ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

„Minecraft“ - kvadratinių blokų pasaulis, sudrebinęs žaidimų pasaulį

Iš pirmo žvilgsnio „Minecraft“ - vaikų žaidimas. Tačiau turiu tave nuvilti ir pasakyti, jog anaiptol tikrai ne! Žinau net ir tokių istorijų, kada tėvai nupirkę „Minecraft“ žaidimą, ėmė jį žaisti patys! Tikriausiai pasaulyje įvyktų nedidelis pasikeitimas, jeigu „Minecraft“ dingtų. Iš prekybos būtų išimami žaislai, ,,youtube'riai'' nustotų kurti vaizdo įrašus ir nebegautų pelno. Žodžiu, pasikeitimas tikrai būtų. Tačiau „Minecraft“ skirtingai nei kiti žaidimai turi savitą istoriją ir pigu būtų jį pavadinti paprastu žaidimu. Taigi vis dėl to, kokia jo istorija?




Markus Persson (Notch) - žmogus, be kurio „Minecraft“ neegzistuotų. Markus pasaulį išvydo 1979 m. birželio 1 dieną, Stokholme, Švedijoje. Programuoti jis pradėjo būdamas septynerių savo tėvo Commodore 128 kompiuteryje. Savo pirmąjį žaidimą jis sukūrė būdamas aštuonių metų amžiaus. Profesionaliai jis dirbo King.com iki 2009 metų. 2009 metais Notch pradėjo kurti žaidimą, kuris vadinosi „Cave Game“. Vėliau jį pervadino „Minecraft: Order of the Stone“, o dar vėliau pavadinimas buvo sutrumpintas iki „Minecraft“. Tuomet viskas ir prasidėjo. 

„Minecraft“ istorija
Žaidimo priešistorė prasidėjo 2009 metais, kada Notch kurto žaidimo „Minecraft: Order of the Stone“ pavadinimas buvo sutrumpintas iki „Minecraft“. Prasidėjo tobulinimai ir pradžios pradžia. Pirmiausiai šiame žaidime nebuvo tiek daug blokų, kiek dabar. Tuometinėse žaidimo versijoje buvo tik žolės ir akmens skaldos blokai. Vėliau į žaidimą buvo įtraukti medžių sodinukai, akmens blokai, medžio lentos ir žmonės, kuriuos reikėdavo iškviesti G mygtuku. Gana keista, tiesa? 

Po kurio laiko buvo sukurta klasikinė versija. Ši versija yra nemoka ir neredaguojama. Šioje versijoje žaidėjas gali turėti neišsenkamas blokų atsargas, juos griauti ir statyti. Tačiau neveikia tam tikri dalykai, pavyzdžiui, dinamito blokas čia sutrenkus paprasčiausiai išnyksta, o galutinėje versijoje jis gali sprogti, jeigu jis bus uždegtas degikliu ir taip gali griauti kitus blokus bei nuimti žaidėjams gyvybes. 

Galiausiai atsirado ir mokama, tačiau daug daugiau galimybių turinti galutinė versija. Aplinkoje gausu augalų, medžių, blokų taipogi ir gyvūnų. Pasaulis suskirstytas į biomus (tai tam tikra vietovė. Pavyzdžiui, lapuočių miškas, sniegynas, ledynas, beržų miškas ir kt.)  ir pasaulis turi nakties bei dienos ciklą. Žaidžiant ir renkant įvairius resursus galima nesunkiai pasigaminti maistą, įrankius, šarvus ir kt. Įrankiai, tokie kaip kirvis - kirsti medžiams, kastuvas - kasti žemei, žvyrui, smėlio, kirtiklis - įvairioms iškasenoms, akmeniui ir t.t ir galiausiai kardas, žinoma, jog apsiginti nuo nelauktų svečių ir medžioti.

Kai kuriuos gyvūnus, kaip triušius, karves, kiaules galima naudoti gaminant drabužius ir maistui. Nakties metu neretai galima sutikti ir vorų, zombių, lankininkų (skeletų), kurie yra nusiteikę priešiškai. Tiesa, zombiai ir skeletai dienos metu sudega, o vorai puola tik naktį.

Žaidėjas turi gyvybes (širdelių) ir alkio jausmą (kumpio gabaliukai). Gyvybės atitinkamai krenta nuo žaidėjų ar monstrų daromos žalos ir aplinkos, pavyzdžiui,. lavos ir vandens. Atstatyti gyvybes galima valgant maistą, tačiau jeigu maisto lygis yra 9 - gyvybės atsistato savaime. 

