ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

„Tiesiu pagalbos ranką“: grožio problemos..

Rubrika "Tiesiu pagalbos ranką" tęsia savo veiką - ir toliau kviečiame visas dalintis savo mažomis ir didelėmis bėdomis, nes jos, kad ir kokios bebūtų, yra svarbios. Šiandien pagalbos ranką tiesiame skaitytojoms, kompleksuojančioms dėl grožio ir įpročių. Kviečiu perskaityti. 

„Sveika, ką man daryti, kad plaukai taptų storesni ir gražesni?!“

Sveika, pirmiausiai dėl storesnių plaukų rekomenduočiau Garnier Fructis "Thick&Gorgeous" šampūną. Jis plauna plaukus ir kas kartą daro juos storesniais, tačiau rezultatų po pirmo plovimo nesitikėk. 
  • Stenkis į savo maisto racioną įtraukti kuo daugiau baltymų, kurių yra šiuose maisto produktuose, kaip: vištiena, kalakutiena, lašiša, pupelės ir migdolai.
  • Pabandyk valgyti daugiau špinatų ir brokolių. Jų dėka plaukai tampa storesni ir gauna jiems būtinos drėgmės.  
  • Valgyk maistą, kuriame yra biotino: kiaušiniai, pienas, žiediniai kopūstai, grūdų javai ir kt. 
  • Venk laikytis labai griežtų dietų ar badauti, nes tai gali neigiamai paveikti plaukus (jie ima slinkti). 
  • Per dieną išgerk 8 ir daugiau stiklinių vandens, nes tai yra itin svarbu plaukams. Vandenį nešiokis visur su savimi, todėl neužmirši, kad turi jį gerti. 

Gražių ir sveikų plaukų norime tikrai visos, tačiau tai reikalauja itin daug dėmesio ir kokybiškų priemonių. Pirmiausiai siūlyčiau išsirinkti būtent tavo plaukų tipui skirtą šampūną. Stenkis pirkti tik šampūną, o ne šampūną ir balzamą viename. 

Naudok plaukų serumą. Tai yra nuostabus dalykas, nes plaukams suteikia glotnų žvilgesį ir drėkina plaukus, tačiau tam turi naudoti tik mažą lašelį serumo, nes jeigu įtrinsi per daug - plaukai atrodys pernelyg prilipę prie galvos. Be to, serumą trink nuo plaukų galiukų ir kilk į viršų. 

Nenuplaunami plaukų kondicionieriai yra naudojami taip pat, kaip ir plaukų serumas. Nenuplaunami kondicionieriai tikrai įžiebia tavo plaukams nuostabaus žvilgesio. 

Galvą stenkis plauti drungnu vandeniu ir tokiu pat skalauti. Išplauti karštame vandenyje plaukai labai išsausėja ir atrodo nušiurę, todėl geriau yra jo vengti. Drungnas vanduo plaukams suteikia daugiau žvilgesio, bet neįtikėtinų rezultatų nesitikėk.

Jeigu nori blizgančių plaukų, naudok blizgesį suteikianti purškiklį. Jis suteikia papildomo blizgesio ir plaukai atrodo gražiau. 

Be to, yra dar daugybė dalykų, ką tu turi daryti vardan plaukų ir ko neturėtum, kaip pavyzdžiui: nukirpk nušiurusius plaukų galus; saikingai naudok plaukų tiesintuvą. Jeigu be jo negali - naudok silikoninį tiesintuvą; valgyk maistingus produktus, kuriuose yra A ir E vitaminų bei baltymų; gerk daug vandens (8 stiklines ir daugiau); venk produktų su alkoholiu; džiovink plaukus natūraliai. Tai yra itin paprasta ir nereikalauja jokio vargo. 

Plaukai yra vienas iš didžiausių merginos turtų. Stenkis, jog jie taptų švelnūs, gražūs, atsargiai prižiūrėk juos. Visada gali pasiekti norimų rezultatų, jeigu rasi tam tikras ir veiksmingas priemones, todėl pasistenk atrasti geriausią išeitį. 

