ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Kaip lengviau atsikelti rytais

                                               


Mokslai įpusėjo kaip reikiant, šventės jau tik tolimas aidas, už lango niūrus dangus, bet turbūt didžiausias visų laikų siaubas - pusę septynių skambantis žadintuvas. Rodos, jau nebeliko nė lašelio gėrio ir motyvacijos, kai ateina laikas ropštis iš lovos. Bet tai, gaila, neišvengiama, todėl siūlome jums keletą būdų, kaip paversti ryto košmarą malonia dienos pradžia. 

Eik miegoti anksčiau! Nors ir kaip vilioja telefonas, kompiuteris ar naujas serialas, pasistenk atsispirti pagundai. Nenuostabu, kad užmigus antrą nakties keltis šeštą atrodo sunkiau, negu įkopti į Everestą. Nesiūlome iškarto mėginti užmigti pusę dešimtos. Taip dar ilgai vartysiesi lovoje. Pradėk nuo mažų žingsnelių: šiandien eik miegoti vienuoliktą, rytoj be dešimt vienuolika, po savaitės jau ramiai užmigsi dešimtą, o gerai pailsėjus rytas nebeatrodys toks baisus.

Žadintuvas. Didžiausias nuotaikos gadintojas. Išsiugdyti įprotį keltis tuo pačiu laiku reikalauja daug laiko ir pastangų, todėl be žadintuvo turbūt nešisiversi. Kad jis per daug neįkyrėtų, signalo tonu pasirink mėgstamas dainas, kaitaliok jas. Daug maloniau lipti iš lovos dainuojant mėgstamą dainą, o ne nuo lyg šūviai skambančio ir ausų būgnelius atakuojančio garso.

Nešok iš lovos. Bet ir išbrauk iš savo žodyno frazę: ,,Dar penkias minutes''. Garantuoju, kad po jų seks dar dešimt, penkiolika, o tada teks lėkti šviesos greičiu, norint nepavėluoti į autobusą. Išjungusi žadintuvą, gerai pasiražyk, išgerk stiklinę vandens, įkvėpk daug oro, apgalvok dieną. Taip visi organai pabus iš miego ir imsis darbo. Pati tapsi darbingesne ir neapsnūdusia.

Vanduo. Ryte prauskis kiek šaltesniu negu drugnu vandeniu, tai leis greičiau pabusti ir suteiks energijos.

Rutina. Susigalvok planą, ką turi padaryti, ir jo nekeisk. Taip ryte jausies užtikrintesnė, nes nieko nepamirši ir viską spėsi, todėl rytai taps draugais, o ne košmarais. Drabužių ir šukuosenos apmąstymas iš vakaro taip pat padeda išvengti streso ryte verčiant spintą.

Puoškis. Galbūt pakabučiu, o gal užmirštu sijonu? Žinojimas, kad dieną pradėsi gražesnė, stilingesnė ir labiau savimi pasitikinti, motyvuoja keltis anksčiau.

Sugalvok. Bet ką, kas tave motyvuotų. Galbūt šiandien tavo laukiama futbolo treniruotė. Galbūt šiandien mažai pamokų, važiuosi apsipirkti, pražydo tavo kaktusas ar nelyja. Jeigu sugalvosi priežastį, kodėl laukianti diena bus nuostabi, tikrai atsikelsi daug lengviau ir be didelio vargo.


Dar keli patarimai: daryk rytinę mankštą, pasigamink skanius pusryčius, dainuok, iškart pasiklok lovą, kad nekiltų pagundos į ją sugrįžti ir tiesiog džiaukis,

nes kiekviena nauja diena - naujas nuotykis, o kiekvienas rytas - nauja pradžia!



DALINTIS:

2 komentarai:

Unicorns rašė...

Vienodos temos neįdomų skaityti

Anonimiškas rašė...

Pritariu Unicorns, nes apie kaip greitai užmingi, kaip greitai atsikelti, kaio taupyti, kaip priimti kritiką ir t. t.

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google