Kaip sustiprinti nusilpusį imunitetą?

Ruduo ir žiema - tai ne tik pasakiškai gražūs metų laikai, bet taip pat ir ligų laikotarpis. Nė viena nenorime sirgti, visos norime būti sveikos ir neturėti jokių problemų su sveikata. Šia tema pradėjau domėtis taip pat dėl to, nes mane visi vadina „ligų maišeliu“. Taip, pripažįstu sergu labai daug, turiu labai nusilpusį imunitetą. Todėl noriu pasidalinti su jumis keliais būdais, kaip tą imunitetą sustiprinti ir galbūt pradėsime tai daryti kartu?


Geriausia draugė - arbata
Nepameluosiu pasakydama, kad kelias pastarąsias dienas manęs net mokykloje nepamatytumėte be termo puodelio su arbata rankose. Arbata - stebuklas kovojant su ligomis ir stiprinant imunitetą. Geriausia arbata - žalioji. Taip pat galima gerti ir juodąją, tačiau pastaroji yra kitaip apdirbta ir ne tokia natūrali. Žaliojoje arbatoje yra vitaminų C, E, A, kalio mangano, fluoro, geležies karotino, taigi ji suteikia labai daug naudingų medžiagų organizmui. Taip pat ji gerina virškinimą, reguliuoja kraujospūdį ir be abejo - stiprina imunitetą.


Sveika gyvensena
Jeigu nori būti atspari ligoms bei sveika, taip pat reiktų pradėti sportuoti. Tai nereiškia, jog turi kiekvieną dieną bėgioti ar eiti į sporto klubą. Tiesiog daryk tai, kas tau malonu: šok, daryk kalanetikos pratimus, plaukiok baseine ir panašiai. Mokslininkų įrodyta, jog sportuojantys žmonės mažiau serga įvairiomis, ypač peršalimo ligomis.


Taip pat labai svarbu yra mityba. Reikėtų valgyti reguliariai, visavertį maistą, sumažinti riebios mėsos, rūkytų produktų vartojimą. Taip pat pusgaminiais, konservantų turinčiais produktais, saldumynais. Valgant juos, trinka medžiagų apykaita, stinga maisto medžiagų, todėl silpnėja organizmo atsparumas. Kasdien turėtum suvalgyti bent 300-400g daržovių ir tris vaisius.

Šaltas dušas - nuo visų ligų!
Iš tikrųjų tai kalbėsiu ne tik apie šaltą dušą, bet, apskritai, apie grūdinimąsi. Ne visi drįstame pasekti didžiausių sveikuolių pavyzdžiu, o jei taip darome, dažniausia rezultatas būna varvanti nosis ar sukilusi temperatūra. Geriausia savo organizmą grūdinti po truputį, neskubant. Pradėk rytą nuo lengvo kontrastinio dušo. Procedūrą visada užbaik vėsiu vandeniu ir kaskart mažink jo temperatūrą. Taip pat nesirenk labai šiltai, kad sukaistum išėjusi į lauką, nes kuo labiau sušyli, tuo lengviau peršalti. Nepamiršk vakare visada išvėdinti kambario, o geriausia būtų, kad miegotum prie atidaryto lango, nes taip organizmas irgi grūdinasi.

Depresijai ir stresui - NE!
Didžiausias imuniteto priešas - stresas. Įtampą sukelia ne tik nesutarimai darbe, šeimoje, bet ir negatyvumas, pesimizmas. Mokslininkai yra patvirtinę, jog streso veikiami asmenys yra labiau pažeidžiami, todėl dažniau užsikrečia įvairiomis ligomis. Taip pat imuninei sistemai labai kenkia depresija. Ja sergant imunitetas labai suprastėja, padidėja sergamumas, tačiau atsitiesus ir išsigydžius viskas susitvarko.


Sustiprinti nusilpusį imunitetą yra daug būdų, tačiau tik juos sudėjus visus kartu atsiras rezultatas. Svarbiausia - neužmiršti geros nuotaikos ir juoko! Būkit sveikos!


2 PAKOMENTAVO

  1. Austėja, labai Tave giriu už puikų temos pasirinkimą. Tiesiai į dešimtuką! Garantuoju kad ne tik man ši tema dabar tokia aktuali.
    Na, o kaip tu šią temą išpildei...

    1. Pagyrimas - straipsnis tvarkingas, netuščiažodžiavai;

    2. Pastaba - nieko naujo tuo kaip ir nepasakei;

    3. Pasiūlymas ateičiai - galėjai parašyti, kaip namų priemonėmis greičiau "pradanginti" slogą, kosulį ir pan.

    Taigi, tobulėti Tau, dar tikrai yra daug kur, bet šis tavo straipsnis - vienas iš geriausių. Ačiū!

    Sėkmės ir sveikatos :)

    AtsakytiPanaikinti