ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

10 patarimų, kaip rytus paversti lengvesnius

Rytas - ko gero sunkiausias paros metas, reikia įtikinti save, kad verta atsikelti iš šiltos bei minkštos lovos, išsiristi iš jos, rasti energijos ir noro įvairiai veiklai ir pradėti dieną. Tenka pripažinti, kad rytai ir šiaip nėra itin malonūs, o mokslo metais jie tampa tiesiog tragedija, nes esam priversti keltis nesuvokiamai anksti ir kažkokiu būdu spėti laiku susiruošti bei išbėgti pro duris. Galiausiai sėdim mokykloj galvodami vien apie miegą. Ne pati maloniausia situacija. Todėl Teenage Dreams vėl nori jus išgelbėti ir pateikia patarimų, kuriuos galėsite panaudoti ir mokslo metais ir tiesiog dabar, besidžiaugiant vasara!




1. Susiruošk aprangą vakare - mano nuomone, ryte bus mažiau galvos skausmo, jei jau žinosi ką rengsiesi ir nereikės stovėti gerą pusvalandį prie spintos mąstant ką šiandien apsirengti. Aprangą pasiruošk iki galo, susirink visus drabužius, kuriuos nori rengtis ( nes jei tik susigalvosi ką rengsiesi, ryte gali pasirodyti, kad drabužiai yra skalbiami ar nešvarūs), išlygink juos ir pakabink juos laukti ryto. Taip pat gali turėti kelis drabužių derinius "ekstra atvejui".

2. Pasigamink dalį maisto iš anksto - jei žinai, kad daug laiko susiruošti neturėsi, siūlau pasigaminti "maisto paruoštukus" vakare. Gali susimaišyti blynų, vaflių, omleto masę ir padėti į šaldytuvą, tokiu būdu ryte pasigaminsi maisto greičiau be didelio streso ir sočiai pavalgysi.

3. Atsisveikink su "snausti" mygtuku - puikiai suprantu kaip sunku yra atsikelti iš karto, nepaspaudus to gundančio "snausti" mygtuko, bet pati supranti, kad kiekvieną kartą neatsispyrus pagundai tau lieka vis mažiau laiko susiruošti. Be to, galiausiai atsikeli tik dar labiau
pavargusi.

4. Žadintuvą padėk kuo toliau nuo lovos - pasidėjusi jį toli nuo savęs neturėsi galimybės gulint lovoj ir dar miego būsenoj išjungti žadintuvą ir miegoti toliau. Todėl pasidėjusi jį kitame kambario kampe būsi priversta iškelti kojas iš lovos ir kol nueisi iki žadintuvo prabusi!

5. Išrink švelnią dainą žadinimui - surask kokią nors mielą ausiai dainą, kuri būtų švelni, ne taip kaip tos, kurios įprastai būna telefono žadintuvo nustatymuose ir nuo kurių skauda ausis bei norisi ką nors nušauti. Netranki daina ar melodija pažadins tave su daug geresne nuotaika ir įkvėps produktyviai dienai

6. Turėk rutiną - turėdama rutiną nieko nepraleisi, viską padarysi be didelių apmąstymų, todėl patirsi mažiau streso ir rytas neatrodys kaip pasaulio pabaigos pradžia. Jei dėvi makiažą, visus produktus, kuriuos naudoji išimk iš jų buvimo vietos ir padėk prie veidrodžio, kad ryte netyčia ko nors nepamirštum.

7. Susidaryk grojaraštį - grojaraštis labai padeda nepavėluoti, nes žinai, kad tarkim per dvi dainas turi pasidaryti makiažą, per kitą dainą susitvarkyti plaukus. Jei jau pasibaigė daina per kurią turi kažką padaryti, o tu dar to nepabaigei, puikiai žinosi, kad turėtum paskubėti, tad su grojaraščiu lengviau orientuosiesi laike ir rytai bus daug mielesni su muzika.

8. Vos atsikėlusi pasiklok lovą - taip, kartais tikrai sunku prisiversti atsikelti, o jau apie lovos pasiklojimą išvis sunku šnekėti, bet jei vos išlipusi ją pasiklosi, nekils pagundos lipti atgal, nes žinosi, kad vėl reikės tvarkyti patalus bei jau būsi atlikusi šį menką darbelį.

9. Stenkis nueiti miegoti tuo pačiu laiku - žinoma, tai nereiškia, kad kiekvieną kartą miegoti turi nueit minučių tikslumu tuo pačiu laiku, bet ir nesvyruok vieną dieną pusę vienuolikos, o kitą trečią ryto. Jei nueisi miegot vis tuo pačiu laiku tavo organizmas pripras prie to ir lengviau atsikelsi rytais.

10. Atsikėlusi išgerk vandens - vanduo tave pažadins geriau nei bet kokia kava! Išgėrusi šalto vandens pasijusi žvalesnė, žvitresnė ir nebus jokio noro sugrįžti į lovą. Taip pat skirtingai nei kavos, vandens nereikia ruošti ir laukti, tačiau jei vandens skonis tau nepatinka, gali pagardinti jį citrina arba keletu mėtos lapelių. Taigi vanduo yra tikrai šaunus būdas pradėti rytą!


Tikimės, kad šis straipsnis buvo nors truputėlį naudingas ir išgirdote kažką naujo, bei linkime, kad nuo šiol rytai neatrodytų kaip didžiulė katastrofa šių patarimų dėka!

DALINTIS:

5 komentarai:

Paulina Re rašė...

pastaraisiais metais pradėjau vykdyti daugumą iš šių punktų ir pastebėjau, kad jei nebūsiu gerai išsimiegojusi, neveiks niekas. :D straipsnis patiko, viskas lengvai ir aiškiai parašyta, šaunu! :)

Anonimiškas rašė...

Žiauriai reikia straipsnio apie mokyklos spintelės dekoravimą , help plz! Atsiprašau kad čia į komentarus rašau:)

Guoda Giniotyte rašė...

Taip istikruju butu visai neblogai koks nor strapsnis apie mokykliines spinteles dekoravima :-)

Guoda Giniotyte rašė...

Taip istikruju butu visai neblogai koks nor strapsnis apie mokykliines spinteles dekoravima :-)

Agnė Sapronaitytė rašė...

Paulina - na taip, tiesa :D Smagu, kad patiko straipsnis ir dėkoju už nuomonę!

Anonime - mano mokykloje spintelių deja nėra, tad nežinau kas gerai atrodo ir veikia spintelėse, bet gal kuri nors rašytoja užsiims tokia tema ;)

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google