10 greičiausių pasaulio traukinių

Mūsų dienomis žinoma daug transporto priemonių: lėktuvai, mašinos, laivai, traukiniai... Šiame straipsnyje pristatysiu 10 greičiausių pasaulio traukinių, su kuriais, žinoma, žaibo greičiu nelėksi, tačiau vaizdas už lango tikrai nelauks, kol nufotografuosi.

1. Šanchajaus „Maglev“, 431 km/h, Kinija         

Sparčiausias pasaulio traukinys Šancajaus ,,Maglev" keleivius gabena neįtikėtinu greičiu, kurį išgauna judėdamas magnetinės traukos jėga. Skirtingai nei įprasti geležinkeliai, šis neturi bėgių. Stiprūs magnetai sukuria elektromagnetinį lauką, kuris leidžia traukiniui judėti levituojant ore. O įsibėgėja jis vos per keturias minutes. Šia linija traukiniai kursuoja jau 13 metų.



2. „Harmonija CRH 380A“, 380 km/h, Kinija

Antra pagal greitį antžeminė transporto priemonė taip pat priklauso Kinijai. Šis traukinys, kitaip nei greičiausiasis, yra varomas elektra, o jo maršrutas nuo 2010 metų yra Šanchajus - Nanjingas. Vienu metu jis gali pervežti iki 494, o šie kelionės metu turi nemažai patogumų: yra galimybė naudotis skaitymo lempomis, elektros lizdu, taip pat galima stebėti informaciją moderniuose ekranuose. Traukinys turi vagoną - restoraną, taip pat VIP apžvalgos aikštelę prie traukinio mašinisto, kur rodomas važiuojančio                                                                                        traukinio vaizdas.

3. „AVG Itao“, 360 km/h, Italija

Ši linija veikia nuo 2007, o jos maršrutas driekiasi nuo Romos iki Neapolio. Kelionė šiuo traukiniu užtrunka valandą, kai paprastu - 3. Tokio tipo traukinai puikiai sutaria su aplinka, nes net 98% detalių yra perdirbamos. Traukinys tempia 11 vagonų, turi tris klases: žemesniąją, pirmąją ir išmaniąją. Drąsiai gali rinktis ir žemesniąją klasę, kadangi visuose vagonų tipuose yra reguliuojamos odinės sėdynės, galima žiūrėti TV transliacijas, pasinaudoti nemokamu internetu.


4. Siemens „Velaro E/AVS 103“, 350 km/h, Ispanija

Šis greituolis važinėja tarp Katalonijos sostinės Barselonos ir Madrido. Didžiausias jo išvystomas greitis yra 350 km/h, o kelionė trunka apie dvi su puse valandos. ,,Velaro E" paslaugas pradėjo teikti 2007 metais, nors užsakyts buvo jau 2001. Traukinys sudarytas iš 8 vagonų ir talpina iki 404 žmonių.


5. „Talgo 350“ 350 km/h, Ispanija

,,Talgo 350" taip pat kursuoja tarp Barselonos ir Madrido, išvysto lygiai tokį patį greitį kaip ,,Velaro E", tik turi du lokomotyvus ir 12 keleivinių vagonų. Šis traukinys suskirstytas į keturias klases: žemesniąją, pirmąją, bistro, turistinę. visose klasėse yra patogios sėdynės su kojų atramomis, taip pat yra prieiga prie garso ir vaizdo įrenginių, galimybė sekti realaus laiko informaciją ekranuose.

6. E5 serijos ,,Shinkansen Hayabusa“, 320 km/h, Japonija

,,Shinkansen Hayabusa" yra greičiausia Japonijos atnžeminė transporto priemonė, skriejanti 320 km/h greičiu., savo darbą pradėjo 2011 metais. Šiuo traukiniu galima nuvyti iš Tokijos į Aomory ir atgal, o vidutinė kelionės trukmė - 3 valandos. Priekinis šio traukinio vagonas yra 15 metrų ilgio, nes tai padeda sumažinti vibraciją ir garsą. Keleiviniuose vagonuose yra trys klasės: standartinė, žalioji ir pirmoji. Standartinėje klasėje yra 658 vietos, žaliojoje - 55, o pirmoje - 18. Pirmoji klasė siūlo prabangą ir visišką komfortą. Odinės sėdynės, akių raiščiai, šlepetės, antklodės, darbuotojai siūlantys gaiviuosius gėrimus ir maistą - visa tai įeina į pirmą klasę.

7. ,,Alstom Euroduplex“, 320 km/h, Prancūzija

,,Euroduplex" yra dviaukščiai traukiniai priklausantys prancūzų geležinkelio kompanijai ,,SNCF". Šis traukinys taip pat kursuoja ir Šveicarijoje, Vokietijoje bei Liuksemburge. Greitasis traukinys, vienu metu galintis pervežti 1020 keleivių startavo 2011 metais. 



8. SNCF ,,TGV Duplex", 320 km/h, Prancūzija

,,TGV Duplex" yra greičiausias traukinys Prancūzijoje. Jis aplanko visus didžiausius Prancūzijos miestus ir yra tituluotas vienu patogiausiu Europoje ir gali gabenti iki 508 žmonių. Šis traukinys yra labai ekologiškas, o susidūrimo atveju keleiviams smūgį sušvelnintų speciali apsaugos sistema. Keliaujant ,,TGV Duplex" traukiniu galima rinktis iš trijų klasių: Standartinės, pirmosios, TGV Pro. Standartnėje klasėje yra patogios sėdynės, užkandžių automatas ir švediško stalo baras. Pirmjoje klasėje rasite asmeninius skaitymo žibintus ir elektros lizdus. Na, o ,,TGV Pro" klasėje jūsų lauks ypač patogios ir erdvios sėdynės, Wi-Fi, nemokami gėrimai
ir didelė laikraščių bei žurnalų pasiūla.

9.ETR 500 ,,Frecciarossa", 300 km/h, Italija

Šis traukinys yra greičiausias Trenitalia traukinys, neturintis lygiu visoje Italijoje. Šis greitaeigis tarp Milano, Romos ir Neapolio kursuoja ne 72 kartus per dieną. Vykdami iš Romos į Itaijos mados sostinę užtruksite vos 2 valandas ir 40 minučių. Šis traukinys turi keturis pagrindinius sektorius: standartinę, Premium, verslo ir aukščiausią. Visuose vagonuose galima rasti prieiga prie belaidžio interneto, o ramybę jums užtikrins garso izoliacija.


10.THSR ,,700T", 300 km/h, Taivanas

Šis traukinys tarp Taipėjaus ir Kaosiungo kursuoja nuo 2007 metų sutrumpindamas kelionės laiką. keturių su puse iki pusantros valandos. Devyni iš 12 vagonų turi variklius, kas užtikrina greitį ir stabilumą. Kiekvienas 700T traukinys turi vieną verslo ir 11 standartinės klasės vagonų. Verslo klasėje yra 66 sėdimos vietos, o kituose 923.

                                                            Pagarbiai Judita

1 PAKOMENTAVO

  1. Galbūt šį straipsnį tavo vietoje būčiau rašiusi atvirkštine tvarka (nuo lėčiausio iki greičiausio), tačiau pati tema pasirinkta labai įdomi ir ne tokia, kokia tiesiog iš kasdienio gyvenimo šautų į galvą, dėstymas, informacija šauniai parašyta. Tai čia toks vienintelis mano "prikibimas", o šiaip viskas tvarkoj, šaunuolė!

    AtsakytiPanaikinti