ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Negaliu užmigti arba kaip patekti į saldžių sapnų karalystę

Lauke tamsu, visi jau miega, gali girdėti tik praskrendančią musę, bet užmigti sunku? Su tokia problema susiduria daugelis. Tai - dažnas reikalas, kurį pažįstantys asmenys sako, jog būtent nemiga lemia jų nuotaiką, savijautą, judrumą bei susikaupimą. Tad kaip greitai užmigti, patekti į saldžių sapnų karalystę, o atsibudus ryte galėti drąsiai sakyti, jog išsimiegojai puikiai bei gali net ir kalnus nuversti?

PAGRINDINIAI PRINCIPAI

RUTINA BEI RITUALAS PRIEŠ MIEGĄ. Nieko nuostabaus, jei vakar nuėjai miegoti penktą valandą ryto, o šiandien bandai užmigti vienuoliktą vakaro ir tau nesiseka. Tavo kūnas tikisi, jog tu ir vėl eisi miegoti tuo pačiu metu, tad vienuoliktą tu dar būni žvali ir užmiegi daug vėliau. Ilsėtis visuomet eik tuo pačiu laiku. Taip pat, kad užmigtum greičiau, prieš miegą susikurk kokį nors ritualą - tai gali būti arbatos gėrimas, dienoraščio rašymas, muzikos klausymas (jei pasirinkai šį variantą, pasirūpink, kad muzika būtų rami), knygos skaitymas, piešimas. Tik žiūrėk, kad ta veikla nebūtų sportas ar kita judri veikla, taipogi pamiršk ir visus elektroninius prietaisus, kurie tik tave įaudrins ir dar ilgam neleis užmigti.

TINKAMA MIEGOJIMO VIETA. Kad saldžiai miegotum ar bent iš vis užmigtum, tu privalai pasirūpinti tinkama miegojimo vieta. Pirma, ką reiktų padaryti - ją susitvarkyti. Tuomet pasirūpinti tinkama antklode, pagalve - juk tikriausiai pastebėjai, kad minkštuose pataluose miegi daug geriau, nei miegodama ant pagalvės, kietumu prilygstančiai akmeniui bei po antklode, kuri nėra minkšta, švelni. Jei nemėgsti būti tamsoje, jaukumo gali suteikti virš ar prie lovos pakabintos lemputės. Taip pat turėtum visuomet prisiminti vieną gerą patarimą - prieš einant ilsėtis, miegamąjį išvėdink, kad jis būtų vėsus ir būtų pakankamai oro. Bus daug lengviau bei paprasčiau užmigti, o ir sapnai bus saldesni.


NENUMOK RANKA Į NUOVARGIO ŽENKLUS. Tikrai ne kartą pajutusi apsunkusius akių vokus bei akių perštėjimą ar pradėjusi žiovauti, net nekreipei į tai dėmesio. O turėtum - dažnai mes nekreipiame dėmesio į organizmo prašymą eiti miegoti, o po to mastome, kodėl po valandos jau nebeužmiegame. Jei pajunti bent kokį nuovargio ženklą - marš į lovą, antraip tau teks laukti kito ciklo, kuris pasirodys tik po poros gerų valandų, kas reikš, jog tu ir vėl sugriovei rutiną, tavo kūnas vėl jaus stresą.

ATSIPALAIDUOK IR PAMIRŠK PROBLEMAS. Jei nori greitai užmigti, turi atsikratyti tavęs slegiančios rūpesčių naštos bei atsipalaiduoti. Jeigu problemos yra didelės ir tu taip lengvai negali jų pamiršti, privalai jas išspręsti arba su kuo nors apie jas pasikalbėti, išsipasakoti, kad jaustumeisi geriau ir prieš miegą tavęs nekankintų neramios mintys. Vis dėl to, jei išsikalbėti neturi kam, gali iškart nušauti du zuikius vienu šūviu - rašyk dienoraštį. Ir išsipasakosi, ir tai taps tavo naktiniu ritualu.

