ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Kaip lengvai atsikelti ryte?

Praėjus visoms šventėms ir bebaiginėjant jau antrąjį naujųjų metų mėnesį, net nepajausdami imame skaičiuoti dienas iki vasaros - meto, kada esi laisvas, nuo nieko nepriklausomas ir neįpareigotas namų darbams, sunkiam mokymuisi ir, žinoma, be galo skaudiems atsisveikinimams su lova anksti ryte. Tačiau tai palengvinti tikrai įmanoma, tiesiog žinok ar prisimink keletą triukų ir paversk savo dieną gražesne ir mielesne širdžiai, atlikdama vos kelis žingsnelius!

RUTINA
Susikurk savo kasdieninę rutiną vakarui prieš miegą - kūnas apsipras su kasdien atliekama veikla ir supras tai kaip ženklą, jog metas ruoštis miegoti. Galbūt prieš miegą visada palįsi po dušu (geriausia po šiltu - taip padidės tavo kūno temperatūra ir labiau norėsi miegoti), o gal paskaitysi knygą? Ir taip, aš pagalvojau apie tai, kad beveik visi šiuolaikiniai paaugliai užmiega vos benulaikydami telefoną rankose. Jeigu ir tu turi šį ne itin gerą įprotį ir tau sunku jo atsikratyti, stenkis nežiūrėti į ryškų ekraną tamsiame kambaryje ir nežaisti garsių žaidimų ar nenaršyti socialinėje erdvėje - geriau atsisiųsk meditavimo (pvz., "Calm") ar spalvinimo programėlių, taip nusiramins protas ir lengviau užmigsi. Taip pat stenkis užmigti iki 23 valandos - miegas užmigus iki vidurnakčio yra kokybiškesnis negu po.

PASIRŪPINK IŠ ANKSTO
Jei prie savo lovos turi staliuką, komodėlę ar kažką kitą - apsirūpink reikalingiausiais dalykais iš anksto - pasidėk vandens stiklinę, sveiką užkandį (tai padės organizmui pabusti ryte), ausines (galėsi paklausyti ramios muzikos prieš miegą ir tavo mėgstamų grojaraščių atsikėlus) ir visą kitą, ko tau reikia.

ŠVELNŪS GARSAI
Nesileisk pažadinama skambių ir ausį rėžiančių garsų - jie tik išderins tavo organizmą ir apie žvalią bei gerą savijautą galėsi tik pasvajoti. Patartina atsibusti nuo švelnių garsų (tarkim, gamtos), tavo mėgstamos dainos ar švelnaus mamos/tėčio/kito šeimos nario prisilietimo ar žodžių.

DAR KELI TRIUKAI!
  • Jei keliesi su bet kokiu žadintuvu, pasidėk jį toliau nuo lovos. Norėdama jį išjungti, turėsi atsikelti ir nueiti į kitą kambario galą, o tai padės prabusti ir į lovą grįžti norėsis mažiau.
  • Pasistenk, kad patalpoje, kurioje miegi, nebūtų šalta. Visi žinome tą jausmą, kai išlipęs iš šiltų patalų pasijauti lyg Antarktidoje ir vėl grįžti sušilti.
  • Tingi rytais eiti į dušą? Ne bėda, tada apsiprausk bent jau viršutinę kūno dalį ir jausiesi švariai bei gaiviai!
  • Jeigu vis tik iš lovos atsikelti tau yra didžiausia kančia, pabandyk atsibusti šviesoje. Galbūt tavo tėvai keliasi anksčiau už tave, tad paprašyk, kad įjungtų šviesą koridoriuje, taip, kad ji pasiektų ir tavo kambarį. Šviesa sumažins miego hormono gamybą ir pamažu nebesinorės miegoti.
  • Jeigu esi šiek tiek lėtesnė ar vangesnė, atsikelk pusvalandžiu anksčiau ir tą laiką tiesiog pagulėk atmerktomis akimis.
  • O jei tu guvesnė, skirk sau iššūkį - tik nuskambėjus žadintuvui šok iš lovos be jokių 5 minučių pasivartymų. BŪK ATSARGI, nedaryk itin staigių judesių, nes gali apsvaigti galva.
 
Tikimės, kad šie patarimai tau padės tapti žvaliu ir besišypsančiu rytiniu žmogumi, ir pati jausiesi daug geriau, skleisi gerą aurą bei šypsosiesi. Juk... artėja pavasaris - atsinaujinimo ir šypsenų  metas, tiesa? O komentaruose papasakok, kaip tau sekasi keltis anksti ryte ir kaip visa tai palengvini?


DALINTIS:

7 komentarai:

Liveta Maiziesiute rašė...

Straipsnis geras, gal trumpokas. Bet vistiek ačiū kad parašei šį straipsnį 😊😆

Ieva Kučiauskaitė rašė...

Tikrai pagelbės anksti ryte atsikelti!

Gabrielė Petruokaitė rašė...

Norėjos gal ilgesnio teksto, nes labai 'skaniai' skaitėsi. Ačiū dar nesakau, išbandysiu ryt :D Sėkmės!

Gabrielė Petruokaitė rašė...

Norėjos gal ilgesnio teksto, nes labai 'skaniai' skaitėsi. Ačiū dar nesakau, išbandysiu ryt :D Sėkmės!

Anonimiškas rašė...

AS tu nebandysiu, bet pacius pirmus patarimus tikrai reikes;)Labai naudingi patarimai.Dedu reputacijos...

Justina Golokvoščiūtė rašė...

Puikus straipsniai, geri patarimai, tik galėjo būti ilgesnis tekstas. Spaudžiu visas reakcijas!

Laura G rašė...

labai geras straipsnis

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google