ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Ką daryti rytais, kad jie taptų produktyvesniais?

Pagaliau atėjo visų taip laukiamos pavasario atostogos, kurios dar praneša, kad iki vasaros liko dar mažiau dienų. Tačiau dabar laikas mėgautis pavasariu ir išnaudoti visus jo teikiamus privalumus. Ir galbūt dabar būtent tu esi prisižadėjusi šias atostogas praleisti kitaip, ne tik gulėti lovoje? Jei taip, tai pataikei būtent ten, kur reikia, nes čia pateiksime keletą patarimų, kaip pilnai išnaudoti atostogų laiką ir nuveikti kažką vertingo.

1. Kelkis anksčiau.
Kad ir kaip sunku atrodytų per atostogas atsikelti anksčiau nei dvyliktą valandą,
tačiau tai nėra labai sunku. Sunkiausia yra žengti pirmąjį žingsnį ir išsiropšti iš šiltos ir jaukios lovos. Beje, tikrai nesakau, kad dabar turėtum keltis jau septintą ar šeštą valandą. Ne, tam kad pilnai išnaudotum savo laiką, užtenka atsikelti ir aštuntą ar devintą valandą. Šis laikas nėra nei per ankstus nei per vėlus, pats tas. O jeigu manai, kad nesugebėsi - užsistatyk malonų žadintuvą, kurį būtum pasidėjusi kitam kambario gale, arba jei tavo tėvai eina į darbą, atsikelk ir užrakink duris jiems išėjus, paruošk pusryčius. Tikrai žinau, kad gali padaryti taip, kad atsikeltum anksčiau ir būtum žvali.

2. Atlik rytinę mankštą.
Na, iš lovos jau išlipai, o kas toliau? Toliau seka lengva, rytinė mankšta, kuria siekiama išjudinti, pabudinti visus tavo sustingusius raumenis iš po miego. Šiai mankštai užtenka kelių lengvų tempimo pratimų, kuriuos manau, darote per kūno kultūros pamokas. Šios mankštos dėka jausiesi dar žvalesnė ir į lovą grįžti nesinorės. Beje, kai kuriuos pratimus gali atlikti ir gulėdama lovoje. Tiesiog gulėdama ant nugaros išsitempk visu ilgiu ir vėl atsipalaiduok, taip kartok kelis kartus. Kiekvieną kartą rytais atlikdama tokią mankštą, visą dieną jausiesi žvali ir neapsimiegojusi.

3. Pasiruošk sveikesnius, įdomesnius, retesnius pusryčius.
Daugelis iš mūsų rytais užkandame kelis sumuštinius ir užsitaisome arbatos ar kavos. Tačiau dabar atostogos, o laiko yra daug, tad kodėl gi nepasigaminus kitokius pusryčius? Tai tikrai neturėtų būti kažkas sunkaus ir reikalaujančio daug darbo ar patirties gaminat. Internete pilna visokiausių sveikų, lengvų pusryčių receptų iš produktų, kuriuos gali rasti savo šaldytuve. Vieną iš jų pateikiu čia, tai bananinių blynų receptas:

Reikės:
  • Vieno banano
  • Dviejų kiaušinių
Gaminimas:
Nulupusi bananą šakute ištrink iki vientisos masės (turi būti lyg košė). Tada įmušk du kiaušinius, viską gerai išmaišyk ir kepk, kol gražiai apskrus. Iškepus valgyk su medum ir uogom. Skanaus!

4. Išeik pasivaikščioti arba pabėgioti.
Jei per visas atostogas žadi gulėti lovoje, tai tikrai blogas pasirinkimas. Po skanių pusryčių siūlau išeiti į lauką ir pasivaikščioti po apylinkes, patyrinėti savo gyvenvietę ryte. Jei labai tingisi, tai sugalvok svarią sau priežastį kodėl turi eiti pasivaikščioti, pvz.: pavedžioti šunį, dėl sveikatos, kūno formų ir panašiai. Taip pat gali ir pabėgioti. Tikiu, kad po vieno ar antro karto tai taps tavo maloniu įpročiu rytais, kuris gerina sveikatą, fizinę būklę ir žinoma, dailina kūno formas.

5. Jokio televizoriaus, kompiuterio ar apskritai interneto!
Žinau, tai gali skambėti keistai, tačiau rytą pradėk be šių išmaniųjų prietaisų (nebent dėl žadintuvo). Visa elektronika, nors ir padeda, tačiau atima begales brangaus laiko, kurį galime išnaudoti daug vertingiau. Atsikėlusi nesinaudok šiais prietaisais ir pamatysi, kiek tau laiko lieka sau, kiek sutaupai ir kiek daug gali padaryti per tą laiką. 

6. Ruoškis naujai dienai.
Ir štai, atlikusi įprastines ryto procedūras ruoškis naujai dienai. Susidėliok visus darbus, kuriuos nori padaryti per šią dieną, susižiūrėk laiką ir pirmyn, pratęsk savo dieną ne tik prie televizoriaus ekrano, bet ir susitikdama su draugėmis, nueidama į miestą pasikultūrinti, pasivaikščioti ir panašiai. Taip pat dieną gali paskirti ir savo kambario puošimui, sportui ar užsiimdama veikla, kuri tau patinka.

Tikiuosi, kad visi šie mano patarimai padės tau praleisti savo rytą produktyviai, kad paskui netektų gailėtis, jog kažko nepadarei. Patikėk, produktyvumo jausmas nuostabus, tad naudok savo laiką išmintingai. O kaip tu žadi leisti savo atostogas? Kokie tavo planai?


DALINTIS:

1 komentaras:

Ieva Kučiauskaitė rašė...

Pasigaminau tuos bananinius blynelius. Niam, niam, dėkoju už receptą <3

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google