Priešpiečių idėjos į mokyklą

Šiais mokslo metais nusprendžiau maitintis sveikiau, todėl vis dažniau maistą nešuosi į mokyklą. Ir labai džiaugiuosi, nes atsirado draugių, kurios kartu su manim valgo pietus,  įsidėtus į mokyklą. Viena su kita mes pasikeičiame įvairiomis idėjomis, kuriomis norėčiau pasidalinti su jumis.

Granola
Įvairiausių jos receptų galima rasti internete. Savaitgalį pasigamintos granolos man pakanka visai savaitei ar dar daugiau. Ryte, prieš pamokas, į indelį įdedu granolos, užpilu graikišku jogurtu ir pagardinu vaisiais ar uogom.

Graikiškas jogurtas
Mėgstu jį labiausiai, kadangi su juo galima labai daug improvizuoti. Vieną dieną su vaisiais, kitą su dribsniais arba riešutais ir juoduoju šokoladu.

Sveikuoliai
Pasigaminti šiuos sausainukus yra labai paprasta ir nekainuoja daug brangaus laiko, tereikia susirasti patinkantį receptą. O tada įsimesti į kuprinę ir keliauti į mokyklą. Galima pasidaryti kavos termose, arba per pertrauką aplankyti auklėtoją ir kartu išgerti arbatos puodelį su sausainiais, arba pavalgyti kartu su draugais valgykloje.

Blyneliai
Šių blynelių receptą atradau visai netikėtai. Jie man labai patiko, nes pasigaminti juos reikia viso labo trijų ingridientų, jie yra labai nekaloringi, sveiki ir labai skanūs. Taigi šiems blyneliams reikia: dvejų bananų, vieno kiaušinio ir šaukštelio cinamono. Bananus sutrinu iki vientisos masės, sumaišau su kiaušinio plakiniu ir įberiu cinamono. Jeigu norisi saldžiau, pagardinu medumi arba dar ant šiltų blynų užtarkuoju juodojo šokolado. Šiuos blynelius išsikepu jau iš vakaro ir kitą dieną skanauju mokykloj.

Salotos
Labai sveika ir skanu, tačiau ne visada yra laiko ryte gaminti salotas, o pagamintos vakare nebus tokios šviežios, bet pabandyti verta.

Kai norisi rimčiau
Vištiena su daržovėm ar ryžiais, žuvis, daržovių suktinukai arba keptos daržovės. Reikia tik paieškoti ir galima rasti įvairių patiekalų variantų, kurie puikiai tiks ir pietums mokykloje, ir bus daug sveikiau, negu pietūs „Hesburgeryje“ arba iš parduotuvės pačiuptas čipsų pakelis su kola.

Kai trūksta laiko
  • Kai neturiu laiko gaminti į priešpiečių dėžutę įsimetu pjaustytų vaisių ar riešutų. Labai skanu, sotu ir puiki išeitis skubantiems.
  • Labai mėgstu varškę, todėl kai nėra laiko, ji mane visada gelbsti.
  • Karštu vandeniu užpilamos košės, kurių pasirinkimas parduotuvėje vis didėja, puikus variantas pritrūkus laiko.
  • Skrebučiai su vaisiais ar riešutų sviestu – puikus pietų variantas smaližiams. Be to, riešutų svieste gausu baltymų, kurie yra naudingi mūsų organizmui.

Tikiuosi buvo bent viena idėja, kuria galėtumėt pasinaudoti ir mokykloje pietus valgyti sveikesnius. Mokantis mieste, o jei dar mokyklos valgyklos maistas nepatinka, atsiranda daugybė pagundų, todėl maistas pasigamintas namuose tampa puikia išeitimi.



Pagarbiai Vaiva

2 komentarai:

Guoda rašė...

Visiems rekomenduoju paragauti granolos, sveika ir begalo skanu :)

Zouhouhou. rašė...

Kadangi čia, Danijoj, visi į universiteta nešasi pietus ir visus kitus užkandžius, tai manau, kad tikrai pasinaudosiu bent vienu pasiūlytu čia variantu :)