KELETAS PATARIMŲ

ŽADINTUVAS. Jau minėjau, kad prieš einant ilsėtis, reiktų pamiršti apie visus elektroninius prietaisus. Tad, kad tai būtų lengviau, geriau kaip žadintuvo nenaudok savo telefono - jis tau tik trukdys užmigti, nes norėsis su savo mobiliuoju pasirašinėti su draugais, pažaisti ar panaršyti internete.

SVAJONĖS. Daugelis žmonių teigia, kad norint greitai užmigti, jiems padeda... svajonės. Tad tiesiog patogiai įsitaisyk, užsimerk bei svajok apie ką nors, galvok ką nors gražaus, malonaus bei ramaus.

JUDĖJIMAS. Tikriausiai pastebėjai, kad jeigu per dieną daug ką nuveikei ir esi pavargusi, užmiegi daug greičiau, nei visą dieną prasėdėjusi ant sofos. Tad dieną pasistenk daugiau judėti, sportuoti. Taip tavo figūra atrodys gražesnė, o tu saldžiau ilsėsiesi.

KVĖPAVIMAS. Jei praktikuosi gerą kvėpavimą, pastebėsi, kad kūnas gali greitai atsipalaiduoti. Tau tereikia įkvėpti ir bandyti įsivaizduoti, kad gaivus, švarus oras keliauja tavo kūnu ir išvalo ląsteles. Iškvėpdama įsivaizduok, kad toksinai bei visas negatyvumas iškeliauja į atmosferą, o tavo kūnas atsistato, tampa švarus. Taip tapsi ramesnė, labiau atsipalaidavusi ir greičiau nugrimsi į saldų miegą.

MAISTAS. Pasistenk prieš miegą bent porą valandų nevalgyti, antraip bus sunkiau užmigti. Jei vis dėl to labai išalkai, suvalgyk ką nors lengvo, pavyzdžiui, jogurtą arba obuolį. Tuo taip pat nušausi du zuikius vienu metu, pajusi dvigubą naudą - ir figūrą pagražinsi, ir geriau miegosi.

Šie patarimai tau turėtų padėti atsikratyti nemigos bei patekti į saldžių sapnų karalystę. Visgi, jei patarimai nepadeda, ne miego priežastis yra kur kas rimtesnė ir turi apie tai pasikalbėti su šeimos daktaru, kuris nustatys, kokia problema tau trukdo ilsėtis.



*Komentuok šį straipsnį, būk aktyvi "Teenage Dreams" portalo skaitytoja ir laimėk šaunius prizus - net du skirtingus buteliukus "Bath and body works" antibakterinių rankų gelių!

Antklodės internetu
DALINTIS:

21 komentaras:

Airida Matulevičiūtė rašė...

Aš esu viena iš žmonių, kuriems sunkoka užmigti naktimis. Visada atsigulus mane užklumpa įvairios mintys, kurios nesitraukia iš galvos, kad ir kaip norėčiau. Bet perskaičiusi šį straipsnį, pasistengsiu panaudoti šiuos patarimus ir tikiuosi, jog puikiai išsimiegosiu ir ryte atsikelsiu žvalesnė ir geros nuotaikos. Ačiū jums! ♥

Ugn(yt)ė rašė...

Straipsnis man patiko :)Iš patirties galiu pasakyti, kad šie patarimai, nors ir seniai žinomi, bet yra veiksmingi. Ačiū už įdomų bei naudingą straipsnį! Spaudžiu visas reakcijas :)

Anonimiškas rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.
Anonimiškas rašė...

Nevalgykit obuoliu ar vynuogiu pries miega - skrandi apsunkinsit. Taciau yra teigiama, kad bananas ar stikline silto pieno (gali buti paskaninta medumi) ramina ir turi reiksmes miegui.

Anonimiškas rašė...