„Skirmante, turiu didelę bėdą - nuo pat mažens kramtau nagus. Jau kuris laikas stengiuosi to nebedaryti, tačiau - nepavyksta. Dėl šio šlykštaus įpročio praradau geriausią draugę, su manim nebebendrauja beveik niekas. Išbandžiau visus įmanomus būdus - bjauraus skonio nagų laką, sekiau savo kramtymo nagų priežastis ir skyriau sau "baudas" už nagų kramtymą... Man tai kliudo mokslams, o ant nosies dar ir egzaminų krūva. Niekur nebespėju ir dažnai pykstuosi su šeima. Padėk, labai prašau...“

Sveika, nagų kramtymas yra tikrai labai sunkus ir varginantis įprotis. Jį yra itin sunku įveikti, tačiau reikia turėti labai daug kantrybės ir valios, ryžto. Minėjai, kad ėmeisi net kelių veiksmų su šiuo įpročiu kovoti - šaunu. Bent jau pradžia yra ir tu tikrai nori su tuo kovoti. Tačiau, jeigu kovoti - tai tik iki galo. 
Man yra itin keista, jog geriausią draugę praradai vien dėl nagų kramtymo. Geriausia draugė turėtų tau padėti su tuo kovoti, mesti pastabas, kuomet tu kramtai nagus, o ne nustoti su tavimi bendravusi. Ir taipogi nesuprantu žmonių, kurie nustojo su tavimi bendrauti tik dėl nagų kramtymo. Tai yra tavo problema, o ne jų. Peršasi išvada, jog ji nebuvo tikra draugė, o draugai ne išimtis. Ieškok kitos draugijos, kuri susitaikytų, kad turi įprotį ir padėtų su juo kovoti.

Su nagų kramtymu kovoti gali tik pati, šiek tiek padedama kitų, todėl pateiksiu kelis išbandytus patarimus iš savo pačios asmeninės patirties:

  • Penale, lovoje, mokykliniame stale ir kitur, visada turėk šokinėjantį kamuoliuką ar kitokį apvalų daiktą. Kai užeis noras kramtyti nagus ar pajusi tai daranti - suimk kamuoliuką į ranką ir laikyk, judink jį. Rašyti gali su dešine, o laikyti kamuoliuką - su kaire (arba atvirkščiai). Taip atitrauksi dėmesį nuo nagų. Kritiniu atveju griebkis bet ko. 
  • Jeigu išbandžius tavo paminėtas priemones tu vis dar tai darai - tau tikrai trūksta užsispyrimo liautis. Tiesiog suimk save į nagą ir pabandyk savo nurodytas priemones išbandyti dar kartą. 
  • Jeigu nepadeda neskanus nagų lakas - išbandyk kai ką aštresnio. Tai - čili pipiras arba paprastas pipiras. Perpjauk per pusę pipirą ir patrink nagą, odeles ir garantuoju, kad liežuvio nusideginti tikrai nenorėsi. Bet jeigu bent paliesi liežuviu ar dantimis nagą/odeles - tavo burną iš karto ims deginti. 
  • Paprašyk draugės, kad mestų tau pastabą kiekvieną kartą, kuomet pamatys tave kramtančią nagus. Efektyvu, kuomet draugė tai daro nuoširdžiai. 
  • Mokykis atpažinti signalus. Išmok atpažinti tą signalą, kas tave skatina kramtyti nagus, kokie pojūčiai. Vos tik tai pajausi - griebk bet ką į ranką ar imkis fizinių veiksmų: patrink alkūnę, silpnai pabarbenk kojomis į žemę, pabelsk krumpliais į stalą. Tai vadinama "fiziniu atsaku". Tokiais veiksmais tu pakeiti įprastą veiksmą - nagų kramtymą. 
  • Naudok korteles. Vos pajusi norą kramtyti - pažymėk jį kortelėje. Norus žymėk N raide, o kuomet nesusivaldžiusi juos kramtysi - raide K. Sek savo pokyčius savaitėmis. 
  • Nagų kramtymą taip pat įveikia grojimas gitara. Kadangi turint nagus juos visada reikia trumpinti - nebelieka ko kramtyti, tad gali groti su gitara arba reguliariai karpyti nagus. 

