ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

6 programėlės, kurios padės sportuojant

Artinasi vasaros atostogos, o tai reiškia, kad daugelis merginų skuba dailinti savo figūros ir ruoštis šiltajam sezonui. Jei visą žiemą pratinginiavai pasislėpusi po šiltom antklodėm ir drabužiais, tai dabar turbūt skubi atsigriebti už tą laiką. Tačiau kaip tai padaryti ir išlaikyti motyvaciją bei vasarą pasitikti su dailia figūra? Tau puikiai gali padėti tavo išmanusis telefonas ir jame įdiegtos reikiamos programėlės. O kokias programėles atsisiųsti, rasi šiame straipsnyje.

S Health
Pati pirma pateikiama programėlė skirta toms, kurios iš esmės nori pakeisti savo gyvenseną. Programėlė leidžia stebėti savo aktyvumo laiką, parodo kada tau reikia daugiau judėti. Taip pat gali stebėti suvartojamų kalorijų kiekį per pusryčius, pietus bei vakarienę, išgeriamo vandens kiekį, širdies pulsą ir taip toliau. Čia telpa tiek daug, kad atsisiuntusi galėsi stebėti visą savo gyvenimą bei diagnozuoti, ko tau trūksta.

7 minutės treniruotės
Skubi? Neturi laiko? Visą dieną esi kažkuo užsiėmusi? Jei taip, tai ši programėlė tavo išsigelbėjimas. Programėlę patogu naudoti, kai tikrai nenori labai ilgai gaišti darydama įvairiausius pratimus ar tiesiog dar tik pradedi sportuoti. Programėlėje yra dvylika pratimų, kurie atliekami po 30 sekundžių, tarp kurių dar būna 10 sekundžių pertrauka. Jokios specialios įrangos nereikės, pakaks tik kėdės, sienos ir noro. Nors iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad tai labai lengva ir neapsimoka, tačiau jau po pirmos treniruotės galite jaustis lyg būtumėte parėję iš kokio sporto klubo.

Waterbalance
Norint turėti dailią figūrą ir vasarą pasitikti sveikesnei, nepakanka vien sportuoti, taip pat reikia gerti pakankamą kiekį vandens. Ir nors visur rašo, kad būtina išgerti bent du litrus vandens, tačiau tai gali būti netiesa. Kiek tau reikia išgerti vandens priklauso nuo tavo kūno sudėjimo, svorio, atliekamos veiklos. Šioje programėlėje įvedusi savo duomenis galėsi pamatytim kiek tau iš tikro reikia išgerti vandens. Parsisiuntusi ją galėsi stebėti ko, kiek išgeri ir dėl kokių gėrimų dažniausiai netenki tyro vandens. Beje, atlikusi tam tikrus iššūkius galėsi gauti ir apdovanojimų.


FitNotes - Gym Workout Log
Tai programėlė, padėsianti stebėti savo treniruočių ciklą: kokias kūno vietas dažniausiai treniruoji, kokius pratimus ir kiek atlieki. Programėlės kalendorius rodys dienas, kada tu sportavai, o kada ne. Programėlėje taip pat gali rasti jau įtrauktų pratimų sąrašą, tačiau jei tau jis nepatinka ar tiesiog nėra tau reikalingų pratimų, tai visuomet gali juos lengvai įsivesti pati. Ši programėlė, tai lyg sporto dienoraštis tavo išmaniajame telefone. Ji dar kaip tik primins kokio tikslo sieki, kai leisi laiką braukydama telefono ekraną.

 Blogilates Official App
Ši programėlė skirta visiems Blogilates gerbėjams. Jei kaskart erzina atsidarius youtub'ą ieškoti blogilates pratimų, tai nesijaudink, nes jie visi yra čia, vienoje mažoje programėlėje. Čia taip pat rasi sveikų receptų, motyvacinių užrašų bei naujienų iš Cassey Ho gyvenimo. Jei tu mėgsti, kai viskas yra tiesiog po ranka ir vienoje vietoje, tši programėlė yra kaip tik tau. Beje, verta paminėti, kad programėlė yra nemokama.

 30 Day Cardio Challenge FREE
Mėgstančioms iššūkius ir greitus, tačiau efektyvius pratimus, siūlome šią programėlę. Čia tiesiog užtenka kiekvieną dieną atlikti tam tikrus kardio pratimus ir stebėti progresą. O progresas tikrai bus. Šie pratimai pagerins tavo ištvermę, kraujotaką, tapsi stipresnė ir išugdysi savo valią, juk trisdešimt dienų taip sportuoti yra tikrai ne juokas. Beje, kardio pratimai gerina ne tik vieną kūno dalį, bet treniruoją visą kūną, tad nauda yra dviguba.

Tikimės, kad atradote reikiamą programėlę. Na, o dabar pasidalinkite komentaruose kokias Jūs programėles naudojate, o gal bandėte vieną iš minėtų? Pasidalinkite savo patirtimi. 





DALINTIS:

11 komentarų:

Gotto rašė...

Straipsnis labai veertingas. Pasinaudosiu. Šaunuolė. ♥

Gabija. rašė...

Žiauriai fainai. Iš visų tų programėlių, tai išbandžiau tik ,,7 minutės treniruotės". Tikrai gera programėlė, kai neturi laiko ar noro, bet žinai, kad reikia :)

Gabrielė Petruokaitė rašė...

Man patiko. Aišku, tvarkinga, įdomu. Ačiū! :)

Viktorija J. rašė...

Ačiū už šiltus žodžius :3 tikrai išbandykit, visos man programėlės labai patiko ;)

Anonimiškas rašė...

Eina sau,S Health programėlė atrodo tokia gera..Bet man kažkodėl rašo,kad įrenginys nesuderinamas su šia versija.Tai įmanoma kažką padaryt,kad galėčiau ja parsisiųst?Gal kas žino? :DAčiū!
O straipsnis labai geras!Vertės išbandyt jas:)

Viktorija J. rašė...

Tikrai nežinau kodėl čia tau taip, kadangi man viskas kuo gražiausiai atsisiuntė. :/ na, bet gal pavyks vėliau ;)

Skirmantė rašė...

Visos paminėtos programos yra šaunios, tačiau norėčiau parekomenduoti ir savo mėgstamiausią. Tai - endomondo. Tobula programa norinčioms skaičiuoti sudegintas kalorijas, nubėgtus, nuvažiuotus ar nueitus atstumus bei tam tikros treniruotės laiką... Pasinaudokit, jeigu kam pravers.
Šaunuolė, Viktorija;)

MariTeenklas rašė...

labai fainas straipsnis reiktu isbandyt

Nida Vitkevičiūtė rašė...

Aš turiu S Health. Labai naudinga. Man patinka. Ačiū už straipsnį! :D

Bahare rašė...

pzdc kas ce per straipsnis nukopinai is Justes zurnalo .......Yaziklar olsun

Brigita Karosaitė rašė...

Ji nekopijavo jos straipsnį įdėjo į žurnala beto justės žurnalas išleistas rugpjūtį,o čia rašyta balandį.:)

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google