Kai kuriuos, manau, tikrai ramina muzika, tad galit ir sitai pabandyt. Dar esu girdejus, kad levandos kvapas padeda. Pati esu bandzius patept lapeli trupuciu levandu eterinio aliejaus ir pasidet po pagalve, bet man tai nelabai patiko :D

^^ Simona ^^ rašė...

Greičiau užmigti dar padeda karšta vonia. Gulint vonioje, pakyla kūno temperatūra, o tai sukelia mieguistumą, tad irgi galit pabandyt, jei ilgai neužmiegat. O šiaip, puikus straipsnis :)

Anonimiškas rašė...

Airida - man lygiai tas pats buna, tai jei turi laiko, pabandyk paziuret koki grazu filma, nes ten nukryps tavo mintys arba paskaityt knyga. Pasileisk raminancios muzikos ir pagulek siltoj vonioj, pasidaryk pieno kokteili - ir atgaivins ir nuramins. Labai saunu, kad cia yra paminetas kambario isvedinimas, nes tai turi labai dideles itakos miegui. O jei turit daugiau pinigu, tai nuspirkit nauja, grazu patalynes uzvalkala ar ciuziniuka - tada nekantarsuit isbandyt ta nauja dalyka :D

- Simomo rašė...

Man straipsnis taip pat labai patiko, ir nors patarimai girdėti, tačiau persiskaitė ir įkvėpė (!) labiau stengtis sureguliuoti savo miegą, jo saldumą ir pan. :D Tad ačiū ir sėkmės toliau! :)

Daiva. ♥ rašė...

Uch, išgelbėjai mane su šiuo straipsniu! Mane kankina tookia didelė nemiga, ir niekaip nesuprantu kodėl. Einu miegoti anksti, vėliausiai 23h ir miegu daugiausiai iki 8h. Bet prasivartau lovoje dar kelias valandas, nieko gero neveikdama.
Na, tikiuosi, kad vadovaudamasi šiais patarimais, pakeisiu ką nors savo miego srityje. ;D

Janina rašė...

Puikus straipsnis ir tikrai labai naudingas! Kadangi kiekvieną dieną (išskyrus savaitgalius) tenka keltis apie 6val. ryto, tai miego kokybė - man išties svarbi... Manau, būtinai pasinaudosiu šiais patarimais ir tikiuosi, jog jie padės greičiau užmigti ir nors šie tiek prailginti miego laiką. :) Ačiū!

Greta Kvietkutė rašė...

Labai naudingas straipsnis, ir kažkodėl mane motyvavo eit miegoti laiku, o ne paryčiais :D O mano ritualas prieš miegą nėra naudingas - pranaršau telefone dar pusvalandį. Matyt reiks keisti šį įprotį į kažką naudingesnio, dėkui už pasiūlymus. :) Spaudžiu visas reakcijas ir linkiu sėkmės! :)

Beautfl Shoulder. rašė...

Ačiū už gerą ir visapusiškai naudi gą straipsnį. aš irgi viena iš tų personų, kuri negalinti užmigti be elektroninio prietaiso rankose :D. Būtinai pasinaudosiu šiais patarimais, na, ir tikiuosi, jie suteiks man naudos! <3 <3

Books Lover rašė...

Seniau aš taip pat prasivartydavau lovoje dar pusę nakties, kol užmigdavau, bet jau kurį laiką miegu gerai. Ir tikriausiai didžiausią įtaką daro tam tikri dalykai, kuriuos tu ir aprašei: neapsivalgymas, ritualo susikūrimas, svajonės, judėjimas... aš taip pat rekomenduočiau išgerti pieno prieš miegą- skaičiau, kad padeda. Levandų kvapas, bent jau man, irgi yra naudingas: aš patrinu maišelį su džiovintomis levandomis į pagalvę, man padeda ;) Taigi, kaip jau minėjau, nemiga manęs nebekankina, tačiau kitoms šis straipsnis turėtų būti naudingas ;)

In Sane rašė...

