Kaip pagerinti regėjimą?

Ar ir tau būna, kad liko nepabaigti dienos darbai, o labiausiai tau trukdo pavargusios, skaudančios akys? Manau, kad pataikei ten, kur ir turėjai - netruksi nei dešimt minučių, bet pabaigti dieną bus tikrai lengviau.


MITYBA
Atrodo toks paprastas dalykas, tačiau pratimai akims tau nepadės, jei kiekvieną dieną mėgausiesi greitu maistu, o vaisiai, daržovės ir kita, liks antroje vietoje.
Vengti turėtum didelio druskos bei cukraus kiekio. Morkos šiame "spektaklyje" užima svarbiausią vaidmenį. Jose gausu karotino, jis organizme virsta vitaminu A, kurio mums reikia dėl gero regėjimo. Pomidorai, krapai, juodieji serbentai, lašiša, paukštiena, turėtų atsirasti ant jūsų stalo, jei norite padėti savo akims. Taip pat mėlynės, jose yra daug maistinių medžiagų, kurios yra mums reikalingos. O špinatuose - C vitamino, kuris mums taip pat reikalingas. Regėjimą gerinti gali gerdama daug skysčių.

PRATIMAI
  • Užmerk akis 3 - 5 sekundėms, atsimerk ir tiek pat laiko pabūk atsimerkus. Šis pratimas atpalaiduos tavo akių raumenis. 
  • 1-2 minutes greitai mirksėk, šitaip stiprinsi akių vokus. 
  • Stipriai patrink delnus ir uždėk juos ant akių. Tuomet juos nuimk, tarsi kažką norėtum nubraukti. O po to sumirksėk 20-30 kartų. 
  • Pakelk antakius taip, kad jaustum akių tempimą, tuomet grįžk į pradinę padėtį, kartok 10 kartų. 
  • Prieš akis, patogiu atstumu laikyk piešinį. Tuomet artink jį link akių, kol vaizdas taps neaiškus, po to tolink kol gerai matysi piešinį, kartok 10 kartų. 
  • "Rėžkite" akimis tai į vieną pusę, tai į kitą. 
  • Įkvėpkite ir iškvėpkite ir sumirksėkite viena, o paskui kita akimi. 
  • Lėtai, tolygiai suk akis į vieną pusę, paskui į kitą (akių obuolių raumenys turi būti įtempti). 
Pratimus daryk bent porą kartų per dieną.

BENDRI PATARIMAI
  • Didžiausią įtaką turi vieta, kurioje sėdi prie kompiuterio. Svarbu, kad ji būtų tinkamai apšviesta. Nei ant kompiuterio ekrano, nei aplinkoje neturėtų būti atspindžių.
  • Norėdami reguliuoti šviesą, ant langų pakabinkite užuolaidas ar žaliuzes. 
  • Raidžių dydis turėtų būti 10 - 12 punktų. 
  • Veikiant kažką įtempto (skaitant knygą ar sėdint prie kompiuterio), daryk kas valandą pertrauką. Užsiimk ta veikla, kuri nevargintų akių. 
  • Pajutus akių įtampą, žiūrėk į tolį - į dangų, paukščius ar medžius.
  • Kad akys nepavargtų, reikia tinkamai maitintis.
  • Taip pat turėtum miegoti 7-8 valandas.
  • Vengti streso. 

Tačiau jei tau ta pati bėda kartojasi gan dažnai ir tai trunka ilgai, turėtum apsilankyti pas gydytoją. Galbūt tau reikia nešioti akinius. 
Tikiuosi, kad šis straipsnis padėjo tau ir tavo akims!


3 PAKOMENTAVO

  1. bandysiu šiuos pratimus! rimtai. bandysiu. ir žiūrėsiu, ar bent kiek veikia

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už patarimus. Šis straipsnis bent jau man tai tikrai labai naudingas, nes su regėjimu turiu šokių tokių bėdų. Taigi išmėginsiu šiuos pratimus ir tikiuosi jie man padės. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Straipsnis kaip tik man! Tikrai pasinaudosiu tavo patarimais!

    AtsakytiPanaikinti