Patarimai, norintiems rytais keltis lengvai ir su šypsena veide


Kad ir kaip sunku, bet kiekvienas turime pripažinti, kad vasara eina į pabaigą. Per vasaros atostogas tikriausiai kiekvienas pripratome eiti miegoti paryčiais, o atsikelti jau antroje dienos pusėje. Pripažinsiu, aš taip pat elgiausi šiuos du, jau pasibaigusius, vasaros mėnesius. Tačiau viskas turi pradžią ir viskas turi pabaigą. Rugpjūčio mėnesį nusprendžiau stengtis tapti ryto žmogumi ir pasitikt jį su šypsena. Galiu patvirtinti, jog pirmos dienos buvo be galo sunkios, nes priprasti prie naujos miego rutinos yra tikrai nelengva, o dar ypač, kai žinai, jog tau niekur nereikia skubėti ir gali miegoti, kiek tik nori, tai viską tik apsunkina... Šiame straipsnyje noriu ne tik pasidalinti savo patirtimi, bet ir duoti jums patarimų, kurie padėjo be galo pamilti rytą ir tai yra dabar mano mėgstamiausias dienos laikas. Todėl, jei susidomėjai - skaityk toliau.

1. Pirmas ir svarbiausias dalykas, kuris padeda ankščiau atsikelti yra mintys, kodėl tai darai. Prieš pradėdama ankščiau keltis aš pirma apgalvojau, kodėl tai darau ir ką tai mano gyvenime pakeis. Kilo klausimas, kam to reikia? O gi tam, nes būtent tos mintys tave motyvuoja ryte keltis. Kai suskamba žadintuvas mintyse atsiranda mintys "O ne.. Kodėl? Aš dar taip noriu miego.." Bet tada veji šias mintis į šalį ir pagalvoji, dėl ko tai pradėjai ir kas pasikeis, jei atsikelsi ankščiau? Kas mane motyvavo? Mane motyvavo žinojimas, kad atsikėlusi keliomis valandomis ankščiau galėsiu pasidaryti, kai kuriuos darbus, o vakare turėsiu laisvą laiką filmui, laisvą laiką išeiti su draugais ar tiesiog pabūti su šeima. Taip pat motyvavo, jog galėsiu ryte daugiau laiko skirti sau: ilgiau pasidžiaugti kavos puodeliu, taip pat niekur neskubėdama galėsiu pasižiūrėti savo mėgstamiausio serialo serija, paskaityti žurnalą ar knygą. Galiausiai galėsiu pasidžiaugti pačiu rytu, nes pripažinkime, kai atsikeliame vėlai - rytas jau būna praėjęs. 

2. Prieš eidama miegoti padėk telefoną toje vietoje, kur jį galėsi pasiekti tik atsikėlusi iš lovos. Žinau, šis punktas daug kam žinomas, bet negaliu nepaminėti. Jeigu laikysi telefoną prie savo lovos staliuko ar pačioje lovoje keltis bus dar sunkiau. Žadintuvas suskambės, paspausi ant žodžio "snausti" ir visa tai bus tik žingsnis atgal, kuomet bandai paversti rytą savo draugu. Dėk telefoną, kuo toliau nuo savęs, kad prižadinta galėtum išlipt iš lovos, tada tikimybė, jog grįši atgal miegoti bus daug mažesnė. 


3. Įsijunk muzikos. Muzika yra neatsiejama mano gyvenimo dalis. Aš jos klausausi visur: duše, virtuvėje, savo kambaryje, einant pasivaikščioti, tvarkantis namus, važiuojant autobusu ir t.t. Kai pasileidžiu muzikos ryte, nustoju galvoti apie miegą, nes mano galvoje skamba muzikos žodžiai, o tada, patikėk, aš nenoriu miegoti, man tada rupi dainuoti ir šokti. Man tiesiog tai patinka ir kai muzika groja, mane suvaldyti sunku. Taigi pasileisk atsikėlusi bet ką, trankią ar ramią dainą ir pamatysi, kad tai tavo rytą tikrai palengvins. 


4. Išlipusi iš lovos iškart pasiklok lovą. To daug kas daryti nemėgsta ir atidėlioja vėlesniam laikui, tačiau tik išlipusi iš lovos ir ją pasiklojusi tu jau būsi įsitikinusi, jog atgal negrįši. Lova paklota. Viskas. Daugiau miego šį rytą nebebus. 

5. Išeik įkvėpti grynu oru. Tai man labai padeda. Nesakau, kad turi tik atsikėlusi, "lipti" į rūbus ir eiti kažkur. Ne. Tiesiog pasiimk stiklinę vandens, nes vanduo būtinas mūsų organizmui, ir išeik į balkoną ar į savo kiemą pasėdėti kelias minutes. Grynas oras labai padeda numalšinti miego norėjimo jausmą. Užtenka kelių minučių pabūti lauke ir tada galime žygiuoti prie šešto punkto. 


6. Pusryčiai. Manau, jau visi žinome, jog pusryčiai yra svarbiausias dienos valgis. Tačiau daugelis mėgstame praleisti šią dalį. Pusryčiai yra vienas iš geriausių dalykų, kurie taip pat mane motyvuoja anksti keltis, nes mane labiausiai džiugina mano mėgstamiausios kavos puodelis ir kokie nors lengvi, labai neapsunkinantys pusryčiai. Pastaruoju metu taip pat stengiuosi, jog mano pusryčiai būtų sveiki, todėl ir tau rekomenduoju pradėti savo rytą sveikai, bet aš taip pat palaikau ir mintį "Valgyk, ką nori, o ne, ką reikia", todėl čia jau tau rinktis. 


Tai ir yra šeši dalykai, kurie man padėjo suvokti, jog rytas yra gražiausia dienos dalis, Taip, man vis dar sunku, nes esu pradėjusi anksti keltis dar visai neilgai, tačiau man tai pradėjo patikti ir aš dabar esu daug produktyvesnė, daug laimingesnė, mano diena yra dabar daug ilgesnė, daugiau laiko galiu skirti sau, daugiau laiko galiu skirti dalykams, kuriuos seniai norėjau padaryt, bet vis tam neatrasdavau laiko. Tikrai galiu pasakyti, jog šie šeši punktai man padėjo, todėl labai norėjau juo pasidalinti ir su jumis. Nes gal kai kurie iš jūsų yra tokie kaip aš, gal jūs svajojat pradėti anksti keltis, bet neįsivaizduojat kaip tai padaryti, kai šilti patalai ir pasakiškai patogi lova laiko, atrodo, pririšę prie savęs. Tai yra įmanoma tik reikia daug noro ir pastangų! 


0 Komentarai