Bėgiojimas - Tavo draugas!

Būtent šiais laikais daugelis nelabai mėgsta sportą. Juk nėra malonu jausti tą deguonies stygių vos pasportavus bei atrodyti taip lyg būtum ką tik nubėgęs didžiausią maratoną. Šis straipsnis skirtas visoms merginoms, tačiau toms, kurios nori sportuoti, gyventi aktyviau bei numesti svorio, jis galbūt pravers daugiau. Kodėl gi  bėgiojimas gali būti draugas? O gi todėl, nes būtent bėgiodama galėsite pamiršti savo bėdas bent trumpam, pasižvalgysite po apylinkes, galbūt net pradėsite bėgioti su augintiniu. Taip pat stiprinsite širdies veiklą, o galbūt ateitį sugalvosite sieti su bėgiojimu ar pakalbinsite draugą prisidėti ir tapti sveikesniu su jumis..


1. Apsirenkite būtent taip, kad jums būtų patogu bėgti ir nereikėtų nuolatos taisytis drabužių. Tai tik sukelia nepatogumų bėgiojant bei pavargstate greičiau vis sukiodamasi.

2. Visada prieš bėgimą padarykite mankštą: kelis pratimus kojoms, pasisukiokite, pamankštinkite rankas, pasukite pėdas, kaklą ir darykite kitus pratimus. Svarbu nepamiršti kelias minutes pavaikščioti greitai, taip kūną išjudinsite labiau bei pasiruošite bėgimui.

3. Kaip pirmam bėgiojimui po ilgo laiko rinkitės neilgą atstumą. Kadangi kūnas galbūt nėra pratęs prie didelio fizinio krūvio, galite jaustis nemaloniai. Skaudėti kojas, gerklę, šoną.. Kad neskaudėtų šono patariu įkvėpti po du kartus, o tada per du kartus viską iškvėpti. Tai ne tik ramina, bet ir dažniausiai padeda nuo šono maudimo. Kojas dažniausiai skauda jau po kelių minučių bėgimo, tačiau po kuro laiko skausmo ar nemalonaus jausmo nebejausite.

4. Jei pavargai - Sustok. Jei bėgioji, nereiškia, kad negali paeiti. Tik ilgą laiką sportavę žmonės bėga nesustodami. Sustojus eik greitu žingsniu. Jei jauti, kad esi pakankamai atgavusi kvapą bei nebe pavargusi, pradėk bėgti vėl.

5. Būtinai pasirink bėgimo ritmą. Nebėk vieną kart greičiau kitą kart lėčiau, nes taip greičiau pavargsi.

6. Kas savaitę gali ilginti atstumą 100 metrų jei jauti, kad be vargo nubėgsi visą užsibrėžtą atstumą. Dar vienas variantas, bėgti minute ar dvejomis ilgiau.

7. Jei bėgi savo tempu, po kurio laiko gali įsijungti kitaip sakomas "Antrasis kvėpavimas", tuomet galėsi bėgti laisviau ir oro nebetrūks. Tačiau taip nutinka ne visada, tad nenusimink.

8. Jei vis dėl to skauda šoną, eik ilgiau, nes bėgti ir jausti skausmą tikrai nėra per geriausias variantas, bei atšoks noras bėgioti.

9. Jei grįžusi nori atsipalaiduoti po bėgiojimo, siūlau dušą. Puikus atsipalaidavimas bei nusiplaus visas prakaitas ir nesijausi nemaloniai ar bent nereikės laukti vakaro.

10. Nebėgiok kiekvieną dieną. Bent jau kas antrą, nes po gan ilgo bėgiojimo vėliau gali jausti skausmą kojose.

11. Jei bėgioti nuobodu, pasiimk ausines. Muzika nuramins ir tam tikras ritmas padės bėgti.

Tikiuosi patiko straipsnis ir viliuosi jums jis pravers bėgiojime. Viskas ką jame rašiau buvo pagal mane, tikiuosi jums veiks šie būdai taip pat. Bei, tikiuosi pamilsit bėgiojimą kaip ir aš!


2 komentarai:

Miglė rašė...

Straipsnis informatyvus, daug aiškiai išdėstytų patarimų, kurie pravers motyvuojant save pradėti bėgioti. Vėl sužadinai norą sportuoti, žiūrėsiu, kas iš to gausis. :‘)

Eva rašė...

Vėl apie bėgimą