Būna ir man nemiegės naktys, tačiau tik guliu atmerkus akis ir nieko nedarau.
Dėl kambario išvedinimo, tai gera mintis, nes užmigti tokiam kambaryje daug lengviau.
Beje, vietoj telefono naršymo, siūlau paskaityti gerą knygą, arba pasileisti filmą. Gal ir nelabai gerai, bet tuomet TIKRAI užmigsit. ;)

Gabriele^^ rašė...

Man visada sunku uzmigti... labiausiai trugdo telefonas.. rasinejuosi su draugais, narsau internete ir nepastebiu kaip jau gerokai po vidurnakcio... o ir miego nebesinori.. tada lovoje prasivartau dar kelias valandas ir atsikeliu jau gerokai po pietu... patarimai tikrai geri ir naudingi ;) manau tikrai reiks jaus anksciau ar veliau pasinaudoti :>

JustinaBeatt rašė...

Mane kamuoja nemiga.. Ir net nežinau kodėl. Užmiegu normaliai, bet visada atsikeliu po kokių 4 valandų miegojimo. Ir negaliu užmigti. Žinau, kad man saugiau ir maloniau miegoti kai patalpoje yra žmogus.. :/ Nėra gyvybės kambaryje- nėra miego ;D Toks mano moto kai einu atsigulti ;D
Straipsnis puikus, tik ne itin viliojo ne kokios kokybės nuotrauka.
Tobulėji, Beatriče, su kiekvienu straipsniu. Taip ir toliau ♥
9.5/10

-gabi rašė...

Jei neklystu, tai apie tai jau buvo rašyta, patarimai kartojosi, nieko naujo nesužinojau. Na, bet man tai ne bėda, nes problemų su miegu neturiu. O aš žinau tokį prietarą, kad jei nenori sapnuoti košmarų, negalima vakare valgyt mėsos ir sūrio :D Kiek tame tiesos - nežinau. :)

dark girl rašė...

Aš nesu ta, kuri ilgai neužmiega (bent jau tai nebūdavo anksčiau), bet dabar savaitgaliais rodo fantastinius filmus (o aš jais dabar labai susidomėjusi) vėlai, tad po to kelias dienas miegu beveik iki pietų. Man pačiai tai nepatinka, tad imsiuosi pamažu keisti savo režimą. O aš užsiimu ramia veikla: vakarais pradėjau rašyti apsakymą, kuris auga į kažką daugiau. :)
Straipsnis patiko, pravers. Spaudžiu visas reakcijas! :D

Emilija Kasper rašė...

Seniau man buvo tokia mini nemiga, bet nuo tada pradėjau lovoje svajoti, pvz, apie savo gimtadienį, kelionę, draugus ar meilę. Ir tada pradėjau gerai miegoti;)Tai pabandykit ir jūs!

Agnė Sapronaitytė rašė...

Kai kurie patarimai pasiteisino ir man! Švelniai tariant - kai kurie. Dauguma iš jų, o praktiškai visi, padėjo užmigti :) Taigi, merginoms kurias kankina šiokia tokia nemiga, siūlau išbandyti ;)
Puikus straipsnis ir didelis pliusas autorei, už puikiai pasirinktą temą ir žinoma dar puikesnius patarimus :)

Žėrinti plunksna rašė...

Aš nesu ta, kuri ilgai neužmiega (bent jau tai nebūdavo anksčiau), bet dabar savaitgaliais rodo fantastinius filmus (o aš jais dabar labai susidomėjusi) vėlai, tad po to kelias dienas miegu beveik iki pietų. Man pačiai tai nepatinka, tad imsiuosi pamažu keisti savo režimą. O aš užsiimu ramia veikla: vakarais pradėjau rašyti apsakymą, kuris auga į kažką daugiau. :)
Straipsnis patiko, pravers. Spaudžiu visas reakcijas! :D

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google