ŽINUTĖ: Sveika atvykusi į TEENAGEDREAMS.LT portalą, kuriame rasi: patarimų, kaip tvarkytis su savo jausmais ir plaukais, knygų ir filmų apžvalgų bei rekomendacijų, naujos muzikos savo grojaraščiui, receptų ir diy įrašų, plepaliukų apie vaikinus, drauges, santykius su tėvais, linksmų testų, sužinosi naujienas apie žvaigždes ir pasaulį, galėsi prisidėti prie portalo tobulinimo ir smagiai praleisti laisvalaikį! Tad nieko nelauk, mes turime visko labai labai daug - panaršyk mūsų portalą ir atrask tai, ko ilgai ieškojai - nuostabią bendraamžių merginų kompaniją!

Pradėk sportuoti jau šiandien!

Ar ir jūs naujiesiems metams žadėjote pradėti sportuoti? Ar ir jūs atėjus vasarai norite atrodyti pritrenkiančiai? Pats laikas įgyvendinti savo pažadus, nes liko mažiau nei trys mėnesiai iki taip išsvajotos vasaros. Žinau, jūs galite prigalvoti įvairiausių pasiteisinimų, kodėl sportuoti dar nepradėjote ar nepradėsite, bet šiandien bandysiu įtikinti, kad norint pagerinti savo kūno formas, numesti nereikalingus kilogramus gali būti išties paprasta. Tam nereikės alinančių dietų, sporto salės abonimento ar dar kokių nors kliūčių, kurios trukdytų pradėti sportuoti. Siūlau paprastą ir smagią išeitį – SPORTUOTI NAMUOSE!

Jei skaitote šį straipsnį, greičiausiai ir jūs praleidote daugybę laiko, išbandėte įvairias sporto sritis, pratimus ar net dietas, kad pakeistumėte bent šiek tiek savo kūno linijas. Man taip pat teko tai patirti, ko tik nebandžiau, bet su šiais bandymais pavyko išsiaiškinti, kad norint geriau jaustis, geriau atrodyti visai nereikia didelių dalykų, aišku, jei jūs norite kardinalių pokyčių, tokių kaip 20 kg numetimas, tai tikrai ne čia vieta, bet yra žmonių, kurie tiesiog nori sportuoti, nori mankštintis ir turėti iš to bent šiokią tokią naudą. Iš tokių žmonių esu aš, ir jei tu sutinki su mano požiūriu, kviečiu toliau skaityti ir išsiaiškinti, ką aš darau, kad palaikyčiau savo kūno linijas (tai ne kokia reklama, tai mano nuoširdus pasidalinimas patirtimi su jumis).
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „sport motivation“
5 pratimai gražesnėms kūno linijoms:

1. Lenta (Plank). Turbūt vienas sunkiausių pratimų (kas darę tikrai patvirtins), bet labai veiksmingas pratimas, nes dirba beveik visi organizmo raumenys.

Atlikimas: atsigulkite ant grindų pilvu į apačią. Sulenkite rankas per alkūnes 90 laipsnių kampu ir vis dar gulėdami atsiremkite alkūnėmis. Kūnas turi sudaryti tiesią liniją nuo viršugalvio iki pėdų. Įtemkite visus kūno raumenis, kad išlaikytumėte taisyklingą laikyseną pratimo metu ir taip išbūname keletą sekundžių (žiūrėti vėliau).
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „plank“

2. Pritūpimai. Ir kas gi nėra daręs šio pratimo? Tai geriausias užpakaliuko dailinimo pratimas, kurį kiekviena mergina turi žinoti ir daryti kone kiekvieną dieną.

Atlikimas: atsistojame plačiai išskėtę kojas ir tupiame taip, kad kūnas išliktų pakankamai tiesus, ir vėl atsistojame, pratimą kartojame.

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „pritupimai“Vaizdo rezultatas pagal užklausą „pritupimai“

3. Kryžminiai atsilenkimai. Pratimas, kurio metu dirba pilvo presas, kojos ir rankos.

Atlikimas: atsigulkite ant nugaros, rankos sulenktus ir iškeltos prie galvos, kojos sulenktos. Pradeda daryti lenkiantis ir sukant liemenį taip, kad alkūnė susitiktų su koja (jei kairė ranka, tai keliama dešinė koja ir atvirkščiai).

