Šokinėjimas šokdyne

Kam leisti pinigus brangiai sporto salei ir treniruokliams, jei paprasčiau dalykai yra veiksmingiausi. Taip, taip. Vaikystėje išbandyta šokdynė yra puiki priemonė norint sulieknėti. Taisyklingas šokinėjimas, reguliarios treniruotės, šiek tiek dėmesio maistui ir jau po mėnesio ne tik tu, bet ir aplinkiniai pastebės tavo padailėjusią figūrą! 

Kokią šokdynę rinktis? 
Šokdynė turi būti kokybiška bei tinkamo ilgio. Pėda prispauskite šokdynę prie žemės, paimkite jos galus ir suraskite jos vidurį. Šokdynės galai turi siekti krūtinės galus, ir dydis bus idealus. Taip pat neretai iškyla klausimas, kokią šokdynę rinktis: virvutę ar guminę? Atsakymas paprastas: rinkis tą, kuri tau patogesnė. Guminė šokdynė yra sunkesnė ir ja lengviau manevruoti, tačiau netyčia už jos užkliuvus, susidauši smarkiau. 

Nauda

* Sudeginama daugiau kalorijų nei per aerobikos treniruotes.

* Nereikia eiti į sporto klubą. Šuoliukus galima atlikti erdviame kambaryje, balkone, kieme ar miškelyje.

* Valanda šuoliavimo prilygsta 5km distancijos krosui! Per tokią treniruotę netenkama apie tūkstančio kalorijų.

* Stiprina raumenis. Šokinėjant dirba visi kūno raumenys: pečiai, kojos, rankos ir presas. 

* Jei kas savaitę didinsi šuoliukų skaičių, netrukus pastebėsi, kad tapai ištvermingesnė!

* Šokinėjant treniruojama širdis, kvėpavimo bei kraujagyslių veikimo sistema.

* Šuoliukai su šokdyne lavina koordinaciją, gerina laikyseną bei lavina lankstumą.

Deja, tinka ne visiems...
Rezultatų ilgai laukti nereiks, jei reguliariai treniruosiesi. Tačiau tokios treniruotės tinka ne visiems. Jei neseniai patyrėte stuburo traumą, jį skauda, verčiau atsisakykite šuoliukų, nes taip galite tik dar labiau pakenkti nugarai.

Šokinėjimo būdai

* Šokinėkite lyg bėgtumėte. Tik kelius kelkite aukščiau.

* Šokinėdamos po truputį judėkite pirmyn, vėliau - atgal.

* Atlikite keletą šuoliukų dešine koja, paskui kaire. Kojas keiskite kas 10s.

* Pašokite į orą, sukryžiuokite kojas, ir nusileiskite ant žemės tokioje pozicijoje.

* Kai peršokate šokdynę, stenkitės nusileisti kuo toliau į dešinę, paskui - į kairę. 



Liko vos keli mėnesiai iki vasaros, todėl verta šiek tiek pasistengti, kad vasarą pasitiktume gražesnės bei sveikesnės. Tačiau niekada nepamirškite, kad nereikia persistengti. Šuoliuokite tiek, kiek įstengiate, o kartą per savaitę pasilepinkite nedideliu pyrago gabalėliu ar ledų porcija. Sėkmės siekiant užsibrėžtų tikslų!



6 PAKOMENTAVO

  1. man čia lyg kokia didelė, tiksinti motyvacijos bomba. :-D ačiūū. minusų jokių nepastebėjau. gerą temą pasirinkai, Gabi

    AtsakytiPanaikinti
  2. Šokinėjimas šokdyne, pati iš patirties galiu pasakyti, jog yra tikras gėris! Ypač toms, kurios nemėgsta bėgioti, tai čia tikras išsigelbėjimas. Tik žinoma, norint rezultatų, 15 min pašokinėti jau neužteks. :) Straipsnis neblogas, tik gana greitai susiskaitė. Dar norėjosi kokios lentelės su sudeginamų kalorijų skaičiumi per tam tikrą šokinėjimo laiką ar kažko panašaus. Kad merginos žinotų, kiek reikia šokinėti siekiant rezultatų :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gera tema, nes vis pastebėdavau facebooke klausinėja panelės, ar tai veiksminga, ar ne ir t.t., tai dabar galės skaityti.
    O šiaip niekur kaip ir neužkliuvo man, lengvai skaitėsi ir buvo įdomu. Dėkui.

    AtsakytiPanaikinti