvalaikį. Neužteks tik atlikti keletą pratimų namuose. Reikia nuolat judėti, jei tik įmanoma, visur eiti pėsčiomis. Taip pasijusite geriau, vyraus optimistiška bei gera nuotaika, o ir kūnas jums už tai tik padėkos.

• Esant galimybei, užsirašykite į sporto klubą bei kartu pasiimkite draugę. Treneriui pasakykite, ko norite, kokie jūsų tikslai ir tai, jog norite sumažinti kojų apimtis. Ten jums sudarys specialią programą, nuolat prižiūrės bei nereikės bijoti, jog kažką darote ne taip.

• Pratimai namuose - pinigų nereikalaujantis malonumas. Pasisemkite motyvacijos, nustokite sakyti "rytoj" ir pradėkite sportuoti. Šiuo atveju, jūsų tikslas yra sumažinti šlaunis bei klubus. Tad, pateikiame jums pratimų kojoms, kuriuos lengvai galėsite atlikti namuose. Patartina daryti kasdien, tik vertėtų nepamiršti poilsio dienų.




Į savo kūną žvelkite šviesiomis akimis, matykite realų vaizdą. Nerekomenduojame laikytis dietų ir badauti, atminkite, jog tokiu būdu numesti kilogramai visada sugrįš. Norint tik padailinti kūno formas, patariame atlikti pratimus bei naudotis išvardintais patarimais. https://www.youtube.com/watch?v=VusCUj61wDA nepatinka nuotraukos, norite gyvo vaizdo - prašome. Nesvarbu, iš kur imsite motyvaciją ar pratimų pateikimo būdą. Svarbu tai, jog jūs pasiryšite sportuoti. Tai ne tik padeda dailinti kūną, bet ir priverčia jus jaustis kupinais energijos bei trykšti teigiamomis emocijomis. 
 




17 komentarų:

Ieva Juškaitė rašė...

Spaudžiu visas reakcijas!
Patiko!

Gabrielė Sokaitė rašė...

Nepatiko. Sausas tekstas ir teksto pabaigoje sumesti paveiksliukai. Galėjai aprašyti kokią sporto šaką ar panašiai.

Elija Love rašė...

Neskaičiau, nes tiesiog.. Ne man tokios temos, tačiau tikiu, kad kitoms šis straipsnis patiks. :)

Ema rašė...

Gabriele, negalėjau, nes prašymas buvo būtent toks, apie ką rašiau straipsnyje. :)

Carameli i rašė...

Patingėjau skaityti (nes nemažai straipsnių buvo įkelta šiandien), bet pratimus įsidėmėsiu.

Naktinė plaštakė rašė...

Sportuoju 10 metų ir galiu pasakyt, kad tokie pratimai, kurie pavaizduoti paveikslėliuose, greitų rezultatų neduos. Darant juos, raumenys negaus pakankamos apkrovos ir atrodys, kad jie yra nenaudingi. Merginoms, norinčioms sumažinti kojų apimtis, siūlau užsiimti kardio pratimais. Patariu rinktis intensyvius 30-40min + apšilimas ir mankšta. Tokių kardio pratimų pilnas internetas, tik įveskite ir bus.
Straipsnis naudingas. Ačiū.

Teen Corner rašė...

Neskaičiau, bet manau galbūt kitoms patiko? Aš neskaičiau , nes man nereikia tokių dalykų :))

Aušrinė rašė...

Prisipažinsiu, kad į straipsnį labai nesigilinau, nes man kaip tik reikia PASTORINTI kojas :D Galbūt galėtum kitą kartą pasidalinti patarimais, kaip priaugti svorio į šlaunų vidų? :) Būtų puiku!

Ema rašė...

Aušrine, šiuo metu esu užsivertusi merginų prašymais padėti, apie kuriuos rašau TD rubrikoje. :D Kai pristigsiu temų, būtinai rasiu laiko parašyti ir apie tavo prašymą. :)

Ramunytė rašė...

O man labai patiko :)

^^ Simona ^^ rašė...

Pats straipsnis parašytas tikrai šauniai, bet pritarsiu Naktinei plaštakei, jog buvo verta paminėti kardio pratimus. Tai tikrai pats efektyviausias būdas sumažinti kojų apimtis. :)

Akvilė Žukaitė rašė...

Pritariu Gabrielei Sokaitei - sausas straipnis (sorry, bet žiaaauriai sausas). Taip pat pritariu ir Naktinei Plaštakei - nekažką tepadės tie tavo pratimai paveiksliukuose. Kitą kartą (irgi kai pristigsi temų :D) parašyk apie kokią nors sveiką dietą, čia mano prašymas :)

Lauryna Mlečkaitė rašė...

tu neįsivaizduoji kaip aš tau dėkoju :-)))) spaudžiu visus mygtukus, nes man šios informacijos žiaaaauriai reikia!!

auguste asadauskaite rašė...

Labai naudinga informacija ačiū!

Oksana Demcenko rašė...

man patiko tikrai naudinga informacija

Ieva Juškaitė rašė...

Patiko!

Indrė rašė...

Man tai buvo naudinga. Ačiū! :)