ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Keli būdai, kurie padės pamilti bėgiojimą


  
  Dauguma paauglių merginų pradeda galvoti, jog yra storos arba turi sukaupę šiek tiek nereikalingų riebalų tam tikrose kūno vietose. Jos imasi dietų, kurios rezultatą duoda labai mažą ir kai kurioms merginoms dažnai net nepadeda. Dietos tik gadina sveikatą. Tačiau yra dar vienas sveikas ir naudingas būdas numesti svorio - sportas. Tačiau papasakosiu tik apie vieną sporto šaką - bėgiojimą. Daugeliui merginų iškyla klausimas: Kaip prisiversti bėgioti, kai motyvacijos ir noro visiškai nėra? Noriu Tau patarti naudoti kelis būdus, kurie padės pamėgti bėgiojimą ir galbūt tai taps tavo neatsiejama gyvenimo dalis. 

     1. Bėgioti pradėk mažais atstumais. Kai pradėsi bėgioti, visų pirma pasirink mažą atstumą, pavyzdžiui, 1 arba 2 kilometrų. Pratinkis bėgioti po truputį, nespausk savęs dideliais atstumais, nes jeigu pasirinksi didelį atstumą pačią pirmą bėgiojimo dieną, tu nei malonumo, nei noro bėgioti tikrai nepajausi. Su kiekvienu bėgimu vis didink atstumą. Po kurio laiko pamatysi, jog gali nubėgti jau ne vieną arba du kilometrus, jau galėsi nubėgti dešimt ir daugiau.

            2. Bėgioti eik su draugu arba augintiniu  (jeigu turi galimybę). Bėgioti labai padeda kompanija, pasikviesk pabėgioti draugę arba draugą, o jei jie nenori, visada pasidžiaugti gamta su tavimi sutiks šuo, kuriam bėgiojimas tikrai patinka. Taip nesijausi viena, o bėgiojimas  bus daug linksmesnis.

          3. Pasiimk ausinukus ir pasileisk muzikos. Bėgiojimas ir klausymas muzikos yra nuostabus derinys. Linksma bėgioti, kai fone groja tau patinkanti muzika. Muzika padeda atitrūkti nuo pasaulio, todėl laikas, kai bėgiosi, praeis labai greitai ir pamatysi, jog savo tikslą pasiekei daug greičiau.

      4. Atsisiųsk programėlę. Dabar yra sukurta begalės su sportu susijusių programėlių. Jei ruošiesi bėgioti, parsisiųsk tokią programėlę, kuri skaičiuotų sudegintas kalorijas, greitį, nubėgtų kilometrų skaičių. Taip kiekvieną dieną atsiras motyvacijos bėgioti, nes  norėsi pagerinti savo praeito bėgiojimo rezultatą. Galiu pasiūlyti „Runtastic Running  & Fitness“ programėlę. Su ja bėgioju kiekvieną kartą ir man ji labai patinka.

5. Kai eisi bėgioti pagalvokit dėl ko pradėjai  šį sportą. Prieš einant bėgioti, visada pagalvok, jog su kiekvienu nubėgtu kilometru tu gerini savo imuninę sistemą, mažini stresą, pašalini tau nereikalingas kalorijas taip dailindama sako kūno linijas, stiprini kojų raumenis. Pagalvok ir apie tai, kad vieną dieną tu gali tapti motyvacija kitam žmogui, kuris nori pradėti bėgioti. Tai tau padės suprasti, jog stengiesi ne veltui ir kad kiekvienas nubėgtas kilometras tau atsiperka su kaupu.

Taigi, šie būdai tau padės pamilti sportą ir tai daryti su džiaugsmu ir noru. Su šiais būdais aš taip pat pradėjau bėgioti ir šiuo metu bėgimas yra mano pats mėgstamiausias sporas. Todėl linkiu, kad ir tu, remdamasi šiais keliais būdais, pradėsi bėgioti ir pamilsi šią sporto šaką taip, kaip ir aš pamilau.







DALINTIS:

4 komentarai:

Gabriele^^ rašė...

Manau, kad sportas ir sveika subalansuota mityba turi eiti kartu. Nieko nepasieksite rytais begiodamos, o vakare kimšdamos šokolodakus, bandeles, picas. Taip pat ir valgydamas daržoves, tačiau sėdėdamos prie kompiuterio ir žiūrėdamos serialus norima figūrą turėste labai negreitai. Tiesiog noriu pasakyti jog kalbant apie sportą reikia nepamiršti sveikos mitybos ir atvirkščiai.
Kalbant apie begiojima, asmeniškai man, jis ne prie širdies. Taip pat reikia atkreipti dėmesį į tai kokius atstumus ir kokį greiri rinktis bėgiojant. Pvz: merginai patinka bėgti greitai, netokias ilgas distancijas, tačiau nori lieknesniu šlaunų, klubų. Šiuo atveju reikėtų rinktis ilgas distancijas ir lėtą bėgimo tempą, nes kitaip visa apkrova teks kojoms ir nepavyks sumažinti apimčių. Prieš bėgiojant reikia pasirinkti tinkama greiti ir atstumą ir žinoma pradėkit mažais žingsneliais😉

Eva Kysa rašė...

Man straipsnis patiko. Aš susidariau sąrašą ką pradėsiu daryti nuo naujų metų ir tarp tų punktų yra figūros dailinimas bei bėgiojimas.

Iveta C. rašė...

Labai džiugu. Linkiu sėkmės išpildant kiekvieną punktą Tavo sąraše.:)

Iveta C. rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google