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „kryzminiai atsilenkimai“

4. Atsispaudimai. Dar vienas labai veiksmingas pratimas, kurį, tikriausiai, žino visi ir visos, tik, deja, kažkodėl nesinaudojame šio pratimo teikiama nauda.

Atlikimas: atsigulus ant pilvo, ištiesiamos rankos ir taip pakeliama viršutinė kūno dalis, o tada leidžiamės žemyn per alkūnes, bet nepaliečiame žemės ir vėl atsitiesiame, taip kartojame kelis kartus.

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „atsispaudimai“
5. Burpees (verčiant į Lietuvių kalbą pagal atlikimo pobūdį – atsispaudimas ir šuolis). Na ir pabaigai pats sunkiausias (juokauju :D). Aš tikrai tikiu, kad jūs įveiksite šį pratimą. Jis išjudins visus kūno raumenis ir yra ganėtinai smagus, tad pabandykite.

Atlikimas: atsistokite, rankas laikykite kūno šonuose, kojos pečių plotyje. Darant mažą pritūpimą, dėkite rankas ant grindų, delnus padėkite priešais savo pėdas. Palinkite link grindų, ir kojas atmeskite atgal, lyg darytumėte atsispaudimą. Padarykite atsispaudimą ir gražinkite kojas šalia delnų. Grįžkite į pritūpimo poziciją ir padarykite vertikalų šuolį. Kartokite pratimą. Lengviau suprasti padės vaizdo įrašas.



Tai štai penki pratimai, kuriuos puikiai galima atklikti namuose ir tam nereikia jokių specialių priemonių ir jokie pasiteisinimai jūsų negelbės. Žinoma, jums greičiausiai iškilo klausimas: kiek kartų daryti pratimus, ar reikalingi pakartojimai ir panašiai. Atsakysiu, geriausias metodas, kurį išbandžiau, tai yra ne konkretus pratimų darymo kiekis, kitaip sakant, kiekvieną dieną jis yra skirtinas. Kaip čia suprast? Siūlau pradėti visai paprastai: 1-ąją dieną visus pratimus (pritūpimus, kryžminius atsilenkimus, atsispaudimus ir burpees) darykite 5 kartus (lentą 5 sekundes). 2-ąją dieną krūvį didiname +5 tai reiškia, kad visus pratimus jau darome 10 kartų ir taip kiekvieną diena +5, taip organizmas nepripras prie krūvio, nes krūvis su kiekviena diena vis didės, reiškias pratimai bus labiau veiksmingi. Žinoma, būtina pasiskirti dienas, kuriomis ilsėsitės, galite kas 4 dienas, galite kas 5, svarbiausia, kad tai būtų reaguliaru, tad jei pasirinkote kas 4 dienas, tai 3 dienas dirbate, o ketvirtą dieną ilsitės (pratimai vis tiek didinasi kiekvieną dieną +5). Reikėtų pradėti vesti specialų kalendorių, sąrašą ar kažką, kad nesusimaišytumėte dienose. Galima pasiieškoti ir internete, štai vienas, kuriuo galėtumėte vadovautis (pratimai skiriasi). Prisiminkite, kad viskas priklauso nuo jūsų noro, pastangų ir darbo, todėl norint rezultatų teks paplušėti. Sėkmės!
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „pritupimai 30 dienu“


DALINTIS:

2 komentarai:

Eglė Vinskaitė rašė...

Straipsnis patiko, rašai taip šiltai ir jaukiai, jeigu taip galima pasakyt :) bandysiu vėl prisiverst sportuot...ech...

Akvilė Stankevičiutė rašė...

Ačiū!! :) Bandyk! Pradėti niekada nevėlu :)

MĖNESIO ATRAKCIJA

MĖNESIO ATRAKCIJA
Kiekvieną mėnesį čia pateiksime tau vis kitokią įdomybę, kurią privalai išbandyti! Šį kartą "Teenage Dreams" kviečia tave pasitikrinti, kiek procentų būtų galima įvertinti tavo pasitikėjimą savimi. Rezultatais būtinai pasidalink pokalbių laukelyje, esančiame žemiau!

Etiketės

Online

Tinklaraščio archyvas

Mūsų draugai

Google