Žaidėjas


Dauguma dabar žaidžiančių jau nebenaudoja klasikinių žaidimo avatarų, tai Alex ir Styvo. Tiesa, Alex yra mergina, kuri atsirado kai „Microsoft“ nusipirko „Minecraft“. Dauguma dabar naudoja „skin'us“, kurie žaidėjui suteikia tam tikrą pavidalą ir vardą (skin'us galima rasti čia), arba žaidėjas yra nusipirkęs „Minecraft“. Tuo atveju jis susikuria savo vardą ir „skin'ą“ (legalų „Minecraft“ gali įsigyti čia).

Kaip jau ir minėjau, žaidėjai turi alkio jausmą, kurį numalšinti galima valgant maistą, kaip daržoves, gyvūnų maistą ir „zombieną“ („zombiena“ alkio jausmą nuima trumpam). Taip pat ir gyvybes, kurios krenta nuo aplinkos, gyvūnų ar žaidėjų daromos žalos. Apsisaugoti nuo žalos galima pasigaminus kardą ir šarvus. Šarvai, kaip ir įrankiai, gali būti gaminami iš skirtingų resursų. Dar vienas būdas yra valgyti auksinius obuolius arba gamintis tam tikrus eliksyrus.


Faktai apie „Minecraft“ žaidimą
  • 17,076,695 žmonių yra nusipirkę  „Minecraft kompiuterinę versiją. 
  • Per pastarąsias 24 valandas 11,145 žmonių nusipirko kompiuterinę „Minecraft“ versiją. 
  • „Minecraft" pirmiausia buvo „Cave game“, tada  „Minecraft: Order of the Stone“, o vėliau sutrumpintas iki „Minecraft“. 
  • Žaidime žuvis lengviau žvejoti lyjant lietui.
  • Mark Persson sukurti „Minecraft“ įkvėpė daug žaidimų, tačiau vienas iš pagrindinių buvo „Infiniminer“.
  • Pasalūnas buvo sukurtas per klaidą, kada Mark bandė sukurti kiaulę!
  • Švedų mokytojas Viktor Rydberg mokė vaikus į pagalbą pasitelkdamas „Minecraft“. Jis teigė, jog taip vaikai mokėsi projektuoti miestą, aplinkosaugos, baigti pradėtus darbus ir planuoti ateitį. 
  • 2014 rugsėjį Mark Perrson pardavė Mojang kompaniją („Minecraft“ ir kt.) „Microsoft“ už 2.5 milijardų dolerių.
  • Ragana pakelia savo nosį, kai supyksta. 
  • Atsidarantis žaidimas parodo „Minecraft“ emblemą. Tačiau kartais įvyksta klaida ir pamatyti žodį „Minceraf“ yra 1 šansas iš 10,000. 
  • „Minecraft“ blokai yra tikroviški. Visi yra kvadratiniai ir visų kraštinės lygios 1 metrui.
  • Žaidime visos karvės yra moteriškos lyties ir duoda pieną.

Linksmi vakarai su „Minecraft“!
Taigi gal susidomėjai „Minecraft“ žaidimu ir norėtum išbandyti? Kviečiu tave išbandyti šį puikų žaidimą „Minecraft“ LtCraft serveryje. Nesijaudink, jeigu nemoki žaisti, nes aš savo ruožtu užsispyriau apmokyti naujas žaidėjas, tačiau taip pat ir pažaisti su jau įgudusiomis.  Visas norinčias prašau kreiptis į mano Skype: skirmante.juskaite, o žaidime mano vardas - sfme. Jeigu bus norinčių galėsim ir pakalbėti bei šauniai praleisti savaitgalius. Kviečiu nepraleisti progos linksmai praleisti laiką!


Taigi jeigu susidomėjai žaidimu - kviečiu išbandyti ir susipažinti! Šio žaidimo istorija lyg sako, kad svarbiausia yra idėjos, įkvėpimas ir nesibaigiantis ryžtas tikslo link. Juk šis žaidimas ir tebuvo paprastas žaidimas, tačiau išsaugo į tokį, į kurį dabar lyginasi kiti. Net ir po daugelio metų žaidimas yra neapleidžiamas, toliau žaidžiamas ir tobulinamas. 
„Kad atsirastų tai, kas įmanoma, nuolat turi būti mėginama daryti tai, kas neįmanoma.“

DALINTIS:

2 komentarai:

auguste asadauskaite rašė...

Patiko! viską puikiai aprašei, sudominai.

Anonimiškas rašė...

Noriu paklausti kaip susikurete puslapi

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google