Galbūt niekur nespėji dėl to, kad neplanuoji savo laiko? Užsivesk arba nusipirk sąsiuvinį, įsirašyk į telefoną programėlę, kuriuose rašytum ką turi padaryti per dieną, vakarą, savaitę ir t.t.  Laiko planavimas tikrąją to žodžio prasme yra tobula išeitis iš laiko trūkumo. Laikantis savo sudaryto plano galima nuveikti labai daug. 

Pykčiai su tėvais yra viena iš paaugliško gyvenimo ypatumų. Stenkis suprasti tėvus, elgtis taip, kaip nori jie ir kuo mažiau maištauti. Tėvai linki tik paties geriausio Tau. Ateityje suprasi, kad daugeliu atveju jie buvo labai teisūs.

Efektyvius rezultatus galiu užtikrinti, jeigu pati pažadėsi sau labai labai daug stengtis. Jeigu kortelėse mažės N ir K raidžių - apdovanok save. Taupykis pinigus ir galbūt nusipirk nagų laką, pasidaryk manikiūrą... Kiekvienos merginos vizitinė kortelė yra nagai, tad pasistenk, jog jie būtų gražūs. Susirask naujų draugų ir stenkis palaikyti šiltus ir draugiškus santykius su savo tėveliais. 









DALINTIS:

5 komentarai:

Gabija. rašė...

Laiško autore apie nagų kramtymą.
Draugę praradai tikrai ne dėl to. Čia gal tik sutapimas, arba ,,numetei" visą tai šitam reikalui, ir nepastebėjai tikrosios priežasties. Pati ilgą laiką kovojau su nagų kramtymų. Nepadėjo jokie lakai, niekas. Visos problemos baigėsi tada, kai baigėsi stresas. Stebėk save, ir pamatysi, kad nagus kramtai įtemptoje situacijoje, kai jauti stresą. Tad visų pirma imk kovoti ne su nagų kramtymu, o su stresu. Pati minėjai, kad pykstiesi su tėvais, ant nosies egzaminai. Gal kramtydama nagus nusiramini? Geriau turėk su savimi riešutų ar kitų sveikų užkandžių. Valgymas taip pat padeda numalšinti stresą :)

Burundukas rašė...

Skirmante, idėjos labai labai geros, šaunuolė! Manau, kad abejoms merginoms padėjai. Taip pat esu įsitikinusi, kad padėjai ir dar būriui merginų, kurias kamuoja tos pačios problemos.
O dėl nagų kramtymo - mano tėvai tiesiog pykdavo, kad kramtau nagus ir juos labai trumpai nukirpdavo. Taip jau gavosi, kad nebuvo ką kramtyt. Pabandyk negailestingai nurėžt juos. Atsiauginsi įpratusi

Burundukas rašė...

atpratusi* ups

Anonimiškas rašė...

Kam dabar galiu rašyti? Į kurios gmailą?:)

Skirmantė rašė...

TD šone yra ir bus lentelė, su mūsų "darbo laiku". Paspaudus ant pačios nuotraukos galima nusikelti į patį pirmąjį informacinį straipsnį, kuriame yra mūsų gmail'ai. Šiuo metu į laiškus vis dar atsakinėju aš, tačiau nuo gegežės 1 - Paulina.
P.s taip pat nusikelti į pirmąjį puslapį galite paspaudę ant žodžių "Tiesiu pagalbos ranką" kiekvieno rubrikos straipsnio pradžioje.

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google